בדירת קבלן בגודל 100 מ"ר: מבטלים חדר ומקבלים המון

בדירת קבלן של 100 מ"ר בבניין מגורים חדש, השטח חולק מחדש. חדר שינה אחד מבין שלושה בוטל ובזכות כך הסלון וחדר השינה של ההורים גדלו, נוספה פינת אוכל ופינת עבודה ועדיין נשארו מרחבים גדולים.

בדירת קבלן 100 מ
ליאור אביטן
אלה סהר

 

אחד פחות והרבה יותר

הוויתור על חדר שינה אחד מתוך השלושה שהיו בתוכנית המקורית של הדירה, אפשר למעצבת אלה סהר לתכנן מחדש את החלוקה לאזורים. במרחב החברתי הסלון גדל ונוספו בו שתי פינות, אוכל ועבודה. בנוסף, סביב המטבח הגדול נותרו מרחבים נוחים שמאפשרים תנועה קלה, כולל יציאה למרפסת הצמודה, בה פינת ישיבה קטנה ושפע של צמחייה.

סלון

התייחסות מיוחדת ניתנה לחיבור בין כל האזורים שנמצאים במרחב החברתי

התייחסות מיוחדת ניתנה לחיבור בין כל האזורים שנמצאים במרחב החברתי

לפינה שלי  שתי פינות

במרחב החברתי שגדל על חשבון החדר שבוטל, הוקצע מקום לשתי פינות שהיו חשובות לדיירים. פינת אוכל עגולה ופינת עבודה. אלו נוספו לאזורים השונים במרחב החברתי, בו כל אחת עומדת בפני עצמן, בנוסף למרווחים ואפשריות שימוש נוחים, הם משתלבים היטב אחד בשני ומייצרים יחד המשכיות טבעית.

פינת האוכל לצד פינת העבודה

שעון קיר מעוצב שתלוי בפינת האוכל ולצד פינת העבודה

שעון קיר מעוצב שתלוי בפינת האוכל ולצד פינת העבודה

ולמטבח שני פנים

פן אחד של המטבח משתלב היטב בעיצוב המוקפד של הסלון אליו הוא פונה. גווניו האפורים והחלקים משתלבים במראה השטיחים, הווילונות והספות שנבחרו תוך הקפדה על השילוב בין אפור, שחור וחרדל מוזהב. על הקיר בצד המטבח שמוביל לחדרי השינה, נמצא מקום הולם ליצירת אומנות גדולה שמוסיפה לעיצוב הפנים.

מטבח מודרני

מטבח מודרני

מטבח מודרני

כשמביטים מהצד על צידו השני של המטבח, מתגלה במלוא הדרו המשטח העליון של האי שגולש לצידו. בהתאמה לריצוף שעשוי אריחי גרניט פורצלן גדולים בגווני אפור שחור, נבחר שיש ייחודי במרקם של גידים צבעוניים משולבים.

אי עשוי משיש במטבח

השיש מוסיף המון למראה היוקרתי של המטבח

השיש מוסיף המון למראה היוקרתי של המטבח

לעת ערב תוספת חמימות

עם רדת החשיכה לקראת סיומו של יום, מתנתקים מהמרפסת הפורחת והמטריפה, מסיתים את הווילונות, מדליקים את גוף התאורה המעוצב שיורד מהתקרה ונהנים מאווירה רגועה ונינוחה, רגע לפי שעוברים לאגף חדרי השינה

ווילונות עשירים

הווילונות העשירים יוצרים אווירה נעימה

הווילונות העשירים יוצרים אווירה נעימה

את מבחן ההורים הגדול- הם עברו בהצלחה

אחרי יום עמוס ששעותיו מחולקות בין עבודה לגידול וטיפוח הילד, מגיע להורים חדר מרווח, נעים ונוח בו יכלו למלא מצברים. הוויתור על החדר הרביעי אפשר לתכנן ולעצב להם יחידת שינה רחבת ידיים, בה כלול גם חדר ארונות מרווח שעוצב בשילוב עץ וזכוכית.

סוויטת הורים וחדר ארונות

חדר הורים מחובר לחדר ארונות

פתח רחב לחדר ארונות צמוד לאזור השינה

להשלמת מראה הדירה, שהותאמה במדויק לרצונם של הדיירים והם מאוד מרוצים מהתוצאה, בשני חדרי הרחצה שגם להם נמצא מקום בחלוקה מחדש של הדירה, העיצוב דומה ומבוסס על קירות בגוון ברונזה, כשעל הרקע שלהם בולטת יחידת הכיור שעשויה שיש טבעי.

קירות בצבע ברונזה

חיפוי הקירות בגוון של ברונזה

חיפוי הקירות בגוון של ברונזה

רשימת ספקים חלקית:

Design by HeziBank:

מטבח: מטבחי אביבי בני ברק

זכוכית מקלחון: vitreum משה לסרי

תאורה: דורי קמחי תאורה אדריכלית

שיש: Fervital

ריהוט: פיטרו הכט

וילונות: Shechter – store&more

דלתות: דלתות לנדאו

חשמל חכם: Vitrea

בודק...