עיצוב פנים מדויק: כמו מערכת שעון נוכחות חכמה

עיצוב פנים מדויק במשרדיה החדשים של חברת Meckano עונה בהרמוניה מלאה לכל צורכי העובדים ומהות החברה

עיצוב משרד מודרני
שי אפשטיין תמר רוזן נעים
400 מ"ר
שי אפשטיין
קבלן - ים תיכון הנדסה
תמר רוזן נעים - tamaros design
תמר רוזן נעים - tamaros design
תמר רוזן נעים - tamaros design

בעיצוב המשרדים החדשים של חברת Meckano בבניין BSR פתח תקווה, הוצב בפני המעצבת תמר רוזן נעים אתגר מורכב. מעבר לכך שהיה עליה לחלק את השטח הנתון לאגפים: שיווק ומכירות, מחקר ופיתוח, ניהול ושירות לקוחות, היה עליה להתאים את כל אחד מהאגפים למהות העבודה שמתבצעת בו. מתוך כך ניתן להבחין בעיצוב שהותאם במדויק לצרכים. כגון: חללי עבודה שיתופיים, לעומת חדרים נפרדים באגף ניהול וארגון או מחלקת שירות שעוצבה כיחידה נפרדת. בנוסף, ועדיין בשלב חלוקת השטח לאזורים מיועדים, היא נתבקשה להתייחס לתכנון עתידי לעת בה תורחב פעילות החברה. מעבר לכך, הועמדה בפניה מטרה משמעותית של התאמת העיצוב לאופי החברה ופעילותה, ולקודים העיצוביים שמאפיינים את משרדי החברה בחיפה. לכל המשימות וביצוען הוגדרה מסגרת זמן של חצי שנה. לכל הדעות אתגר מורכב.

עיצוב משרד מודרני

משרדי חברת Meckano במגדלי בסר פתח תקווה

3

התייעלות מרבית

בחברת Meckano מפתחים, מייצרים, מוכרים ומעניקים שרות ללקוחות שרכשו מערכת שעון נוכחות חכמה. המערכת החכמה, מבוססת על תפיסה חדשנית בניהול שעות העבודה ובניהול המשאב האנושי בארגון. התהליך מתחיל מכניסת העובד לתפקיד, עובר דרך מעקב אחר שעות הפעילות ומגיע לביקורת על ביצוע משימות ארגוניות. כמו כן המערכת כוללת אלמנט המכוון לרווחת העובדים מותאם ספציפית לכל ארגון באשר הוא. המערכת החכמה מיועדת לסייע לעבודתם של מנכ"לים, מנהלי משאבי אנוש וחשבי שכר המעוניינים בהתייעלות מרבית של העובדים ופעילות כוללת של החברה.

עיצוב משרד מודרני

בכניסה למשרד חדר ישיבות עם קיר זכוכית מעוגל

7

שקיפות מלאה

כפעולה מקדימה לתכנון ועיצוב משרדי Meckano , במטרה שהעיצוב יתאים במדויק למהות החברה, לצרכים שלה ולחזון המקצועי של החברה, נדרש מחקר מעמיק. באחד מהדברים שעלו במחקר הובהר שבהתאם לאופי העבודה בחברה, אין צורך בדלפק קבלת קהל. מה שהביא לכך שעם הכניסה למשרדים, מיד נחשפת שפת העיצוב הייחודית שמשדרת מודרניזם עכשווי, שקיפות מלאה, פתיחות ועדכניות. לכל אחד מהאגפים הותאם העיצוב למהות העבודה.

עיצוב משרד מודרני

חדר הישיבות בכניסה למשרד במקום דלפק קבלה

5

אקוסטיקה בהרמוניה מלאה 

רכישת המשרדים במגדלי 'בסר' פתח תקווה מהווה שלב בצמיחת חברת Meckano והתרחבותה. אחד ממרכיבי החזון של החברה, שממשיכה לצמוח ולפתח מערכות בתחום שעוני נוכחות וניהול המשאב האנושי, מתבטא בחיבור חזק וטוב יותר בין המעסיק לעובדים, באמצעות גישה נוחה לנתונים, קלות השימוש, עמידה בתנאי החוק, מעקב שעות יעיל יותר ורווחת העובדים. אקוסטיקה טובה, מהווה את אחד מהעקרונות ביצירת סביבת עבודה פורייה, נוחה לעובדים ולמנהלים. הדוגמה לכך מומשה במשרדי החברה בפתח תקוה. לפיכך הושם דגש על אלמנטים אקוסטיים איכותיים כשהם משולבים בעיצוב בהרמוניה חזותית מלאה. דוגמה לכך מהוות מחיצות אקוסטיות ששולבו בחלל העבודה הפתוח.

עיצוב משרד מודרני

חלל עבודה שיתופית עם מחיצות אקוסטיות

4

יושבים על הבר אוכלים ונהנים

אחת מהמגמות בעיצוב המשרדים התמקדה בתנאים שמאפשרים גיבוש חברתי של צוות העובדים. לצורך כך, במרכז האזור הציבורי, עוצב מטבח מאובזר, המטבח עוצב בצורת האות ח' כאשר דופן אחת משמשת כדלפק אכילה, ליצירת אווירה חברותית, הדלפק עוצב בצורת בר מודרני עם כיסאות בגובה מתאים.

עיצוב משרד מודרני

מטבח עם דלפק אכילה מעוצב במרחב הציבורי

6

 באווירה שקטה ונינוחה

ההתייחסות לאקוסטיקה כחלק בלתי נפרד מעיצוב הפנים, ניכרת גם בעיצוב המטבח וגם בספסל שעוצב בתוך גומחה. לתקרת המטבח נבחרו אלמנטים אקוסטיים הנראים כגלים מרחפים. ממול למטבח ולספרייה גדולה, עוצבה גומחת ישיבה, שנועדה לשיחה או התכתבות טלפונית, מחשב נייד, קריאה או סתם שיחה ידידותית. בגומחה, שולב ספסל מרופד על רקע של טפט צבעוני. שני האלמנטים מוסיפים למראה ואף עשויים לסייע לשיפור האקוסטיקה.

עיצוב משרד מודרני

במטבח ובמסדרון תקרה אקוסטית דקורטיבית, ספסל מרופד וקיר טפט

8

אתנחתא מוזיקלית

מוזיקה, מהווה אחת מהדרכים להטענת אנרגיות שעשויות להועיל לעבודה. גם על כך חשבו בתכנון ועיצוב המשרדים של חברת מקאנו. לצורך כך עוצבה פינת מוזיקה באווירה של סלון ביתי. על רצפת הפרקט הונח שטיח "סופח קולות" וספה מרופדת בבד קטיפה. מערכת תופים אלקטרונית עם אוזניות נועדה לכל מי שרוצה לתופף במרץ, מבלי שיפריע למי שמעוניין לפרוט על גיטרה, לשיר או סתם להאזין למוזיקה בנינוחות ורוגע.

עיצוב משרד מודרני

פינת ישיבה ומוזיקה

9

לסיום- דבריה של המעצבת תמר רוזן נעים:

"גם כשמגיעים לפרויקט מוכנים לפרטי פרטים אחרי שבוצעו כל השלבים, החל מהבנת הצרכים, דרך בניית הקונספט, עריכת התוכניות ועד קביעת מהלך עבודה מתוזמן, עלולים להיתקל בדברים בלתי צפויים. כדי להתגבר על כך נדרשת גמישות ושיתוף פעולה מלא עם בעלי מקצוע שלא נרתעים מאתגרים, מיומנים ומהימנים. כך קרה שבמהלך השיפוץ התחילה המלחמה ובעקבות כך התעורר חשש וחוסר וודאות לגבי קצב התקדמות הפרויקט. אך כמו שקורה בכל פרויקט בתחום הבניה, הבחירה בקבלן יציב, גמיש ואמין, התגלתה גם הפעם כמוצדקת. הקבלן הנבחר לביצוע השיפוץ, 'ים תיכון הנדסה' המשיך לעבוד ביעילות ובמלוא המרץ, על אף החששות, בסוף התהליך הצלחנו בכוחות משותפים לסיים את הפרויקט בצורה הטובה ביותר בגבולות מסגרת הזמן".

עיצוב משרד מודרני

קירות שקופים פנימיים וחיצוניים באחד מחדרי המנהלים במשרד

1

קרדיטים לספקים:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...