איזו עוצמה ! קיר כוח מעוצב לאורך כל הבית

בבית פרטי דו משפחתי, מלבני ארוך וצר, קיר כוח מעוצב ועוצמתי, העולה מקומת המרתף השפיע על עיצוב שלושת קומות הבית והחצר

מאיה אבגר שני שי
300 מ"ר
330 מ"ר
מאיה אבגר
שני שי
שני שי

יזם רב פעלים בתחום הנדל"ן, התרשם מסגנון העיצוב המזוהה עם עבודותיה של המעצבת שני שי. על אף שביצע בעבר פרויקטים רבים של בנייה ועיצוב בתים, הוא ביקש ממנה לשתף אתו פעולה בפרויקט של עיצוב בית פרטי דו משפחתי. האתגר שהועמד בפניה של המעצבת היה טשטוש ממדיו הצרים והארוכים של הבית הבנוי בשלוש קומות: מרתף, קומת כניסה וקומת חדרי שינה עליונה.

סלון מודרני בהיר

סלון מודרני בגוונים בהירים עם פתח יציאה גדול לחצר - ART- גלריה לריהוט

סלון מודרני בגוונים בהירים עם פתח יציאה גדול לחצר

חיבור מידי וטבעי

המעצבת שני שי, המרבה לשלב בעיצוב הפנים שלה חומרים טבעיים יחד עם גוונים בהירים רכים ועדינים, התחברה מיד לרצונותיו של הלקוח, שגם הוא מעדיף חומרים טבעיים. כנקודת מוצא לעיצוב הבית, נבחר אלמנט עיצובי מרכזי. אבן טבעית בשם ביאנקו פרלה המיובאת מאיטליה, האבן נועדה לחיפוי כל אורכו וגובהו של הקיר שעולה מהמרתף ומסתיים בקומה העליונה.

גרם מדרגות

גרם מדרגות צפות על רקע קיר האבן

גרם מדרגות צפות על רקע קיר האבן

עוצמה מרוככת

נוכחותו של הקיר בקומת הכניסה, בה מרוכז כל המרחב החברתי, השפיע על כל עיצוב הפנים. בניגוד למראה העוצמתי של הקיר, לרהיטים המעוצבים בקווים מעוגלים, נבחרו בדים טבעיים ורכים, להם הותאמו אלמנטים עשויים עץ אלון טבעי ושטיח עשוי קש. מראהו העוצמתי של הקיר, לצד נגיעות עיצוביות מדויקות, יוצאים מגבולות הסלון ומתחברים אל החצר הצמודה.

 

עוד בתים מעוצבים – לחץ כאן >>

 

קיר אבן טבעית בסלון

פינת הישיבה בסלון על רקע קיר אבן טבעית - ART - גלריה לריהוט

פינת הישיבה בסלון על רקע קיר אבן טבעית

על גבי ריצוף טבעי וחלק

בתגובה למראה המחוספס והעוצמתי של הקיר המרכזי בבית, לריצוף נבחר שיש טרצו מרשים באחידותו. למטבח, שמהווה חלק מהמרחב החברתי, בחרה המעצבת שני שי גוון אפור בהיר. לחזיתות הארונות המחופים בפורמייקה ננו בחרה המעצבת לשלב משטח דקטון בגוון ירוק. הבחירה הייחודית לא הייתה קלה לעיכול עבור הדיירים בהתנגדותו של הדייר, המעצבת התעקשה ובסופו של דבר, כשראה את האי המחופה בדקטון הירוק ואת נישת הברז והכיור, שחופתה גם היא במרכז קיר הארונות, הוא הודה שזו הייתה הבחירה הנכונה.

מטבח מודרני

מטבח אפור בהיר עם אי וגומחה מחופים בירוק

מטבח אפור בהיר עם אי וגומחה מחופים בירוק

חולייה מקשרת

בין המטבח לסלון, בין הקיר שמשתרע על שלוש קומות לבין החלון הגדול הפונה החוצה, עוצבה פינת אוכל חגיגית ומרווחת. הריפוד האפור של הכיסאות מתחבר עם המטבח, ומשטח עץ האלון של השולחן, המונח על רגלי ברזל, מתכתב עם הסלון.

פינת אוכל מודרנית

פינת אוכל בין הסלון למטבח - שולחן אוכל: ART - גלריה לריהוט

פינת אוכל בין הסלון למטבח

הקיר מוציא את הפנים החוצה

בפתיחת הוויטרינות הגדולות שחוצצות בין הסלון והחצר, הקיר ממשיך החוצה ועולה לגובה. מראהו המרשים מהווה רקע לפינת בילוי למשפחה שאוהבת לארח. על רקע הקיר, ולצד פינת אוכל  הממוקמת מתחת לגג הקומה העליונה, עוצב מטבח חיצוני מאובזר.

חצר עם קיר אבנים

פינת אוכל ומטבח חיצוני על רקע קיר אבן

פינת אוכל ומטבח חיצוני על רקע קיר אבן

חופשה תמידית

להשלמת חווית בילוי שעות הפנאי והאירוח,  ולנוחיות המבלים בבריכת השחייה, עוצב מבנה חיצוני מחופה בעץ איפאה, השמשמש כחדר רחצה ושירותי אורחים, לגג המבנה נבחר כיסוי של קש טבעי שמחזק את תחושת החופשה התמידית.

חצר אחורית ובריכה

חצר אחורית עם בריכה ומבנה מעץ

חצר אחורית עם בריכה ומבנה מעץ

 עולים קומה

כשעולים במדרגות הצפות, שממקומות על רקע הקיר המרכזי בבית, מגיעים לקומת חדרי השינה. המרכזי מבניהם הוא חדר השינה של ההורים. חדר בסגנון מודרני המעוצב בגוונים בהירים. על גבי רצפת פרקט העץ בולטת כורסה לבנה ומפנקת.

חדר שינה מודרני

חדר שינה מודרני בגוונים בהירים

חדר שינה מודרני בגוונים בהירים

חדר רחצה פרטי

בצמוד לאזור השינה וחדר הארונות, עוצב להורים חדר רחצה פרטי עם מקלחת מרווחת. לעמדת הכיור עוצב ארון שחזיתו מתכתבת עם גוון העץ הטבעי של רצפת הפרקט.

עמדת כיור בחדר רחצה

עמדת כיור ומקלחת בחדר רחצה

עמדת כיור ומקלחת בחדר רחצה

וחדר רחצה כללי

באותה קומה, ביו חדרי השינה של הילדים, עוצב חדר רחצה כללי. לנוחיות המשתמשים, שולבו במשטח הגדול שני כיורים בעיצוב מיוחד. תחתית הכיורים עשויה משטח אחד המנקז את המים לפתח יציאה סמוי מהעין.

 

עוד חדרי רחצה מעוצבים – לחצו כאן >>

חדר רחצה כללי

חדר רחצה עם שני כיורים מעוצבים

חדר רחצה עם שני כיורים מעוצבים

המעצבת שני שי מספרת על השיתוף פעולה עם איציק הבעלים של  "ART-גלריה לריהוט":

איציק הבעלים של "ART-גלריה לריהוט" היה שותף נפלא לבחירת הריהוט בבית, עזר לי לשנות ולדייק כל רהיט שבחרתי, להתאים אותו בדיוק לצרכים של הדיירים ולקו העיצובי של הבית. מעבר לתוצאה המדהימה שאני כל כך מרוצה ממנה, השירות והמקצועיות של איציק ראויים לשבח ותודה על כך!.

ART- גלריה לריהוט

 

קרדיטים לספקים:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...