שיפוץ ב 6 שבועות: אפשרי עם תכנון מדויק והזמנות מראש

בעלי הדירה החליטו לעבור לגור בדירתם שהייתה מושכרת. טווח הזמן מעזיבת השוכרים ועד מועד כניסת הדיירים היה - 6 שבועות. כדי לעמוד בלוח הזמנים כל חומרי הגמר הוזמנו ונרכשו מראש בהתאם לתכנון מדויק שנעשה מראש

|||||שיפוץ ב-6 שבועות - חדר הלבשה|שיפוץ ב-6 שבועות- קליניקה|שיפוץ ב-6 שבועות- קליניקה|שיפוץ ב-6 שבועות- קליניקה|שיפוץ ב-6 שבועות-דלפק|שיפוץ ב-6 שבועות-כניסה|שיפוץ ב-6 שבועות-חדר שינה|שיפוץ ב-6 שבועות-מטבח|שיפוץ ב-6 שבועות -מרחב חברתי|שיפוץ ב-6 שבועות-סלון|שיפוץ ב-6 שבועות- חדר רחצה|שיפוץ ב-6 שבועות - מרפסת
500,000
110 + מרפסת 9 מ"ר
רותם פריפר
מנור אגבאריה שיפוצים ברמה אחרת
יקי אדיר

תכנון שערך 6 חודשים אפשר ביצוע מהיר ב-6 שבועות

זוג מבוגרים בעשור השביעי לחייהם החליטו לעבור לגור בדירה שהועברה להם בירושה. בדירה בת 4 חדרים באחד ממגדלי המגורים בנתניה, שהייתה מאוד מיושנת, נדרש שיפוץ מקיף במיוחד לאור העובדה שהדירה הייתה מושכרת למשך תקופה ארוכה. היות ותחילת השיפוץ התאפשר רק עם עזיבתם של השוכרים נותרו לביצוע השיפוץ  6 שבועות בלבד.

הזמן שבין קבלת ההחלטה ותחילת הביצוע הוקדש לתוכניות מדויקות, התאמת העיצוב לצורכי בעלי הדירה ובחירת כל חומרי הגמר שברובם אף נרכשו מראש. לכל הספקים נקבע תאריך מדויק שבו בעזרת חברת הרמות, הועלו כל החומרים לדירה, אחרי שפונתה ממנה פסולת ההריסה, כולל הריצוף הקיים שהוחלף בחדש.

קיר כח בסלון

לכל אחד מחדרי הבית נבחר ריצוף בהתאם לעיצוב שתוכנן בו.

לכל אחד מחדרי הבית נבחר ריצוף בהתאם לעיצוב שתוכנן בו.

בדירה אחת פרקטי, אתני ומודרני

נשמע כמו תחילתו של סיפור מעניין ואכן זה כך. כי השילוב בין השלושה יצר עיצוב אקלקטי מותאם לאופיים, עיסוקיהם וצורכי בעלי הדירה. המטבח הקטן שבעקבות השיפוץ גדל, התרחב ונפתח לסלון, עוצב בקווים מודרניים ביניהם שולב תנור גדול בעיצוב אתני.

 

רוצים לדעת מה זה עיצוב אתני – לחצו כאן >>

מטבח בעיצוב מודרני

במטבח המודרני שבוצע על ידי נגר שגם התקין אותו בדירה, שולב תנור במראה נוסטלגי

במטבח המודרני שבוצע על ידי נגר שגם התקין אותו בדירה, שולב תנור במראה נוסטלגי

ארוחות חגיגיות בהזמנה

הדלפק שמחבר את המטבח אל הסלון, הותאם לארוחות היומיומיות של זוג הדיירים. כאשר הילדים או אורחים אחרים מגיעים לארוחות חגיגיות, הקונסולה שנצבת בסמוך הופכת לשולחן גדול שיכול להספיק ל-12 סועדים.

פינת אוכל

קונסולה המשמשת כאלמנט עיצובי הופכת בעת הצורך לשולחן אוכל

קונסולה הנפתחת בעת הצורך לשולחן אוכל

סלון לא סטנדרטי

עיצוב הסלון הוכתב ממבנה הסלון הלא סטנדרטי. קירות בנויים בזויות של 45 הביאו לכך שנבחרה פינת ישיבה מעור שעיצובה הותאם במיוחד לזווית הקירות. אל מול פינת הישיבה, הקיר המרכזי בסלון עוצב בסרגלי עץ אנכיים ובמרכזו הטלוויזיה.

 

מעצבים סלון – את המדריך הזה אתם חייבים לקרוא – לחצו כאן>>

 

סלון לא סטנדרטי

שולבו יצירות אומנות ואלמנטים רוחניים עשויים גבישי קריסטל

שולבו יצירות אומנות ואלמנטים רוחניים עשויים גבישי קריסטל

וויטרינה גדולה דרכה חודר אור ואוויר משמשת כיציאה למרפסת קטנה ממנה ניתן להשקיף אל הנוף שמגיע עד לים.

מרפסת אינטימית

מרפסת אינטימית מותאמת לבני זוג

מרפסת אינטימית מותאמת לבני זוג

שני חדרי השינה הפכו לסוויטה גדלה

בדירה המקורית, שבעבר הייתה שייכת להוריו של בעל הדירה הנוכחי, היו שלושה חדרי שינה. בעיצובה מחדש של הדירה, חדר השינה מרכזי הפך לסוויטה גדולה, בחדר אחד ישנים בחדר השני מתלבשים ובחדר השלישי מתרחצים.

חדר שינה

גם בחדר השינה, שולבה יצירת אומנות.

חדר שינהגם בחדר השינה, שולבה יצירת אומנות.

החדר שסופח לאזור השינה ושטחו 12 מ"ר עוצב בחדר הלבשה גדול, כל הקירות שלו חופו בארונות הכוללים אזורי תלייה, מדפים נשלפים, מגירות ובאחד מהקירות, במרכז הארון עוצבה פינת איפור.

חדר ארונות

באזור השינה רוצף פרקט ורצפת הארון חופתה באריחים משושים

באזור השינה רוצף פרקט ורצפת הארון חופתה באריחים משושים

אחד מהחלומות של בעלת הדירה הייתה אמבטיה מעוצבת בה היא תוכל להירגע ולמלא מצברים לקראת יום בו היא מעניקה טיפולים הוליסטיים לאחרים. הדבר הראשון שנבחר לקראת השיפוץ הגדול הייתה האמבטיה שבמידה רבה הכתיבה את עיצוב חדר רחצה כולו.

חדר רחצה מעוצב

אחד מהחלומות של בעלת הדירה הייתה אמבטיה מעוצבת

אחד מהחלומות של בעלת הדירה הייתה אמבטיה מעוצבת

חדר טיפולים בשלושה ממדים

לבעלת הדירה, שמתמחה בשלושה סוגים שונים של טיפולים: עיסויים, קוסמטיקה ורפלקסולוגיה, נדרש חדר שיענה על כל הצרכים ויחד עם זאת, שתהיה בו אווירה מרגיעה והוליסטית. בכדי שעיצוב הקליניקה יתאים במדויק לנדרש, המעצב יקי אדיר, ביקר בדירתה הקודמת של בעלת הבית. בין יתר הדברים שהיו בחדר הקודם משכה את תשומת ליבו תמונה מדהימה לה נמצא מקום נכבד בקליניקה החדשה.

קלינקה

בעיצוב הקליניקה בולטות צורות שונות של קשתות

בעיצוב הקליניקה בולטות צורות שונות של קשתות

החדר כולו עוצב בצורה יעילה. בארון לאורך כל החדר תוכננו יחידות אחסון ומגירות. החלון שנמצא במרכז הארון נוצל לעיצוב נישה עם ספסל ישיבה ומעליו קשת שמתחברת לסגנון העיצוב בכל החדר. בקיר שמול התמונה שילב המעצב כיור קטן ותפעולי שחוסך מהמטפלת לצאת לחדר הרחצה למילוי מים כנדרש לה.

תאורה נסתרת

המעצב הבליט אלמנטים עיצוביים שונים באמצעות תאורה נסתרת

המעצב הבליט אלמנטים עיצוביים שונים באמצעות תאורה נסתרת

הטיפ החשוב של המעצב יקי אדיר

"מומלץ לתכנן מראש את הכול בקפידה יתרה, להכין תקציב בהתאם להצעות מחיר, לסגור מראש עם ספקים כולל תאורה, לקבוע לכולם מועד הספקה מדויק. בעת השיפוץ עצמו, המעצב צריך להשגיח על הביצוע ובמידה ומתעוררות הפתעות לפתור אותם מיד ובמקום. להבין במדויק למה מתכוונים הלקוחות ולאפשר להם להביע את דעתם גם במהלך השיפוץ, זה יוצר שיתוף פעולה פורה ומועיל

 

מחפשים עוד מעצבים – לחצו כאן >>

 

קליניקה מעוצבת

בתכנון הקליניקה בולט הצד הפרקטי

בתכנון הקליניקה בולט הצד הפרקטי

קרדיטים לספקים:

חלמיש

קמחי תאורה

עסליה אלומיניום

איימן חטיב

אדי 360

קומבו

גלריה לריהוט וסטו

ניקולטי

אירופלקס

חמדיה

רשפים

וילה מרוק

יעקב אדיר

בודק...