הכול כלול ב total design: מיתוג ועיצוב פנים מלכותי ובגובה העיניים

האם ידעת שפיצה מרגריטה, הנפוצה ביותר בעולם, נקראת על שם מלכת איטליה רג'ינה מרגריטה? המעצבת דיאנה פליישר, בעלת הסטודיו לעיצוב דידה דיזיין, המתמחה במיתוג ועיצוב פנים, פיתוח קונספט ואסטרטגיה לעסקים מסחריים בניהם מסעדות וברים, השתמשה בידיעה הזאת כנרטיב המרכזי של מיתוג ועיצוב פנים מסעדה איטלקית ופיצרייה בגדרה.

100 מ"ר
שושי שוימר
דיאנה פליישר

 

ממש כדאי להגיע לגדרה

המסעדה האיטלקית שהוקמה לצד מזללת המבורגר "חביבי", השייכת לאותם הבעלים, גרמה לכך שבתחנת דלק בגדרה נוצר מתחם אוכל גדול, עם היצע עשיר ומגוון, זמין ונוח לעצירה. המסעדה מתמחה בפיצות בסגנון נפוליטני יחד עם עוד מטעמים איטלקיים לאכילה במקום, משלוחים וטייק אווי.

מסעדה בתחנת דלק

גם בתחנת דלק אפשר לאכול במסעדה שממותגת גבוה

גם בתחנת דלק אפשר לאכול במסעדה שממותגת גבוה

בעלי המקום שאפו לעיצוב טוטאלי, שמתבטא גם בשפה הגרפית וגם בעיצוב הפנים של המקום. בקיצור עיצוב פנים, מיתוג וקונספט מהודק וברור.

דיאנה פליישר

מימין- המלכה רג'ינה מרגריטה. משמאל - המעצבת דיאנה פליישר

מימין- המלכה רג'ינה מרגריטה. משמאל - המעצבת דיאנה פליישר

פיצה מבית המלוכה 

השם שנבחר למותג הוא רג'ינה – באיטלקית פרושה ״מלכה״. מרגריטה הייתה מלכת איטליה על שמה נקראת הפיצה הפופולרית ביותר בעולם ומייצגת את איטליה כי הצבעים שלה הם כצבעי הדגל האיטלקי.

פיצה

פיצה בצבעי הדגל האיטלקי ועוד...

פיצה בצבעי הדגל האיטלקי ועוד...

כולם מוזמנים למופע הפיצה האומנותי

במסעדה כמו באיטליה, המטבח פתוח, פתיחת הפיצות, רידוד הבצק בשיטות האיטלקיות המקובלות נעשה לעיני המבקרים במסעדה כשהעיצוב בה נעשה בגובה העיניים ומשרה אווירה חמה ונעימה עם קונספט מיוחד שישדר את המסרים והערכים של המותג.

מסעדה איטלקית

האורחים נהנים ממופע הכנת הפיצות שנערך במטבח הפתוח

האורחים נהנים ממופע הכנת הפיצות שנערך במטבח הפתוח

עיצוב מלכותי בגובה העיניים

ההשראה לעיצוב שמקורה מעולם המלוכה והאצולה מלפני מאות שנים, הובילה לבחירה בחומרים המקנים מראה עתיק ווינטג׳י בשילוב אלמנטים וסמלים מוזהבים בסגנון מלכותי. על מנת לשדר מראה איטלקי מקומי ואותנטי נעשה שימוש בחומרים מחוספסים ובסקאלת צבעים חמה עם נגיעות טורקיז מלכותי ושימוש בטקסטורות במראה טבעי של חומרי גלם בסיסיים כמו עץ ומתכת חלודה. כך נוצרה הרמוניה בין עתיק למודרני ובין פשטות לעושר אשר יחד הם מספרים סיפור וחוויה עשירה ואותנטית ומקנים אוירה וחוויה חמה ומזמינה.

מסעדה

חשים בחמימות נעימה בזכות חומרים ומרקמים שונים שחוברו ביחד

חשים בחמימות נעימה בזכות חומרים ומרקמים שונים שחוברו ביחד

מרגישים נהדר גם בחוץ וגם בפנים

המקום תוכנן לסוגים שונים של שירות ללקוחות. מסך הזמנות בשירות עצמי נוח ונגיש להזמנת "טייק אויי" או ישיבה במקום, דלפק הזמנות ותצוגה של מבחר פיצות לראווה, אזורי ישיבה שונים בפנים, בחוץ ובחצר פנימית הצמודה למקום. מותאם לסועדים בודדים, זוגות, משפחות וקבוצות.

כמו באיטליה ובעיקר בנפולי השוכנת על חופי הים התיכון, חודשים רבים בשנה מאפשרים לאכול בחוץ. גם בארצנו החמה ושטופת השמש הישיבה בחוץ נעימה ומזמינה וזאת הודות לעיצוב אזור הישיבה החיצוני בו המעצבת שילבה צמחיה צבעונית ופנסי רחוב איטלקיים לצד שולחנות פיקניק משפחתיים.

עיצוב מסעדה

פינת הישיבה בחוץ נעימה ומזמינה

פינת הישיבה בחוץ נעימה ומזמינה

הקירות מדברים 

אחד מהדברים הבולטים שנבחרו כאלמנטים עיצוביים הם חיפויי הקירות. בחירת החיפויים נעשתה בחשיבה ובהתאמה לקונספט המיתוג ועיצוב הפנים. רוב המקום מחופה באריחי קרמיקה מיוחדים בצבעים כהים המשתלבים יחד ומעניקים מראה מחוספס ועתיק אך אלגנטי ומודרני שעמד גם בדרישות משרד הבריאות.

אריחי קרמיקה עץ צבעוני ומשויף

אריחי קרמיקה שנראים כלוחות עץ צבעוני ומשויף

אריחי קרמיקה שנראים כלוחות עץ צבעוני ומשויף

אי אפשר לטעות…וספה, פיצה ויין זה איטליה

יחד עם שאר החומרים והמרקמים שמרכיבים את עיצוב הפנים, כמו: בטון, עץ, צבע מוברש וקישוטים מלכותיים. לקינוח נבחרו אלמנטים מיוחדים, עציצים, ופריטי וינטג' איטלקיים. כולל גם בקבוקי יין וחומרי גלם מהמטבח האיטלקי שמעשירים את המראה האותנטי המקומי

סטילניג במסעדה

סטילניג במסעדה

סטילניג במסעדה

איך שנכנסים עושים הכרות עם  רג'ינה

המקום שהיה חנות שרות ומחסן לא שמיש, נהרס לחלוטין. על השטח הגדול שהתקבל הוקמה המסעדה. עיצוב הפנים והמיתוג נעשו בסנכרון מוחלט. במקביל לתכנון ועיצוב המקום שכלל העמדה ופתרונות פרקטים לתפעול, נעשתה גם עבודת מיתוג ופיתוח אסטרטגי שכלל חשיבה על קונספט, עיצוב לוגו ושפה גרפית, עיצוב אריזות הגשה ומשלוחים, עיצוב לפרסום ושיווק בכל המדיות וכחלק בלתי נפרד מהקמת העסק עצמו.

סטילניג במסעדה

סטילניג במסעדה

סטילניג במסעדה

תמסרו ד"ש בבית

גם לאלה שלא מגיעים פיזית למסעדה, המיתוג של המסעדה מגיע אליהם. כחלק מאסטרטגיית המיתוג ועיצוב הפנים, גם על אריזות הטייק אווי, באמצעות גרפיקה שמשדרת את האווירה המלכותית מחד ועיצוב בגובה העיניים מאידך, מופיע המיתוג שעוצב במיוחד.

סטילניג במסעדה

סטילניג במסעדה

סטילניג במסעדה

עשינו לכם תיאבון ?

אז לסיום לא נותר לנו אלא, להגיד לכם בתיאבון ותיהנו ממבחר המעדנים שמוגשים במסעדה בה המעצבת דיאנה פליישר חשבה על כל פרט ופרט שרק יעורר בכם את התיאבון והערכה למקום.

אוכל איטלקי

כדאי להגיע רעבים

אוכל איטלקי

רשימת ספקים חלקית –

מיתוג, קונספט ואסטרטגיה – דיאנה פליישר סטודיו דידה דיזיין

ריהוט – המרכז לעיצוב הכיסא והבר

קרמיקה – עוז

אקססוריז – פלורליס

 

בודק...