לפנק, לפנק, לפנק: עיצוב מינימליסטי ופונקציונלי לדירה

הדיירים פנו ל"סטודיו פרי" מיד לאחר שרכשו את דירת הפנטהאוז מהיזם בתחילת בניית הפרויקט, בשלב בו עוד ניתן היה לבצע שינויים והתאמות פונקציונליות כדי שהדירה תתאים בדיוק לצרכיהם האישיים. במקביל להתקדמות בניית הדירה, תוכנן וגובש סגנון עיצוב פנים מינימליסטי ופונקציונלי

עיצוב מינימליסטי ופונקציונלי- סלון|עיצוב מינימליסטי ופונקציונלי- סלון|עיצוב מינימליסטי ופונקציונלי- סלון|עיצוב מינימליסטי ופונקציונלי- סלון|עיצוב מינימליסטי ופונקציונלי- סלון|עיצוב מינימליסטי ופונקציונלי- פינת אוכל|עיצוב מינימליסטי ופונקציונלי- מטבח|עיצוב מינימליסטי ופונקציונלי- סלון|עיצוב מינימליסטי ופונקציונלי- סלון|עיצוב מינימליסטי ופונקציונלי- חדר ילדים|עיצוב מינימליסטי ופונקציונלי- יחידת הורים|עיצוב מינימליסטי ופונקציונלי- מבואת כניסה|עיצוב מינימליסטי ופונקציונלי- סלון|עיצוב מינימליסטי ופונקציונלי- חדר הורים|עיצוב מינימליסטי ופונקציונלי- פינת אוכל|עיצוב מינימליסטי ופונקציונלי- חדר ילדים
140 + מרפסת 240 מ"ר
הגר דופלט
סטודיו פרי

המעצבות בחרו בשיתוף עם הלקוחות צבעוניות פסטלית עדינה. חומרי הגמר שנבחרו היו קלאסיים וחמימים כמו פרקט העץ , אריחי בטון, ונגרות מעץ ליבנה בהיר. הטאץ' הסופי היה בהלבשת הבית וההום סטיילינג שמתבטא בריהוט, שטיחים, גופי התאורה הייחודיים, האמנות והדקורציה, המותאמים לקונספט העיצובי ולצבעוניות שהוגדרה.

גווני ירוק, ורוד וחמרה – שילוב מנצח בהשראת הטבע

בתחילת הפרויקט תוכננה הדירה לזוג הורים ושני ילדיהם, אולם במהלכו שונו התוכניות בעקבות הגעתו לעולם של תינוק שנוסף למשפחה. קו העיצוב המוביל בתכנון ועיצוב הדירה הוא מינימליסטי ופונקציונלי. בחלומם של הדיירים הם ראו לנגד עיניהם דירה מוארת, עם אווירה נעימה, שמושפעת מצבעוניות בהירה בגוונים פסטלים. בהחלטה משותפת נבחרו גוונים של ירוק, וורוד וגוון אדמדם של אדמת חמרה. כל גוונים משתלבים ביניהם לכדי הרמוניה מלאה ומקבלים ביטוי הולם במרחב החברתי הגדול.

סלון ביתי

כדורי זכוכית שקופים שנראים כבועות סבון גדולות יורדות מתקרת הסלון

כדורי זכוכית שקופים שנראים כבועות סבון גדולות יורדות מתקרת הסלון

הממלכה של בעלת הבית

לבעלת הבית חובבת הבישול והאפייה היה חלום אישי, בו המטבח הפתוח למרחב החברתי יהיה גם יפה, גם נוח והכי חשוב פונקציונלי. חלומה הוגשם במלואו. בהמשכו של הסלון עוצב מטבח עם חזיתות בגוון ירוק רגוע ושלו. תוכננו בו מקומות אחסון רבים ומשטחי עבודה גדולים. מעל כיריים האינדוקציה נקבע על הקיר לוח פליז עליו ווים לתליית כלי בישול. בהמשכו של משטח העבודה עוצב דלפק לילדים הסקרנים שבאים לראות את אימא מבשלת, ליהנות מטעימות ישר מהסיר או לשתות ביחד קפה ושוקו של בוקר.

מטבח תכלת

מעל הדלפק במטבח אחיו התאום של גוף התאורה בסלון משלים את האווירה

מעל הדלפק במטבח אחיו התאום של גוף התאורה בסלון משלים את האווירה

מציצים לעבר פינת האוכל האינטימית

במחיצה מאווררת, המעוצבת בקווים ישרים וגאומטריים, משולבים גוונים פסטלים ועציצים ירוקים, המחיצה שתוכננה כספריה, נועדה ליצור אווירה נעימה בפינת האוכל בה נוהגת המשפחה ולפעמים מצטרפים גם אורחים להנות מארוחות חגיגיות.

מחיצה עם פתחים גדולים

הפתחים הגדולים במחיצה המעוצבת יוצרים עניין וסקרנות בפינת האוכל

הפתחים הגדולים במחיצה המעוצבת יוצרים עניין וסקרנות בפינת האוכל

מארחים בנעימים בחוץ ובפנים

הקו הגאומטרי העדין שניכר לעין במחיצת פינת האוכל, ממשיך גם בסלון. על הקיר מול הספה המרווחת תלוי מדף מעוצב וצבוע לבן, שיוצר מעין דו שיח עם מסך הטלוויזיה. בצדו השני של מסך הטלוויזיה, תלוי על הקיר מדף נוסף צבוע בגוון ורוד עדין. הסלון מוצף באור יום טבעי, שחודר אליו מהמרפסת הגדולה. בשטחה הגדול של המרפסת שמתקרב לממדי הדירה כולה, מוקדי אירוח שונים שמשלימים את סצנות האירוח שמתקיימות בסלון.

יציאה למרפסת גדולה

במרפסת הגדולה שבקומה הגבוהה יש תחושה של ווילה צמודה לקרקע

במרפסת הגדולה שבקומה הגבוהה יש תחושה של ווילה צמודה לקרקע

פונקציונליות מרבית בחדרים הפרטיים

פרטי נגרות רבים, תוכננו לכל פינה בבית בהתאמה מלאה לצרכים של כל אחד מבני המשפחה. לדוגמה: ביחידת ההורים, ארונות בגדים גדולים ומרווחים בתוספות שידות לאקססוריז. פינת איפור וחדר רחצה צמוד אשר עוצב בחיפוי שיש קררה.

יחידת הורים

ביחידת ההורים שפע של מקומות אחסון

ביחידת ההורים שפע של מקומות אחסון

העיצוב בחדרי הילדים הותאם לגילם, עם אופציה לשינויים שיידרשו, ככול שהשנים יחלפו והם יתבגרו. בחדר הרחצה של הילדים שפע של מקומות אחסון ועיצוב שיתאים להם גם בעוד שנים.

חדר הרחצה בעיצוב מינימליסטי

בחדר הרחצה המשותף לכל הילדים, העיצוב מינימליסטי ופונקציונלי

בחדר הרחצה המשותף לכל הילדים, העיצוב מינימליסטי ופונקציונלי

לסיום, טיפ קטן וחשוב

 מבואת הכניסה לבית היא אחד המקומות החשובים בדירה מבחינת תכנון אחסון פונקציונלי ואסתטי. זה המקום בו חשוב לתכנן אחסון לכל התיקים, מפתחות ושאר הבלאגן אשר אם לא יימצא לו מקום ייעודי, הוא בדרך כלל ייזרק על הרצפה או על שולחן האוכל. כפי שנראה בדירה הזאת, תכנון ארון מבואת הכניסה, אשר חוצץ בין הכניסה לסלון ונותן מענה לאחסון דו כיווני שמשאיר את הכניסה לבית מסודרת ומעניק לכניסה מראה מרשים.

כניסה לבית

ארונות סגורים ומדפים פתוחים למפתחות תיקים וכדומה.

ארונות סגורים ומדפים פתוחים למפתחות תיקים וכדומה.

 

 

בודק...