אהבה מתחת לתקרה גבוהה: רעיונות עיצוביים מעניינים בדופלקס מחודש

בדופלקס ממנו אפשר להשקיף למרחקים, המשפחה התבגרה והילדים עזבו את הבית. ההורים שמאוהבים בדירתם, בשכנים ובשכונה, נשארו וביקשו מהמעצבת שתרענן את ביתם, היא הגיעה עם רעיונות עיצוביים מעניינים שחידשו את המראה וייצרו אווירה חמימה ונעימה

150 + 60 גג מ"ר
עמית גושר
אפרת שוהם ניסים

 

מתחממים מתחת לתקרה גבוהה

תקרה גבוהה מוסיפה המון לתחושת הגודל, המרחב וכמויות האור והאוויר, עם זאת, תקרה גבוהה עלולה ליצור תחושה של ריקנות וקרירות. אחד מהרעיונות העיצוביים שחידשו את הדירה, שבעבר הייתה מרוהטת בגוונים כהים ומיושנים, היה החלפת הריצוף בכול המפלס התחתון ברצפת פרקט בהירה. התחלה ובסיס לעיצוב מרשים, מסוגנן, יוקרתי ומקרין חמימות ביתית נעימה.

סלון עם תקרה גבוהה

גובה התקרה מוסיף לתחושת המרחב

גובה התקרה מוסיף לתחושת המרחב

אפור שמתחבר בטבעיות לטבע

על רקע גוון העץ הטבעי והבהיר של רצפת הפרקט, נבחר הצבע האפור ירקרק, שמתחבר בטבעיות רבה לכל הרעיונות העיצוביים שיחדשו את הבית. זה מתחיל בדלת הכניסה וממשיך בכל אחד מאזורי המרחב החברתי. כולל מעקה גרם המדרגות שמוביל למפלס העליון.

פרקט פישבון

רצפת הפרקט, מדרכי המדרגות ואלמנטים עיצוביים נוספים בגוון טבעי של עץ

רצפת הפרקט, מדרכי המדרגות ואלמנטים עיצוביים נוספים בגוון טבעי של עץ

מטבח חדש בטעם של פעם

במטבח החדש בולט הצבע שהינו מתחלף ומשתנה בהתאם לתאורה מירקרק לאפרפר. לפני שנוספו לאפור אריחי קרמיקה בדוגמה קלאסית, משטחים לבנים וידיות דקורטיביות שמשווים לו מראה חדש עם טעם של פעם, המעצבת תכננה אותו פונקציונלית. היא יצרה בו שפע של מקומות אחסון בהם משולבים מכשירי החשמל.

מטבח נוסטלגי

אריחי הקרמיקה מוסיפים למטבח רעננות עם נגיעה נוסטלגית

אריחי הקרמיקה מוסיפים למטבח רעננות עם נגיעה נוסטלגית

רעיון עיצובי מעניין מתבטא בעיצובו של האי במטבח. קודם כל נראה שיש כאן ניצול נהדר של דופן גרם המדרגות, כשהמעקה נראה כאלמנט עיצובי, שנית, היושבים ליד האי יכולים להסתכל לעבר הנוף שחודר פנימה דרך הוויטרינות הגדולות, ושלישית, האי שתמיד מוכן לארוחות, יכול גם לשמש, בעת הצורך כמשטח עבודה נוסף.

שולחן מרווח

עיצוב שולחן מרווח ומתאים לארוחה של חמישה סועדים

עיצוב שולחן מרווח ומתאים לארוחה של חמישה סועדים

הזוג מול הטלוויזיה או עם חברים

עיצוב הסלון מעיד על הפעילות הרבה שמתקיימת בו, בצבעיו הרגועים הוא הותאם לערבים רגועים בהם הזוג יכול לשבת על הספה הנוחה ולצפות ביחד טלוויזיה, או לקרוא ספר על הכורסה הבודדת. אפשר גם לעמוד ליד הוויטרינה או לצאת למרפסת ולהסתכל על הנוף.  וכאשר באים חברים, עיצוב הסלון והעמדת הרהיטים מזמינים לשיחת רעים נעימה וקולחת,  כשאלמנטים עיצוביים שונים בגוונים של עץ טבעי מוסיפים לאווירה החמימה ומתחברים לגוון של רצפת הפרקט.

 

סלון פעיל

עיצוב הסלון מעיד על הפעילות הרבה שמתקיימת בו

עיצוב הסלון מעיד על הפעילות הרבה שמתקיימת בו

גינה לי, גינה לי על הגג

את אותה שלווה ורגיעה, ואפשרות לארח, אפשר למצוא גם בגינת הגג הגדולה שנמצאת במפלס העליון, כשמזג האוויר מאפשר זאת, יוצאים למרפסת העליונה נהנים מבריזה מלטפת ונוף מדהים שביום יפה מגיע עד לקו האופק בים.

גינה על הגג

אין כמו לשבת מתחת לעצי הזית בגינה שממוקמת על הגג

אין כמו לשבת מתחת לעצי הזית בגינה שממוקמת על הגג

רעיון שהתגלה בחדר הרחצה

רעיונות עיצוביים שחידשו את דירתם האהובה של זוג ההורים, מתבטא גם בחדרי הרחצה. גם בהם ממשיך הקו העיצובי שמאפיין את כל הבית. הוסרה האמבטיה ובמקומה תוכנן מקלחון רחב ידיים ומפנק. בארון הכיור שולב אלמנט עיצובי ע"י חריטה של פרח.

חדרי רחצה

בכל חדרי הרחצה עוצבו ארונות אחסון

בכל חדרי הרחצה עוצבו ארונות אחסון

לסיכום …

אם רוצים להגיע לתוצאות מושלמות חייבים לדעת להקשיב לרצונות ולהיות פתוחים לרעיונות. העיקר והכי חשוב שבסופו של יום התהליך יהיה נעים, פורה, מעניין ומוצלח להפליא, כשהוא מלווה בהרבה הומור, שמחה וחדשנות.

תקרה כפולה

תכנון תאורה שהותאם לגובה התקרה ומבנה החלל

תכנון תאורה שהותאם לגובה התקרה ומבנה החלל

רשימת ספקים חלקית:

פרקט חיפויים וכלים סניטריים: חזי בנק

מטבחי רגבה סניף רעננה: תודה לחנה רחמוט

תומס תאורה: תודה לאורית

ריהוט: ניסים ארד

וילונות: רוזבד רעננה

אופק דיזיין : אסי ארווין ביצוע וניהול משותף לפרויקט

דלת כניסה לבית: וריאציה

דלתות פנים: חמדיה

נגרות חדרי רחצה: יער פאביו

מקלחונים: יואל מעודי

המעצבת אפרת שוהם באינסטגרם >>

בודק...