בין וינטג' למודרני: עיצוב מחודש לדירה שעברה בירושה

האם רצתה קווים נקיים, הבת רצתה סגנון כפרי - איך משלבים בין השניים? בעזרת פורמייקה לבנה ושיש דק במטבח, ריצוף חדש עם הטבעות ישנות, חדר אמבטיה עם שנדליר ופרקט נקי וחמים

97 מ"ר
ענבר קרפר- סרנוביץ

הדיירים: דיירת אחת

המקום: פתח תקווה


הדירה המקורית, דירה מוארת בקומה גבוהה, הייתה שייכת לסבים שהעבירו אותה לנכדתם הצעירה. האם, שהייתה מעורבת בתהליך העיצוב והשיפוץ, רצתה דירה מודרנית עם קווים נקיים ואילו הבת משכה לקווים יותר כפריים עם טאץ' של וינטג'. האתגר היה למצוא את עמק השווה בין שתיהן. המעצבת, שחזרה לארץ אחרי שנים רבות של עבודה ולימודים בארצות הברית, שילבה את ההשפעה הבינלאומית שלה בעיצוב, והקנתה לדירה תחושה אורבנית חזקה.

 

בראש ובראשונה, הדירה נוקתה מכל החפצים שהיו בה. מפאת תקציב לא הוחלף המטבח לחדש אלא רק שודרג: הארונות העליונים בוטלו ולארונות התחתונים נוספו חזיתות חדשות של פורמייקה לבנה מבריקה ללא ידיות. השיש שנבחר הוא לבן ודק, שנותן הרגשה של מטבח מרחף ולא כבד. הרצפה אפורה עם אריחים גדולים, אך עם הטבעות בסגנון מיושן ואילו אריחי ה-Subway האפורים הוחלפו ל-Back Splash אשר משדרים קו נקי ומודרני. החלונות בסלון ובמטבח הוחלפו גם הם לחלונות חדישים עם טאץ' של וינטג'.

מטבח מרחף
מטבח מרחף ולא כבד

פינת אוכל מעוצבת
פינת האוכל

מטבח בקו מודרני
קו נקי ומודרני

סלון חדש מעוצב שנטי
הסלון החדש

סלון בעיצוב וינטאג'
עם טאץ' של וינטג'

עיצוב ניו יורק
בהשראה ניו יורקית

הדום
צבעים חמים ומזמינים

גיטרה
מעורר יצירתיות
קיר המסדרון נפתח עד כמה שניתן, ושירותי האורחים בוטלו והתווספו לאמבטיה. כך הפכה האמבטיה למפוארת וגדולה, ואף נוספה לה מרפסת השרות המקורית. דוד החשמל הגדול ומכונת הכביסה, שהיוו מכשול בכניסה לחדר, הוכנסו לארון שירות שנבלע בעיצובו בתוך החלל. האמבטיה שופצה באריחים שנותנים תחושה כפרית ומפוארת של ספא: אריחים דמויי עץ ציפו את האמבט בלבד, הרצפה אפורה בסגנון בטוני, אך לא מנוכר ואריחים מלבנים גדולים לבנים נוספו על הקירות ליצירת תחושה של גודל ופאר. נוסף כיור יפהפה ומודרני שיושב על ארון שנבנה מעץ אלון מבוקע להשלמת הרגשת הספא, ובארון שולבו ידיות קריסטל בסטייל וינטג'. שנדלייר קריסטל עתיק נתלה מהתקרה להדגשת התחושה של פאר עתיק.

 

גם המקלחת השנייה עוצבה באותה אמירה: רצפה עם אריחים מצוירים שנותנים תחושה של פעם, וקו נקי של מקלחון זכוכית וכיור יפהפה מקנה לחדר ברק. נבחר פרקט גושני רחב שנראה קרוב לעץ אלון מבוקע להשלמת המראה הנקי אך החמים.

 

הדירה כולה מעניקה תחושה של לופט בזכות העיצוב הנקי והחלון הגדול בסלון שמשקיף על גגות העיר.

חדר רחצה בסגנון ספא
בסגנון של ספא. חדר הרחצה החדש

שירותים בעיצוב רצפה שחור לבן
ברק ואור בחדר

ארון אחסון למכונת כביסה
ארון האחסון החדש


רשימת ספקים חלקית:

חזי בנק: קרמיקה וכלים סניטרים
פרקט למינציה: יוריסטה סנטר ,פולג נתניה
דלתות: פנדור
תאורה: ACE

חלונות: קליל

קבלן: דני שיפוצים

234-80.jpg
403-142.jpg
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...