מהפך ב-30 מטר: כיצד הפך לו בית צלבני בעכו לצימר בוטיק?

במבנה עתיק ומקורי מתקופת הצלבנים שנועד לשימור רכש לו זוג דירת 30 מטר והפך אותה לצימר בוטיק. הקו המנחה היה לשמר, לחשוף ולהדגיש את האלמנטים המקוריים של הנכס ובו זמנית לשלבם עם המודרניזם. שימור הקיים לצד החדשנות הולידו מהפך גדול ויצרו בוטיק מהמם ביופיו ופרקטי לאורחיו

150,000
30 מ"ר
מועתז עסכרי
אורטל שטיינר ברשישט
אורטל שטיינר ברשישט

צימר בוטיק עתיק


הדיירים:
זוג
המקום: עכו העתיקה
פרויקט "עכו העתיקה" הינו פרויקט של שיפוץ בוטיק, קטן ומיוחד. המבנה בו שוכן הבוטיק הינו מבנה עתיק ומקורי מתקופת הצלבנים שנועד לשימור. לאחרונה, יותר ויותר יזמים שהינם מחוץ לעיר עכו רוכשים דירות קטנות והופכים אותן לצימרים מושקעים המשמשים לאירוח ובכך גורמים לתנופה תיירותית בעיר.

כאשר המעצבת קיבלה על עצמה את הפרויקט מבעל הנכס, נתגלה לעיניה בית נטוש ללא חלונות וללא אור אשר לא אוכלס במשך שנים רבות. התקציב לפרויקט הוגדר מראש והיה מוגבל, אך בפן המקצועי קיבלה יד חופשית לעשות כרצונה וכמיטב הבנתה.
מבואת הכניסה של הנכס הייתה גבוהה מאוד ולכן היא חולקה לשני חלקים, כאשר בחלק התחתון נבנה חדר רחצה עם קיר זכוכית חצי חלבית על מנת להעניק תחושה של מרחב פתוח ומרווח, ובחלק העליון נבנתה קומת גלריה קטנה אשר מיועדת ללינת ילדים והגישה אליה היא באמצעות סולם.
דלת כניסה בסגנון עתיק
דלת כניסה: אלום זוהר, אביזרים משלימים: הגלריה של מירי
שולחן חוץ ירוק
חלל צימר עתיק
מטבח – נגרות: אייל עמר, ריהוט משלים: הגלריה של מירי, תאורה מחסני חשמל
אתגר החלונות נפתר על ידי חשיפה של קשת, אשר הוטמעה בתוך המבנה, ובתוכה נוצרה דלת גדולה ורחבה, 3 מטר רוחב ו-4 מטר גובה, עשויה זכוכית חלבית ובתוכה חלוקות לדלתות כניסה וחלונות נפתחים. בנישה קיימת נוסף מטבח והחלל אובזר כאוות נפשה של המעצבת.
לאורך כל הפרויקט הקו מנחה שהוא לשמר, לחשוף ולהדגיש את האלמנטים המקוריים של הנכס ובו זמנית לשלבם עם המודרניזם. שימור הקיים לצד החדשנות הולידו מהפך גדול ויצרו בוטיק מהמם ביופיו ופרקטי לאורחיו.
סטיילינג צימר
ספה בצימר
מנורת צד, אדום צהוב, שולחנות סלון, ואזות: הגלריה של מירי, תאורה: מחסני תאורה
מגש זהב
מנורת קיר
חדר שינה
חדר שינה עם שירותים
זכוכית מקלחת: זכוכית צמרת, מיטה, כריות, שולחנות צד, ספה: איקאה
צימר עתיק
מיטה
חדר שירותים בסגנון עתיק
קרמיקות וכלים סניטריים: סאמר קרמיק, אביזרים משלימים: הגלריה של מירי
כיור לבן
רשימת ספקים חלקית:
קבלן מבצע: מועתז עסכרי
אלומיניום כולל דלת הכניסה: אלום זוהר
זגגות: זכוכית צמרת
מטבח: אייל עמר
ריהוט: איקאה
כלים סניטריים: סאמר קרמיק
תאורה: מחסני חשמל
אביזרים משלימים: "הגלריה של מירי"

553
19 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תגידו, השתגעתם להשקיע 150,000 ב-30 מ"ר?

מעמד זהוב
אשמח לדעת מהיכן המעמד הזהוב - בעל 2 השלבים - שמחזיק את הנרות .

אולי יפה אולם קטן וללא חלון (אין צילום )
ליעוד כצימר ...לא משהו. קטן וגם לא ניראה שיש מפתח חלון (מלבד למקלחת) .אז לא משנה כמה השקיעו נראה כמו תא כליאה לאסירים ולא לאירוח .

נראה כמו קופ"ח מכבי

חמימות
אין חמימות לקחת דבר משגע והוצאת מימנו קרירות למה!!! למה לא לתת חום עם צבע להזכיר את הצלבנות להחזיר עתיקות קצת להבליט את הקשתות בלי טעם, חבל!

מהמם! ולמגיב 1
זה בכלל לא יקר לכזאת תוצאה! אם לפני כן זה היה בית עזוב שלא גרו בו ולא היה בשימוש! לריצוף תאורה ריהוט סניטריה והום סטיילינג יוקרתי זה לא יקר. מה גם שזה הפך לצימר יפיפה ומיוחד שמכניס מעצמו וזה עסק ובעסק זה לא הרבה כסף להשקיע. בקשר לעיצוב! אהבתי מאוד!!! רואים תכנון נכון ועובד. למרות שהחלל מאוד קטן ההרגשה היא של מרחב! וסטייל! המקום הוא בלי חלונות ולא מרגיש חנוק. כל הכבוד למעצבת! אהבתי מאוד. חבל שלא רואים את המקום שינה של הילדים בתמונה.ואת הסולם אליו.

בלי חלון
לי באופן אישי מאוד מאוד מפריע לישון ולשהות בחלל בלי חלון. נראה לי פשוט טעות להפוך את זה לצימר. מעניין אותי לדעת אם אכן יש ביקוש לצימר כזה.

מאד יפה ! כמו המגיבים לפני, גם אני תוהה
אם החלונות הנפתחים פתרו את עניין האיוורור. כולל בלילה למשל...

יש חלון נוסף מעל האמבטיה
אם תשימו לב, תקרת האמבטיה מונמכת ומעליה יש חלון שמכניס אויר לחדר שינה.

בדקתי .אז ככה.....
יחידת האירוח הזו מפורסמת בגודל של 40 מטר. הסטיילינג שבתמונות הנו רק לשם הצילומים ולא נימצא שם כפי שמפורסם באתר booking לדוגמה. מכאן אני למד שמה שיש ללמוד באתר הזה זה רק למה שקבוע. קירות רצפה וחיפויי קירות .אז בבקשה מעכשיו צרפו לנו תכניות של לפני/אחרי כל היתר לא מעניין.

5,000 ש"ח למ"ר? אני בונה וילה במחיר הזה...

מאד יפה ! כמו המגיבים לפני, גם אני תוהה
אם החלונות הנפתחים פתרו את עניין האיוורור. כולל בלילה למשל...

זה רק אני?
לא הצלחתי לראות את הגלריה אליה מגיעים בסולם כדי לשכן שם את הילדים..... ראיתי שני חלונות - אחד בשירותים ואחד מעל יחידת האמבטיה וגם אליהם צריך להגיע עם סולם... מעבר לכך לגמרי לא ברור להיכן הם פונים - ממש לא בטוח שלאוויר שבחוץ. ועוד - איך עושים שם קפה/תה?

בדקתי .אז ככה.....
מנחם ... אז זהו שאתה לא ממש בדקת. אם תבדוק ב booking תוכל לראות שיש לאותו מארח שני מקומות. חבל כדאי לדייק

עיצוב מדהים
מדהים מדהים מדהים לגמרי מתכתב עם המבנה האותנטי הן מבחינת צבעים חומרים עיצוב והעמדה דוז פואה אגיע להתארח בכיףףףף

לא הבנתי איך מבשלים במטבח הזה?

הכל בכאילו !
כאילו דלת-חלון גדולה אבל לא נראה שיש משם אור או אויר, וככל שרואים גם לא חלונות שבאמת אפשר לפתוח. כלומר מדובר בבונקר. מעל חדר הרחצה אמורה להיות גלרית לינה לילדים, אבל אין שום מעקה?!!!! וגם אין שום סולם לשם?! כנראה הורידו אותו מהצילומים כי הוא לא בטיחותי ולא נוח ויוצר מפגע בחדר. בחדר הרחצה יש 3 סוגים שונים של אריחים - כנראה מה שהיה במבצע של שאריות. אין משטח לכיור - איפה יניחו את כלי הרחצה והאיפור? חבל כי החלל עצמו יפה למרות קטנותו.

שאלה
מהומה רבה על לא דבר- ו.... מה פוף קטיפה ןשטיחון צמר עושים בחדר אמבט????

שטיח בשירותים
אסון היגייני, בית גידול לחיידקים.

בודק...