הילדים גדלו, עכשיו אפשר להשתולל

דירה משפחתית עוצבה מחדש והותאמה על ידי מעצבת הפנים נרקיס חן, לצרכי הילדים המתבגרים. התוצאה הסופית משלבת מראה מוקפד לצד חשיבה פרקטית הכוללת שלל פתרונות המותאמים בדיוק לצרכי המשפחה, בהם מקומות אחסון המאפשרים לדיירים לשמור על הסדר ולהימנע ממראה עמוס

100 מ"ר מ"ר
תמר אלמוג
ח.א.ק בנייה ושיפוצים (אלקנה חדד)
נרקיס חן

הדיירים:  זוג + 3 ילדים

המקום:  כפר סבא

עיצוב פנים הוא מקצוע של הקשבה ותרגום, כאשר לא תמיד הלקוחות יודעים להסביר במילים מדויקות את התחושה אותה הן מעוניינים לייצר בביתם החדש. כאן נכנס תפקידו של מעצב הפנים, שמתבקש ללקט מבין המילים את התובנות, הרמזים והחלומות הקטנים של בני הבית, ולבחור לו שותפים מתאימים לדרך, אשר יאפשרו לו לסיים את המשימה בהצלחה. כך בדיוק תוכנן מחדש בית משפחתי בכפר סבא, על פי חלומותיהם ורצונותיהם של בני המשפחה. הדיירים, זוג ושלושת ילדיהם, ביקשו לרענן את דירתם הקיימת ולהתאימה לצרכיהם המשתנים של הילדים שגדלו מעט וכעת מאפשרים השקעה נוספת בריהוט החלל הציבורי. בנוסף, ביקשו הדיירים לייצר פתרון הולם עבור שני המתבגרים אשר חולקים יחד חדר משותף. הדירה ממוקמת באזור שקט אך עם זאת קרוב למרכז העיר, הטובל בירוק ומשווה לבית כולו מראה פסטורלי. בתום התהליך הצליחה המעצבת לשוות לדירה מראה של צימר נחשק ומרווח, שנעים לחזור אליו בסוף כל יום.

סלון כפרימזנון ,שולחן קפה וספסל: עיונה. ריצוף: פרקט 'העץ הרצליה'. ביצוע קיר בריקים: אלקנה חדד

 

בשלב הראשון בתהליך התכנון, הותאמה פרוגרמה לפי צרכיהם המדויקים של בני המשפחה, הכוללת פתרונות מותאמים אישית המאפשרים חיים נעימים יותר בבית. בני הבית ביקשו לייצר עבורם חלל ציבורי חמים ומשפחתי, אשר יהווה מפלט מהרעש שמסביב. הקונספט העיצובי משלב אסתטיקה לצד חשיבה פרקטית ופונקציונלית, הכוללת מקסימום של מקומות אחסון, אשר יאפשרו חיים בבית מסודר ולא עמוס. אזור הכניסה לבית הפך למזמין ומרשים, בזכות קונסולה חיננית ומתלה מעילים ותיקים מעוצב, כאשר אל מול דלת הכניסה התווסף קיר גבס אשר בחלקו מגיע לגובה התקרה, במטרה לחבוק את צידה של ויטרינת הסלון, ובחלקו האחר נמוך, על מנת לא לחסום את שדה הראייה ולשמר את המרחב הפתוח.

פינת אוכל כפרימבט אל פינת האוכל

ארון בכניסה לביתמול דלת הכניסה התווסף קיר גבס אשר בחלקו מגיע לגובה התקרה, ובחלקו האחר נמוך, על מנת לא לחסום את שדה הראייה ולשמר את המרחב הפתוח. פרקט:העץ הרצליה(2012)בע"מ

ריצופי המטבח והסלון חודשו. במטרה להכניס קריצה ועניין למטבח הקיים, הצבוע לבן, נעשה שימוש באריחים מאוירים. הסלון והחדרים רוצפו בפרקט למינציה שאינו אחיד בצבעו, במראה טבעי, המאפשר לייצר מראה בעל נוכחות ואווירה חמימה וביתית, מבלי להשתלט על עיצוב החלל כולו. רוב הרהיטים הותאמו במיוחד עבור חללי הבית השונים, ונצבעו על פי פלטת צבעים מדויקת שאפשרה לייצר את האווירה המבוקשת. בכל האזורים הציבוריים פזורים אקססוריז ופריטים שונים המוסיפים עניין ועושר למראה הכללי.

שידהאזור הכניסה לבית הפך למזמין ומרשים, בזכות קונסולה חיננית וחפצי נוי שונים. פרקט:העץ הרצליה(2012) בע"מ

 

אזור המפגש בין ריצוף הסלון ופינת האוכל 

רהיט הויטרינה הגדול הממוקם מול פינת האוכל תוכנן כך שבחלקו התחתון קיים שטח אחסון סגור, בנוסף למדף פריטי הנוי שבחלקו העליון, במטרה לשמש כאזור אחסון ייעודי עבור הבלאגן היומיומי. הספסל שמתחת לחלון הגדול הינו בעל תפקיד כפול – הוא מתפקד כרהיט המוסיף נוי לחלל ומשמש לישיבה, ובמקביל מהווה מקום לאחסון נוסף. במטרה לייצר אווירת חופשה באמצע העיר, בחרה המעצבת למקם ערסל שמאפשר לילדים ולמבוגרים אזור רגיעה אל מול הירוק שבחלון הסלון, אשר נפרש מקיר לקיר. קיר הטלוויזיה חופה בבריקים בעומקים משתנים בכדי לספק עוד נופך כפרי וחמים לסלון.

וטרינהויטרינה מרהיבה בהתאמה אישית: סטודיו עיונה 

מזנון כחולצבעוניות המזנון נבחרה במיוחד במטרה להתאים לגווני הסלון

ספסלספסל בעיצוב סטודיו עיונה

ספסלהספסל משמש כאזור מנוחה והירגעות ובמקביל מתפקד כאזור לאחסון נוסף

תכנון ועיצוב חדר המתבגרים היווה אתגר לא קטן. מצד אחד, האחים חברים טובים, מצד שני, כל אחד מהם זקוק לפינה האישית שלו. בהתאם לכך, החלל תוכנן מחדש תוך שילוב שתי מיטות עשויות עץ מלא בעבודת יד ובהזמנה אישית. המיטות עוצבו כמיטת גלריה רחבה ומתחתיה מוקמה מיטה וחצי בצורת 'ר'. השילוב בין שתי המיטות יוצר אזור אישי המאפשר אינטימיות לכל אחד מהילדים, גם בתוך החלל המשותף. המיטות הותאמו בדיוק למידות החדר וצרכי הילדים, ונצבעו בגוון אשר נבחר על ידי המעצבת. במטרה לייצר תחושת מרחב בחדר, הוצאה פינת הלימוד הקיימת ובמקומה שולב ריהוט במראה צעיר וקליל עשוי ברזל, המשמש לאחסון קונסולות המשחק וממוקם מתחת למסך. ממולו מוקם פוף נוח המשמש לרביצה וזמן משחק משותף או אישי. מראה החדר כולו תובל באקססוריז וחפצי נוי שונים המוסיפים עוד עניין לחלל.

מיטת קומתייםמיטות: האוס אין

מיטת קומתייםהמיטות עוצבו כמיטת גלריה רחבה ומתחתיה מוקמה מיטה וחצי בצורה 'ר'

השילוב בין שתי המיטות יוצר אזור אישי עבור כל אחד מהילדים

חדר ילדיםהמיטות הותאמו בדיוק למידות החדר וצרכי הילדים, ונצבעו בגוון אשר נבחר על ידי המעצבת

רשימת ספקים חלקית:ריהוט: סטודיו עיונה, האוס אין (House In)
פרקט: העץ הרצליה(2012)בע"מ
אקססוריז: האוס אין (House In)

553
21 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא עוד בית מנוכר-חמים ומקסים
וגם נראה שחשבו על פרקטיות כי בית בלי אחסון אולי נראה רק טוב בצילומים...יום אחרי בלגאן. ממש אהבתי !!!!

נרקיס- המעצבת מגשימת החלומות.
ביד המוכשרת של נרקיס נפגשתי דרך תמונות בפורום שאני שותפה בו. מעצבת בחסד ואישיות מדהימה לא פחות. כל מה שהיא נוגעת בו הופך זהב וזו לא קלישאה. התמונות מדברות בעד עצמן אבל האדם שמאחורי התמונות היא אחת שלא כדאי לפספס. ממליצה בחום לחלוק מהעצות והידע האין סופי שלה. אני כבר נהנית!!

עיצוב מקסים!
עיצוב מקסים ובייתי, שילוב מאוד מיוחד והרמוני של חומרים וצבעים

עיצוב חמים ומזמין, בא לי גם...
עיצוב מהמם, חמים, עושה חשק להשאר בבית

עיצוב מדהים
עיצוב מושלם

עיצוב מושלם
ואווו מממש יפה

רוצה כזה בית בדיוק!
שילוב צבעים יוצא דופן. עיצוב מיוחד רגוע ושקט ויחד עם זאת חי וצבעוני. נראה מדהים!

גם התהליך וגם התוצאה
נרקיס היא מדהימה, נעימה מקצועית יצירתית כיף היה לעבוד מולה והתוצאות וואווו

עיצוב פנים
עיצוב מקסים.. משרה אוירה נעימה מעצבת מוכשרת רואים שחשבה על הכל

אין על נרקיס כאדם וכמעצבת
נרקיס היא אישה רגישה וחכמה, שיודעת גם ליצור קשר אישי ועל ידי זה באמת להתאים את העיצוב לצרכיי הדרים בו. אין עליה בעולם!!!!

עיצוב הפנים מקסים
וואוו... ממש אהבתי. בית חלומי! מחכה שגם הילדים שלי יגדלו ואוכל להגשים את החלום...

מקסים! עיצוב נעים וזורם!
כל הכבוד למעצבת שעמדה בתנאים המאתגרים!

מהמם - גם מעוצב מקסים וגם ביתי ומזמין

בית שמרגיש כמו חופשה
עיצוב חמים, משפחתי,מפנק ועדיין מודרני. כשבניתי חיפשתי שילוב כזה. אשמח לפרטים על הנגרות בסלון

יופי של בית לחיות בו
מסתבר שכשזה טוב, כולם רואים את זה!

איזה תגובות מוזמנות

סוף סוף עיצוב
נעים וכייפי ולא מודרני שנראה כמו קטלוג מנוכר. שאפו ללקוחות שלא הלכו על הטרנד ה"נקי" שכולם היום עוןשים. תתחדשו!

חחחחחח

מה זה?שידת משרד בסלון בלי טעם ובלי ריח

השידה הזאת בכלל בחדר של הילד ...חחח

השידה הזאת בכלל בחדר של הילד ...חחח

המלצות נוספות
בודק...