הבית נראה נהדר- אז למה נעשה שיפוץ בכל הבית והוא עוצב מחדש?  

הזוג הצעיר הורים לשני ילדים קטנים עזבו את דירתם התל אביבית ועברו לגור בסביבה כפרית. הם רכשו בית בן 20 שנה שמור היטב ונראה נהדר, אבל בכל זאת הם ביקשו מהמעצבת רוני שני פלדשטיין לבצע שיפוץ בכל הבית ועיצוב חדש

|||||שיפוץ מלא עיצוב חדש- חדר משחקים|שיפוץ מלא עיצוב חדש- פינה חיצונית|שיפוץ מלא עיצוב חדש -חדר שינה הורים|שיפוץ מלא עיצוב חדש - חדר ילדים|שיפוץ מלא עיצוב חדש -גינה|שיפוץ מלא עיצוב חדש - חדר רחצה|שיפוץ מלא עיצוב חדש -סלון ילדים|שיפוץ מלא עיצוב חדש -סלון|שיפוץ מלא עיצוב חדש - רחצה הורים|שיפוץ מלא עיצוב חדש -מטבח|
1,500,000
300 מ"ר
380 מ"ר
אורן עמוס
ארי פאר
רוני שני פלדשטיין

חבל להרוס אבל חייבים לשנות

הזוג שרכש את הבית השמור והיפה, ביקשו להתאים אותו לסגנון חייהם כהורים לילדים קטנים שמרבים לארח חברים וילדיהם. הם והמעצבת רוני שני פלדשטיין הרגישו לא נעים להרוס קירות פנימיים בבית שנראה טוב גם אחרי 20 שנה. אבל לא הייתה ברירה. להחלפת סגנון העיצוב המיושן והפיכתו למודרני ועכשווי בוצעה חלוקה מחדש של אזורי הבית ובהתאם לכך נהרסו קירות שלא התאימו לתוכנית. מיד עם הכניסה אל הבית מתגלה סלון האירוח, שכולל ספריית ברזל משולבת עץ, ריהוט מיוחד, שתי כורסאות מתעגלות וכורסת ערסל תלויה מתקרה.

ספריה מעוצבת בסלון

על הקיר המרכזי בסלון עוצבה כוננית רב תכליתית עשויה ברזל ועץ

על הקיר המרכזי בסלון עוצבה כוננית רב תכליתית עשויה ברזל ועץ

סלון למבוגרים וסלון כייפי לילדים  

מאחורי הספה בסלון של המבוגרים, עוצב סלון לילדים. העיצוב בו כל כך כייפי שבסופו של דבר הוא הפך ללב הבית, בו ההורים והילדים מבלים את רוב שעות הפנאי שלהם. בסלון הילדים, על במת עץ בנויה, נפרש מזרון רביצה, מולו עוצבה ספרייה שבחלקה התחתון מיועדת לשימושם של הילדים ובו מסודרים משחקים. בחלק העליון שהוא מחוץ לתחום הגעתם של הילדים, פריטי סטייליניג שונים, אותם ניתן לראות גם מהסלון של המבוגרים.

פינת רביצה

עוצבה פינה מיוחדת לילדים שבה גם המבוגרים נהנים

עוצבה פינה מיוחדת לילדים שבה גם המבוגרים נהנים

רעבים? תפנו ימינה

מול הכניסה, מימין למדרגות שמובילות לקומה העליונה, ממוקמת פינת האוכל. בהתאמה למבנה הקיר הזוויתי והחלונות הגדולים הקבועים בו, נבחר לפינת האוכל שולחן אליפטי. בהתאם למבנה הקירות עוצב ספסל ישיבה נוח. הספסל נוצל למקומות אחסון נוספים שכמה שיותר יש מהם בבית זה טוב.

פינת האוכל והמדרגות

פינה תחומה בשלושה קירות עם חלונות גדולים

פינה תחומה בשלושה קירות עם חלונות גדולים

ליד פינת האוכל ממוקם מטבח חלומי, ארונות מעוצבים בקו מודרני -קלאסי. חריטה עדינה על דפנות החזיתות מעניקה למטבח מראה יותר אלגנטי ופחות מינימליסטי.

מטבח לבן ושחור

מטבח יפה ופונקציונלי

מטבח יפה ופונקציונלי

אם כורסת הנדנדה בסלון תפוסה, תצאו לחצר

היציאה מהסלון מגיעים לפינות הישיבה החיצוניות, שמעליהן גג בנוי שהוא למעשה רצפת הקומה העליונה. בפינת הישיבה, כמו בסלון נדנדת ישיבה תלויה מהתקרה ובהמשך עוד פינת אוכל כשרוצים ואפשר לאכול בחוץ.

פינת ישיבה בחצר

על השטח המרוצף ביציאה מהסלון עוצבו שתי פינות ישיבה

על השטח המרוצף ביציאה מהסלון עוצבו שתי פינות ישיבה

קודם כל ההורים

עולים במדרגות היישר לחדר השינה של ההורים. עם הכניסה לחדר מתגלה קיר מחופה סרגלי עץ, עליו נשענת מיטה עצומה בעלת גב מעוגל, אשר מזמינה להתכרבלות. ממול המיטה ארון קיר ענק עם טלוויזיה מובנית בתוכו.

חדר שינה

חדר שינה ששוררת בו תחושה של בית מלון יוקרתי

חדר שינה ששוררת בו תחושה של בית מלון יוקרתי

מאחוריי סרגלי העץ ממוקם חדר רחצה מפנק בו שולבה גם אמבטיה מפנקת. אריחי הקרמיקה בגוון אחיד שעולים מהרצפה עד תקרה יוצרים תחושה של מרחב גדול.

חדר רחצה

מקלחת גדולה ומרווחת

מקלחת גדולה ומרווחת

שינה משותפת

בהמשך הקומה, חדרי הילדים חולקו בשלב הזה לחדר משחקים וחדר שינה. בעתיד כשהילדים יגדלו לכל אחד מהם יעוצב חדר בנפרד. חדר השינה של הילדים עוצב בסגנון נורדי עדין ומינימליסטי ולכול אחד מהם מיטה נפרדת מעוצבת בהתאם לגילו ומינו, מיטת תינוק לבן ומיטת נסיכה נורדית לבת.

חדר שינה משותף לילדים

לבן הצעיר מיטה מותאמת לגילו ולבת הבוגרת יותר מיטת נוער

לבן הצעיר מיטה מותאמת לגילו ולבת הבוגרת יותר מיטת נוער

בחדר המשחקים, בו הושאר מרחב גדול למשחקים, קיר אחד חופה בטפט עם חיות בר, לידו שולחן יצירה עם כסאות ושפע של מקומות אחסון שנוחים לילדים ולהורים שלהם.

חדר משחקים

חדר המשחקים עליז ושמח

טפט חיות בר שמח מעורר דמיון

לשני הילדים חדר רחצה אחד, בו שולבה אמבטיה צמודה לקיר ובתוכה גם מקלחת שמחובקת לתקרה. גודלו של חדר הרחצה נוצל לתכנון ועיצוב ארונות אחסון רבים.

חדר רחצה

מחיצת זכוכית מחוברת לסף האמבטיה

מחיצת זכוכית מחוברת לסף האמבטיה

 לסכום- דברי המעצבת:

"אחרי שהגדלנו את הפתחים להכנסת אור לבית, הרסנו קירות מיותרים שחסמו את המרחב, למסגרות בחרנו פרופיל דק ואלגנטי, החלפנו את כל הדלתות הישנות לחדשות ומודרניות. ישרנו קירות ותקרה מעוגלים, עיצבנו בחוץ פינות ישיבה קסומות לצד בריכה הממוקמת בתוך במה, לא וויתרנו על שילוב בעיצוב אלמנטים מיוחדים. כי מי אמר שבסלון צריך להיות רק ספה וכורסאות? מה רע בכורסת ערסל תלויה? או במה עם מזרון רביצה בסלון המיועד לילדים? כי מניסיון נוכחתי שלא אחת פינות ישיבה כיפיות ומיוחדות בבית, הופכות בסוף השיפוץ לנקודות מפגש קסומות".

גינה מעוצבת

החצר האחורית של הבית היא פינה קסומה מעוררת שלווה ורוגע

החצר האחורית של הבית היא פינה קסומה מעוררת שלווה ורוגע

קרדיטים לספקים:

איי די דיזיין, ביתילי, סוויס סיסטם

השטיח האדום

תומס

מטפטים

אביבי

פרביטל

יוניק דברים מיוחדים

מודי

פסיפיק ריהוט גן

בודק...