עיצוב נכון: סגנון יוקרתי ואלגנטי לדירת קבלן

חומרים טבעיים, קשת גוונים מונוכרומטית יחד עם שילוב עשיר של חומרים בעלי מרקמים שונים וקוביית זכוכית מעוצבת כחדר רחצה מעצבת הפנים מלכה הדסי, הגשימה את חלומם של הדיירים

113 + 20 מרפסות מ"ר
עידן גור
מלכה הדסי

 

בפרויקט של שיפוץ מקיף בדירת קבלן, ניכר שילוב מנצח בין סגנון מודרני, יוקרתי ואלגנטי לבין התאמה פונקציונלית לצורכי הדיירים והווי חייהם. כבר מהפגישה הראשונה עם הדיירים, מעצבת הפנים מלכה הדסי, שהיא גם בעלת תואר שני במנהל עסקים, הבינה שלקוחותיה יודעים להעריך איכות, בעלי טעם משובח ומעודן וחובבי אומנות. מכאן כל  תהליך עיצוב הדירה זרם ביצירתיות ובהרמוניה. במהלך שיחות איתם הבהירו הדיירים את חשיבות הסדר והפונקציונאליות, את העיצוב הנקי והמינימליסטי ויחד עם זאת חמים ומזמין שירצו בביתם. חשוב היה להם שפינת האוכל תתאים לאירוח ילדיהם שבאים לבקר, וחדר עבודה  שיהיה בו מקום אחסון ויותאם לפגישות עם לקוחות .

מלכה הדסי מעצבת פנים
מלכה הדסי מעצבת פנים
מעצבת הפנים מלכה הדסי
ספה קטיפה
ספה קטיפה
צילום: עידן גור. עיצוב פנים: מלכה הדסי
ספה קטיפה כחולה
ספה קטיפה כחולה
צילום: עידן גור. עיצוב פנים: מלכה הדסי

לריצוף הדירה בחרה מלכה בפרקט, שמוסיף  חמימות ומהווה רקע לגוונים האפורים. קיר הכוח בסלון שמראהו העשיר ניכר מיד עם הכניסה אל הבית, חופה באריחי בטון בגדלים ומרקמים שונים. הזכוכית השקופה בשולחן בסלון יחד עם הריצוף והחיפוי האפרפרים והפרופילים השחורים מהווים רקע יפה לשידת העץ עם משטח הקוריאן הלבן מעל שמובנה עם הכיור. בחדר הרחצה ביחידת ההורים, הזכוכית נתנה תחושה של מרחב גדול. בסלון ובחדר עבודה, בהתאמה לקונספט המודרני, עוצבו שתי ספריות מתכת שחורות, בהן שפע של מקומות אחסון ופרטי נוי, ספרים וצמחייה שמוסיפים נקודות צבע מעניינות. דגש מיוחד הושם לתאורה שבוקעת מתקרה מונמכת, שלמעשה מסתירה מערכות תפעול. מסביב לתקרה הצפה, שנותנת תחושת ריחוף, קבועים בתקרה, פס לד וגופי תאורה שקועים, שמפזרים בחלל אור רך ויפה. כהשלמה לאווירה, מעל הספה בסלון תלויה תמונת אוריגמי מיוחדת מעשה ידיה של כרמל אילן.

סלון מעוצב
סלון מעוצב
צילום: עידן גור. עיצוב פנים: מלכה הדסי

במטבח, את הארונות הגבוהים מאיר פס מגנטי ומעל האי תלוי גוף תאורה דומה לגופי התאורה ביחידת המגורים של ההורים. ליצירת חזיתות במראה אחיד, למטבח נבחרו מכשירי חשמל אינטגרליים. חזית ארונות המטבח האחידה מתכתבת עם האי בעיצוב מינימלי ולו שיש בגוון חלוד מונוכרומטי. בחדרים, הארונות והשידות שעשויים עץ מלא, נצבעו בגוון הקיר ליצירת הרמוניה מושלמת .

 

מטבח קלאסי
מטבח קלאסי
צילום: עידן גור. עיצוב פנים: מלכה הדסי
מטבח קלאסי
מטבח קלאסי
צילום: עידן גור. עיצוב פנים: מלכה הדסי

לעוד עבודות מוזמנים להיכנס לדף הפייסבוק של מלכה הדסי

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...