צלול כיין: נוף הכרמים השפיע על עיצוב בית פרטי 

בית חדש נבנה לפי הצרכים של זוג הורים לשני ילדים מתבגרים ויש גם כלב. הדיירים ביקשו מהמעצבת שתמצא דרך להכניס פנימה את השדות והכרמים, בפועל השפעתם על עיצוב הפנים של הבית הפרטי מורגשת על עיצוב ומעניקה את האוירה המבוקשת

323 מ"ר
אורן עמוס
רז דהן
מלי לוי אלבוים

 

הכרמים ובריכת שחייה פלשו למטבח

איך שפותחים את דלת הכניסה, מתפרץ פנימה נוף הכרמים שנראה כאילו דילג מעל בריכת השחייה. יחד הם ממלאים את הרווח בן ארונות המטבח הגבוהים והאי המרשים שפונה לסלון.

בית בסגנון בוהו שיק

אלמנטים שלקוחים מסגנון הבוהו שיק, בסגנון עיצוב מודרני

אלמנטים שלקוחים מסגנון הבוהו שיק, בסגנון עיצוב מודרני

בעיצוב המטבח מורגש איך תוכנן כך שכולם ייהנו. מה שאפשר להסתיר נמצא בתוך ארונות, האי חולק בברור בין משטח עבודה ובין דלפק אכילה, וחזית הארונות יוצרת עניין רב, בזכות עיצוב שמשלב בין מראה דלתות חלקות ובהירות ואחרות שעשויות במרקם עץ טבעי כהה. השילוב בין השניים מחבר את השקט הפסטורלי לגוונים מהטבע של האילנות ומן האדמה.

מטבח מודרני

לדלפק האכילה המרווח הותאמו כיסאות

לדלפק האכילה המרווח הותאמו כיסאות

מהאי המואר לארון היין שמאיר

אור היום הטבעי ואווירת הכרמים המשכרת, שחודרים פנימה, מתחברים למראה ארון היין המרשים שיוצר מעץ אגוז כהה וברזל שחור דרמטי. מתוכו, ביום ובלילה, בוקעת תאורה רומנטית שמשפיעה על כל הסלון. בעיצוב הסלון הושם דגש על נוחיות מפנקת. צבעים חמים המדמים טבע עדין ובדים רכים בשלל מרקמים. התאורה בכל המרחב החברתי שולבה בתקרה מונמכת בכדי שזו לא להסתיר את הנוף.

סלון מודרני

סלון מודרני

סלון מודרני

מה יותר צלול צבע היין או מי הבריכה ?

כל מי שרוצה לנשום אוויר צח ולהתרגש מהנוף הפסטורלי, עובר בקלות ובמהירות דרך הפתחים הגדולים, דרכם חודר אור ואוויר, ויכול להחליט אם לקפוץ למי הבריכה הצלולים, להתנדנד על הנדנדה התלויה, ליהנות מארוחה בפינת האוכל או סתם לשבת בפינת ההסבה עם גביע יין צלול ולהתפעם מהנוף.

בית פרטי עם בריכה

עיצוב הפנים בבית פרטי הבנוי בין שדות וכרמים

בית פרטי עם בריכה

ומה מהצד השני ?

שביל רחב ונוח מוביל מהרחוב אל החזית הקדמית של הבית. קיר מחופה באבני בזלת במראה טבעי שבהמשכו דלת כניסה משלבת ברזל ועץ אגוז מקדמת את פני הבאים אל הבית ומכינים אותם לקראת מה שנראה בפנים..

מבואת כניסה עם גינה

גינה מטופחת ומדרגות רחבות ונוחות מובילות למבואת הכניסה

גינה מטופחת ומדרגות רחבות ונוחות מובילות למבואת הכניסה

חיפוי הקיר החיצוני ממשיך בתוך הבית. חלק מהקירות הפנימיים חופו גם הם באבן טבעית ליצירת המשכיות ותחושה שהחוץ מתחבר עם עיצוב הפנים.

קיר חיצוני

הקיר החיצוני שנראה במבואת הכניסה חודר אל תוך הבית

הקיר החיצוני שנראה במבואת הכניסה חודר אל תוך הבית

איזה כיף לקום בבוקר

כמו בחופשה שאיננה מסתיימת אל מול נוף של כרמים ושדות, בכל בוקר הדיירים מתעוררים, פותחים את הווילון ומאפשרים לנוף הקסום לחדור פנימה לחדר השינה המרווח שעוצב להנאתם.

וטרינה גדולה בחדר שינה

קל להתעורר עם נוף כזה שבכול בוקר מקבלים אותו בברכה

הנוף מחדר השינה

כהמשך לאזור השינה עוצב חדר ארונות. במרכז, מול חזית של מראות מאונכות, הדום בצבע וורוד ולידו עוד שרפרף לשימוש בפינת האיפור.

חדר ארונות

חדר ארונות

חדר ארונות

לחדר הרחצה שביחידת ההורים, נבחרה אבן בדמוי שיש שחור. למראה העוצמתי נוסף ארון עץ אגוז כהה ומשטח שיש בהיר. משחק הניגודים בין חומרים, מרקמים וצבעים, הוא הקסם של הבית, לחיבור בין הניגודים נבחרו גופי תאורה ואקססוריז בגוון מוזהב.

חדר רחצה

חדר רחצה

חדר רחצה

רצפת פרקט במקום רצפה במראה של אבן טבעית

בכל חדרי השינה, של ההורים והילדים, רצפת קומת הקרקע שמדמה מראה של אבן טבעית הוחלפה ברצפת פרקט עץ בדוגמת אדרת דג. הרהיטים הבהירים הותאמו אישית לכל אחד משני הילדים.

חדר שינה עם ארון בגדים

הריהוט הבהיר בולט על רקע רצפת פרקט העץ

הריהוט הבהיר בולט על רקע רצפת פרקט העץ

בשירותי האורחים אחד מהקירות חופה באבן בזלת טבעית בגוונים בהירים, ובחדר הרחצה של הילדים, בנוסף למקלחת גדולה נוספה גם אמבטיה.

חדרי רחצה

בשני חדרי הרחצה הקירות חופו באריחים ואבנים טבעיות

בשני חדרי הרחצה הקירות חופו באריחים ואבנים טבעיות

טיפ של המעצבת לסיום:

תקשיבו היטב לרצון הלקוחות, תהיו מוכנים עם כל הבקשות, חלומות וצרכים שלהם, תכינו הכול מראש, ואם יש באמצע התהליך תקלה תהפכו אותה לחוויה עיצובית מרשימה. זה מה שיצא מטעות של 40 ס"מ ביציקת עמוד תומך באמצע הבית…

ארון יין

ארון יין

ארון יין

רשימת ספקים חלקית :

מטבח: אביבי מטבחים

ריצופים, חיפויים וברזים: אליאב קרמיקה

נגרות כל הבית: זדקה

תאורה: שופלייט

דלת כניסה: הרמטיקס

שיש: שיש רמי אביב

אומנות: אפרת אילן

ריהוט כל הבית: ריהוטים

מיטת הורים: הולנדיה

 

 

בודק...