טבעי מול הים: בית קלאסי מודרני בקיבוץ עוטף את המשפחה בהרמוניה

הגינה עוטפת בית קלאסי מכל חלון, ובחלל המרכזי קוביית עץ רב כיוונית ורב תכליתית עוטפת את חלל המדרגות. חומרים טבעיים וגולמיים בתוכו ממשיכים את חיצוניות הבית

180 מ"ר
ליאור טייטלר
ליאת דובנוב שטרן, lili - Design for life

הדיירים: זוג+ 3
המיקום: קיבוץ על הים
מעצבת פנים ויזם, בנו את ביתם הפרטי בקיבוץ הממוקם על הים בסגנון קלאסי מודרני. הם רצו ליצור אווירת פתיחות ומרחב, שתתאים לצורכיהם, לאופיים ולמבנה המשפחתי, ולהכניס את החוץ לפנים על ידי יצירת חלל ציבורי מרווח ומזמין. בנוסף, ביקשו להגדיל את חדר ההורים למאסטר מפנק וליצור פינת משפחה ומשרד.

גינה מכל חלון, מטבח, פינת אוכל, עיצוב חלל ציבורי
גינה מכל חלון
חלל ציבורי מודרני ומזמין הכולל סלון, מטבח ופינת אוכל
קווים עגולים, ספה לבנה, עיצוב סלון, הומסטיילינג
קווים עגולים
סלון מעוצב בצבעים רכים ולבנים
חיפוי מטבח, מטבח לבן, אי במטבח, ישיבה במטבח

מטבח: סמגל

חיפוי מטבח
מטבח לבן מודרני, עם אי המאפשר ישיבה

כחומרים נבחרו עץ, שיש, מתכת ובטון בצורתם הטבעית והגולמית. החיפויים, הריצופים וחדרי הרחצה ממשיכים את הקו בצבעם הטבעי, עם נגיעות מודרניות ושימוש בשיש טבעי ועץ. חלונות הבית הוגדלו וניתן דגש לגינה העוטפת את הבית ונגלית מכל חלון בבית. הגינה ההיקפית מקנה תחושת הרמוניה ורוגע בתוך הבית והחומרים הטבעיים ממשיכים את החיצוניות העוטפת אותו. לצד הבחירה ביצירה של בית מודרני עם חומרים טבעיים היה רצון לבחור צבעים שאינם מגבילים, למשל בריהוט, וקו עיצובי עגול ונעים.

אח על במה, מטבח לבן, קמין, אחסון במטבח
אח על במה
מטבח לבן לצד קמין ופינת אוכל
שולחן אוכל
שולחן אוכל
שולחן פינת אוכל מעוצב

אלמנט עיצובי מרכזי הוא קוביית עץ שעוטפת את חלל המדרגות וכל צלע שלה נוצר לטובת שימוש אחר. צלע אחת היא קיר כוח, המכיל בתוכו קמין על במת בטון יצוקה. בהמשכו קיר נגרות עץ, המכיל מקומות אחסון ובר משקאות. מצידו השני נגלית פינת משפחה הבנויה בנגרות מאותו עץ ומכילה גם היא מקומות אחסון וספרייה. צלע נוספת של הקובייה משמש ככניסה לשירותי האורחים ועלייה במדרגות לקומה השנייה, שם נבחר עיצוב בשיש ליצירת מראה לבן ונקי, המאיר את פנים החלל.

קוביית עץ
קוביית עץ
מדרגות שיש
מדרגות שיש

מאסטר ההורים תוכנן בפתיחות גדולה כחדר בבית מלון. הוא מכיל חלל רחצה העטוף זכוכית ושקוף לכל כיווני החדר, ומוסיף לקו העיצובי הנקי והנעים עם אלמנטים וחיפוי אבן קיסר מדוקק. חדרי הילדים עוצבו כל אחד בהתאם לאופיים – חדר מתבגר שאוהב מאוד גלישה וים וחדרי הבנות הקטנות באווירה רומנטית ונסיכותית. "לכו עם הקול הפנימי שלכם, העזו בעיצוב בלתי מתפשר וכך תשיגו תוצאה מושלמת עבורכם", מסכמת המעצבת.

חדר רחצה פתוח, פרקט, מיטה זוגית
חדר רחצה פתוח
חדר שינה מודרני, יחד עם חדר רחצה פתוח
חדר רחצה פתוח
חדר רחצה פתוח
חדר נסיכות, עיצוב חדרי ילדים, קיר ורוד, אקססוריז לחדר ילדות
חדר נסיכה
חדר ילדות עם שתי מיטות וקיר ורוד
חדר רחצה ילדים, חיפוי טרצו

חיפויים ריצופים וסניטריה: זהבי עצמון 

חדר רחצה ילדים
חדר רחצה בגוונים בהירים עם חיפוי קיר צרטו
חדר רחצה
חדר רחצה

 

 

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

המלצות נוספות
בודק...