איך לתת לבית את הטאץ' הסופי?

נגיעות של צבע, צמחים, טקסטורות ואור טבעי יעזרו לייפות בית שרוהט וסודר אך נשאר עם תחושה "לא גמורה". קבלו את הרשימה הכי נכונה שתשלים את הבית שלכם

 

סלון עם סטיילניגעם כל התוספות. עיצוב: סנדרה חליבה. צילום: שי אדם

 

 

שלב הסטיילינג של הבית מבטא את ההעדפות האישיות של הדיירים, את אהבותיהם ואת אישיותם, אבל פעמים רבות קורה שבמעבר לדירה חדשה לא נותר תקציב לתוספת החשובה הזאת, שהופכת את ה-house ל-home. גרם מדרגות חלק ועירום, קיר רחב במיוחד או סלון שנשארו בו חללים ריקים ולא מטופלים גורמים לתחושה שהבית נטול חמימות ו"לא גמור" ולא יודעים מה לעשות כדי לשנות זאת. בחרנו חמש תוספות שיכולות לענות בדיוק על הצורך הזה.

 

 

אקססוריז: שאלה של מינון


הסוד בשילוב אקססוריז, שזה אומר כלים, אגרטלים, תמונות, ספרים, פסלים ועוד, הוא לא לבחור את הפריטים הנכונים כי אם לא להעמיס. שלישיית קרשי חיתוך על מדף פתוח במטבח, אגרטל על פינת האוכל, ספר וכלי או שניים על שולחן הקפה, מנורה, שעון ובובה ליד המיטה או בקבוקון ועציצון על המשטח באמבטיה יספיקו כדי לתת את הטאץ' המדויק. וכן, כל חלל יכול להתהדר באקססוריז, גם האמבטיה והשירותים.

 

בורסה צהובהעיצוב: יפית רותם. צילום: נדב פקט

 

 

טקסטורה: חוויה חושית


אין כמו בדים, שטיחים, מצעים ואפילו טקסטורה של חומר כדי להכניס עניין לחלל. החדר יכול להיות מונוכרומטי למשעי, אבל אם יש בו משחק של מרקמים (צורות זעירות וצפופות המסודרות על פני השטח וניתן לגעת בו או לראות אותו), הוא מספק חוויה לחוש הראייה והמישוש גם יחד. כדאי לנסות.

 

חדר שינה מודרניטקסטורה של עץ. עיצוב: הילית קרש. אדריכל: מיקבור נטור. צילום: רן ואסף ברדה

 

 

צבע: להקפיץ את העיצוב


האהבה שלנו לקירות לבנים ועיצוב נקי מובנת, אבל טפטופי צבע, גם אם קטנים, הם מקור להוספת חיות וחיוניות. מעצבים קוראים לזה "להקפיץ" את העיצוב, ותספיק כרית צהובה, שטיח עם סיב כחול או אמנות באדום כדי לסגור את הפינה.

 

סלון עם נגיעות צהובותעיצוב: יפית רותם. צילום: נדב פקט

 

 

צמחים: יופי מתגמל


אחת הדרכים הקלות, הזולות והמתגמלות ביותר לייפות את הבית היא להוסיף לו אלמנטים של טבע. מאחר שלא כל חלון פונה לעצים מוריקים, אפשר להסתפק בפרחים ובצמחים ולשלב אותם בכל פינה גלמודה, נישה נשכחת או שולחן ריק.

 

שולחן סלוניעיצוב: סנדרה חליבה. צילום: שי אדם

 

 

אור טבעי: מקור לנוף ואוויר 


שמענו על אנשים שיש להם חלון באחד מאזורי הבית, אבל מאחר שהוא פונה לשכנים וממש מתחשקת להם תמונה על הקיר, הם אוטמים אותו ומקבלים קיר נקי לקישוט. אז קישוט הוא אומנם טוב ויפה, אבל למה לחסום מקור אור טבעי, יהיה השכן אשר יהיה? החלון עצמו הוא מקור לעיצוב פוטנציאלי, החל מהאלומיניום והתריסים שבוחרים לו ועד הטקסטיל שעוטף אותו. בשעות שונות של היום הוא מקור לאור משתנה, שלא לדבר על האוויר שהוא מספק, ואם נשקף ממנו נוף עוצר נשימה, ברור שנכסה אותו כמה שפחות.

 

וטרינה בסלוןעיצוב: שירלי דן. צילום: גלעד רדט

 

 

מרכזית
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

המלצות נוספות
בודק...