נוחות מקסימלית: דירה עם מקומות אחסון והמון סטייל

לדיירים שרכשו דירה חדשה הצופה אל חוף הים באשדוד, היה חשוב שקודם כל הדירה תהיה פונקציונלית וכשבין היתר יהיו בה מקומות אחסון רבים. לצורך התאמת הדירה לבקשות הדיירים, בוצע שיפוץ מקיף ללא הריסת קירות

150 מ"ר
ארתור דריגנט
יוליה לגקוב

 

גם יעילה, גם יפה וגם מפנקת

היות שתוכנית הדירה התאימה לצורכי המשפחה, בשיפוץ המקיף שנערך נשארה החלוקה לחדרים כפי שהייתה ולא נהרסו קירות. כל תשומת הלב הופנתה ליצירת דירה פרקטית ושדרוג התשתיות: חשמל, מים, מיזוג אוויר. עם תוספת של מערכת לחימום תת רצפתי, החלפת כל הכלים הסניטריים וריצוף חדש שהותאם לסגנון העיצוב. דגש מיוחד ניתן לעבודות הנגרות שהוזמנו ספציפית לדירה.

רוב עבודות הנגרות הם הארונות שהותאמו לכל אחד מהחדרים. בסלון, בולט לעין קיר הכוח שמול פינת הישיבה. אורן גבוה, בתוכו שולב בר משקאות וקמין, עוצב בצמוד לוויטרינה הגדולה דרכה חודר פנימה נוף הים. מהארון שמגיע עד לתקרה, נמשכת כוננית ארוכה שמגיעה עד למטבח. בתוכה מערכות ווידיאו ושמע ומעליה שני רמקולים שהחיווט אליהם עובר בתוך הקיר.

סלון מודרני

המרחב החברתי ממשיך במרפסת שסגורה בחלונות

המרחב החברתי ממשיך במרפסת שסגורה בחלונות

הצ'ופצ'יק של האות ה'

עם הכניסה לדירה, בדרך לסלון, עוברים במטבח שצורתו כאות ה' הפוכה. על שני הקירות הבנויים בזווית ישרה הוצבו ארונות שעולים מהרצפה עד התקרה והצ'ופצי'ק של האות ה' הוא האי הגדול, שחלקו משמש כשולחן לארוחות משפחתיות יומיומיות וחלקו השני משמש למקומות אחסון נוספים.

מטבח שממשיך את הסלון

בגומחה שנקבעה בתוך הארונות שולבו הכיריים משטחי עבודה

בגומחה שנקבעה בתוך הארונות שולבו הכיריים משטחי עבודה

כולם היו במתח כשהשולחן הועלה לדירה

את מחצית המרחב הגדול שפונה אל הנוף תופס הסלון, החצי השני הותאם לארוחות חגיגיות רבות משתתפים. לצורך כך הוזמן שולחן גדול. כשהגיע השולחן הסתבר שהוא לא נכנס למעלית. הדיירים מצאו לכך פתרון, הם שכרו רובוט מיוחד לכך, הציבו אותו במרפסת הדירה והוא זה שביצע את המשימה. כול הנוכחים במקום, מרוב מתח, עצרו את נשימתם עד שהשולחן הגיע בשלמותו והוצב בפינת האוכל. שגם בה בולטים לעין הרמקולים שצמודים לקיר וכמובן ארון נוסף מיועד כולו לכלי אוכל והגשה חגיגיים.

תמונה ומנורה בעיצוב סלון

האומנות ששולבה במקומות שונים בדירה משלימה את העיצוב

האומנות ששולבה במקומות שונים בדירה משלימה את העיצוב

מה מסתתר בתוך הארון?  

על מנת שלא לפגוע בקווי העיצוב הנקיים, שכוללים משטחי צבע גדולים בגוונים רגועים של אפורים, עם תוספות של עץ אלון מושחר, זכוכיות, מראות וגופי תאורה בגוון ברונזה ואומנות שמשולבת במינון מדויק בכל מקום שהיא נדרשת, את הכניסה לשירותי האורחים המעצבת הצניעה בין דלתות הארון שבכניסה לדירה.

ארון

ספסל ישיבה מובנה בתוך הארון

ספסל ישיבה מובנה בתוך הארון

דרך הבשמים

מבואת הכניסה ליחידת המגורים של ההורים היא למעשה חדר הארונות. כשאחד מתאי הארון הוחלף בוויטרינה זכוכית גדולה מוארת מבפנים כשאת רוב תכולתה תופסים בקבוקי בושם יוקרתיים,  האוסף החביב על הדיירת.

ארון בגדים שהוא כניסה לחדר

הכניסה ליחידת ההורים עוברת דרך ארון הבגדים

הכניסה ליחידת ההורים עוברת דרך ארון הבגדים

באזור השינה ביחידת ההורים, הוענק עיצוב מיוחד לקיר שבגב המיטה, סרגלי אורך כהים מבליטים את גוון הקיר הבהיר, בשידות שלצד המיטה שולבה מראה בגוון ברונזה והמראה הגדולה שמשמת כפינת איפור יוצרת תחושה של מרחב בחדר שממלא ממדיו מכובדים.

חדר שינה קלאסי

גווני הברונזה ששולבו בשידות הלילה חוזרים גם בווילונות

גווני הברונזה ששולבו בשידות הלילה חוזרים גם בווילונות

לצד המראה הגדולה שעולה מהרצפה עד לתקרה כניסה לחדר הרחצה הפרטי של ההורים, שבניגוד לגוונים החלקים בכל הדירה, חדר הרצה רוצף וקירותיו חופו באריחים בהירים עליהם דוגמאות ירקרקות.

חדר רחצה קלאסי

גם בכל אחד מחדרי הרחצה תוכננו מקומות אחסון רבים

חדר רחצה קלאסי

שתי יציאות מארון אחד

תכנון מעניין עם  ניצול מרבי של שטח החדר מוצאים בחדר השינה של הבת. מתוך ארון הבגדים שגודלו הותאם לצרכי הנערה והוא תופס את כל שטחו של קיר אחד, יוצאים שני אלמנטים עיצוביים.  בגומחה אחת שולבה המיטה שנראית כאילו יוצאת מהארון ובקצה השני שולחן הכתיבה מתחבר לארון והרווח שנוצר נוצל למדפים.

שידת לילה כחלק מארון בגדים

ליד המיטה מגרעת בארון הבגדים משמשת כשידת לילה

ליד המיטה מגרעת בארון הבגדים משמשת כשידת לילה

בחדרו של הבן, שטח הארון קטן יותר והספיק לו קיר הרוחב של החדר, אך עם זאת נוספו בחדר  מקומות אחסון רבים. הם מתחילים בשולחן הכתיבה ממשיכים בשידה שליד המיטה ועולים על הקיר שם נמצאת כוננית תלויה.

חדר שינה עם טפט

בחדר שאורכו גדול מרוחבו נמצא המקום המתאים למיטה זוגית

בחדר שאורכו גדול מרוחבו נמצא המקום המתאים למיטה זוגית

לשני הילדים חדר רחצה משותף, עם אמבטיה, שירותים ומקלחת. קיר הרקע לכיור שממשיך למקלחת, עוצב באריחים מלבניים שהונחו בצורת אדרת דג. מתחת לכיור, עוצב ונבנה ארון גדול. צמחייה טבעית מוסיפה לרעננות שבחדר הרחצה.

חדר הרחצה של הילדים

חדר הרחצה של הילדים

חדר הרחצה של הילדים
תוכניות

עיצוב הדירה בתוכנית המקורית של הקבלן

עיצוב הדירה בתוכנית המקורית של הקבלן

רשימת ספקים חלקית

מטבח- אביבי,

נגרות- לב גורביץ,

שולחן אוכל- אוקנין,

וילונות- אירופה דקור,

פרקט- נגב, ריצופים- נגב, מודי, אלוני, טובול,

תאורה- ניו לייט, וילונות- אירופה דקור

חדרי ילדים- בן איתי,

ספה וכסאות אוכל- רוזטו

 

 

בודק...