חימום תת רצפתי: הסיבה שגרמה למעצבת להציב לעצמה אתגר

שתיים מהסיבות שגרמו למעצבת עפרה עזורי ומשפחתה לעבור מפנטהאוז לדירה היו רצונם בדירה שפרושה על מפלס אחד מול הים ושיהיה חימום מתחת לריצוף. במהלך הפרויקט הסתבר לה שלהיות לקוחה של עצמה זה אתגר גדול

|||||חימום מתחת לריצוף - חדר משפחה|חימום מתחת לריצוף - סלון|חימום מתחת לריצוף - סלון|חימום מתחת לריצוף -מטבח|חימום מתחת לריצוף -חדר שינה|חימום מתחת לריצוף -חדר אורחים ועבודה|חימום מתחת לריצוף חדר רחצה|חימום מתחת לריצוף -מטבח|חימום מתחת לריצוף -מטבח|חימום מתחת לריצוף -מרחב חברתי|חימום מתחת לריצוף -חדר אורחים ועבודה|עיצוב פנים: עפרה עזורי- סטודיו לעיצוב פנים צילום: עמרי חת|עיצוב פנים: עפרה עזורי- סטודיו לעיצוב פנים צילום: עמרי חת|חימום מתחת לריצוף -חדר שינה
155 מ"ר
עמרי חת
גיא ציוני
עפרה עזורי

יופי זה עניין של טעם

בחיפושם אחרי דירה שתהיה קרובה לים, פרושה על פני מפלס אחד, נוחה ומפנקת, המעצבת עפרה עזורי ומשפחתה מצאו דירה שענתה על רוב הצרכים שהציבו לעצמם ואף יותר מכך. הדירה, שהייתה שייכת לאישה מבוגרת שגרה בחו"ל, הייתה מעוצבת ומושקעת מאוד. אלא, שסגנון העיצוב לא תאם את טעמה של המעצבת ורצונם במערכת חימום תת ריצפתית, גרם לכך שבשיפוץ הדירה, הרצפה כולה הוחלפה בחדשה.

מבואת כניסה

מבואת כניסה שנוצלה לאחסון ולעיצוב גומחה מוארת להנחת חפצים קטנים

מבואת כניסה שנוצלה לאחסון ולעיצוב גומחה מוארת להנחת חפצים קטנים

רווח כפול בהזזה של קיר אחד

בחוויית הנוף שנשקף מהדירה שצופה אל הים, המעצבת ביקשה לשתף את כל מי שנכנס לדירה. "חשוב היה לי לשמור על הפתיחות של הדירה מיד עם הכניסה. במיוחד לאור העובדה שהכניסה מתבצעת במרכז הדירה, מה שמאפשר מבט רוחבי שמתחבר לנוף הים החודר מבעד לקירות הזכוכית. הרסתי  את קיר הכניסה והעתקתי אותו אחורה. כך מראה הדירה והנוף נחשפו ולי התאפשר ליצור פינת טלוויזיה משפחתית נעימה וחמימה שמופרדת מהסלון".

ספריה מעוצבת

שילוב אומנות בעיצוב של הסלון

שילוב אומנות בעיצוב של הסלון
סטיילינג לסלון

תחושה של דירת נופש רגועה ושלווה

תחושה של דירת נופש רגועה ושלווה

חופשה תמידית באווירה קלאסית יוקרתית

הבחירה בצבעים, גוונים ומרקמים נעימים לעין ולמגע, נעשתה בהתאמה לרצפת הפרקט שהחליפה את הריצוף הקודם, וזאת בשל שילוב מערכת חימום תת רצפתית. השילוב בין הגוונים והחומרים, הותאם לסגנון העיצוב הקלאסי והיוקרתי שנבחר לדירה ויוצר בה תחושה של דירת נופש רגועה ושלווה.

סלון מודרני בדירה

בחירת הצבעים יוצרים תחושה של חופשה נצחית

בחירת הצבעים יוצרים תחושה של חופשה נצחית
סלון בעיצוב מודרני

תכנון תאורה: כללית, ממוקדת ויוצרת אווירה

תכנון תאורה: כללית, ממוקדת ויוצרת אווירה

גם וגם במטבח שכולל הכול

בהתאמה לצורכי המשפחה, עזורי עיצבה מטבח מרווח, פרקטי ויפה. על קיר צדדי היא תכננה גומחה גדולה שמכילה את הארונות הגבוהים. בהם היא שילבה תנור, שני מקררים ופינת קפה.

מטבח עם ציור אומנותי

ציור מקורי גדול נראה כניצב על גבי קונסולה נשלפת

ציור מקורי גדול נראה כניצב על גבי קונסולה נשלפת

הגומחה שבצד המטבח אפשרה למעצבת לתכנן משטח עבודה גדול שמוקם מול הסלון בו משולבים כיריים גז. במקביל אליו עוצב אי ארוך שמשמש כמשטח עבודה נוסף, ודלפק אכילה. במטרה ליהנות מכול אפשרויות הבישול, שולבו באי כיריים אינדוקציה 90 ס"מ. במטבח כולו תוכננו שפע של מקומות אחסון.

אי במטבח

אי שחור במקביל למשטח המטבח הלבן

אי שחור במקביל למשטח המטבח הלבן

כחלק מהמרחב החברתי, בין המטבח והסלון, הוקצה מקום לעיצוב פינת אוכל מרווחת, נוחה ונעימה, שגם היא חשופה לנוף הים.

גוף תאורה מעל מטבח

מעל פינת האוכל הוצמד לתקרה גוף תאורה

אי שחור במקביל למשטח המטבח הלבן

נגרות מתוכננת לפרטים

החשיבה על הפרטים הקטנים כגדולים ניכרת בכל פינה בבית ובסוויטה של ההורים בפרט. בנוסף לחדר ארונות, באזור השינה, עוצב ארון גדול שמיועד לבגדים מקופלים. בצדי הארון, שמקיף את המיטה, שולבו גומחות קטנות מיועדות לספרי קריאה, משקפיים והסתרת המטענים, כל מה שצריך קרוב למיטה.

סוויטת ההורים

סוויטת ההורים

סוויטת ההורים

צמוד לסוויטת ההורים עוצב חדר רחצה מפנק בסגנון אירופאי קליל. לצד אמבטיה פרי- סטנדינג הוסיפה המעצבת ווילון עשיר בקפלים שמוסיף חמימות ואינטימיות נעימה בחדר הרחצה. פריט עיצובי נוסף הם מדפים מעץ אגוז.

חדר רחצה

בחדר הרחצה בולט הגוון הבהיר שנוטה ללבן

בחדר הרחצה בולט הגוון הבהיר שנוטה ללבן

מוטיב שחוזר על עצמו

פריטים שעוצבו במיוחד מעץ האגוז, מופיעים כמוטיב חוזר בעיצוב כל הבית. ביחידת המגורים שנועדה לאורחים, עפרה עזורי שילבה את פינת העבודה שלה. על רקע של חיפוי קיר עשוי אגוז מושחר. היא תכננה פריט נגרות המסתיר מקומות אחסון רבים. גם למדפסת הגדולה נמצא מקום נסתר במדף אותו ניתן לשלוף רק בעת הצורך.

פינת עבודה בחדר שינה

חדר עבודה וחדר הלנה לאורחים

חדר עבודה וחדר הלנה לאורחים

דברי סכום של המעצבת עפרה עזורי:

"אחרי שנה של מגורים בדירה, אני חשה שאכן הצלחתי לעמוד במשימה שהצבתי לעצמי שהיוותה עבורי אתגר גדול ולא קל. ואכן, באמצעות החלטות מדוקדקות והקפדה על ביצועים מדויקים, יצרתי לעצמנו בית מוקפד, נעים ופונקציונלי. תכנונו ועיצובו, בתוספת מראה הים הכחול שניבט מחלונותיו, מאפשרים לנו להרגיש בחופשה תמידית".

סלון מעוצב בדירה

מרחב בילוי ואירוח גדול שלמעשה מחולק לשניים

כותרת תמונה מרחב בילוי ואירוח גדול שלמעשה מחולק לשניים

קרדיטים לספקים:

דור וצורי בנמל

ע.ש.נגרות- עובדיה

אקסלוסיב

אלה דקור

אליתה ליוינג

שיש ליאן

סמג, הרצליה

בודק...