פינק ביוטי: העיצוב במכון יופי מודגש באמצעות פרופילים דקורטיביים

המעצבת גלית דיין שבין היתר מתמחה בעיצוב מכוני יופי, קליניקות ומרפאות מציגה פרויקט חדש שלה בו פרופילים דקורטיביים מככבים בתפקידים ראשיים יוצרים סגנון עיצוב ואווירה

|||||פינק ביוטי
60 מ"ר
אלעד גונן
גלית דיין

חיים בוורוד – זה הקונספט שנבחר

למרכז היופי "ביוטי לי", שנפתח לא מכבר, בחרה המעצבת בוורוד קלאסי, רך ויוקרתי כקונספט העיצובי. החלל היחסית קטן הועד למרכז יופי חדש ומתקדם, בו לצד טיפולי יופי וקוסמטיקה, יהיו גם קורסים והדרכות.

עיצוב הכל ורוד

קונספט העיצוב בולט לעין - הכול בוורוד אלגנטי

קונספט העיצוב בולט לעין - הכול בוורוד אלגנטי

פרופילים דקורטיביים משדרגים את העיצוב

להדגשת רכותו של הצבע הנבחר שולבו בעיצוב צורות ודגמים שונים של פרופילים דקורטיביים. מיד עם הכניסה, על קיר הכוח המרכזי שמהווה רקע לדלפק הקבלה, מלבן מאורך ממסגר את הלוגו. בהתאמה לכך נוספו מסגרות גאומטריות לאורכו של כל הקיר. הפאנלים הפולימריים הגבוהים, ממשיכים את הקו הקלאסי והמושקע.

עיצוב מכון יופי

באמצעות הפרופילים הדקורטיביים ניתן לייצר שפת עיצוב מובהקת

קונספט העיצוב בולט לעין - הכול בוורוד אלגנטי

קשתות מוארות ליצירת אווירה

בתאמה לתחושה המפנקת ששוררת במכון היופי, בחלל המרכזי המרשים, המואר והמאוורר, עוצבו גומחות קשתיות. בהן שולבו מדפי זכוכית דרכן עובר האור הפנימי שמוסיף המון לאווירה. אלמנט הקשתות חוזר על עצמו גם בתקרה הצפה.

עיצוב מכון יופי

נוספו גומחות כשקווי הקשתות המעוגלים מוסיפים לאווירה

נוספו גומחות כשקווי הקשתות המעוגלים מוסיפים לאווירה

עיצוב מותאם לכל פינה

לכל אחת מפעילויות שמיועדות למכון עוצבה פינה שהודגשה באמצעות הפרופילים הדקורטיביים. לדוגמה: פינת הפדיקור עוצבה על גבי במה, עליה שתי כורסאות קטיפה ומאחור חיפוי קיר תלת ממדי במרקם שמשתלב עם הקונספט, מראה החיפוי מודגש באמצעות מסגרת של פרופילים דקורטיביים. בחדרי הטיפולים, הפרופילים הדקורטיביים פרוסים על הקירות כמסגרות שמעניקות לקיר מראה תלת ממדי, יוקרתי וקלאסי.

חדר המתנה

חדר המתנה וחדרי טיפולים

חדר המתנה וחדרי טיפולים

למה פרופילי שירן?

תשובתה של המעצבת גלית דיין: "כי אחד מהספקים המומלצים שלי, איתם אני עובדת לאורך השנים הוא ש.י.ר.ן פרופילים, וזאת בשל המקצועיות עם וותק של שנים, השרות הלבבי, המענה המהיר והמגוון הרחב שמאפשר לי לתת מענה נכון, קל ומהיר לשדרוג הפרויקטים שלי".

דלפק כניסה

דלפק כניסה

דלפק כניסה
בודק...