רגע של נחת: דירת פנסיונרים עם לוק עכשווי

כל אחד מאתנו מבקש לעצמו רגע של נחת. בפרויקט הנוכחי נבחרו 12 מעצבים מובילים לעצב את רגעי הנחת שלהם בחללי הבית בשילוב הרהיטים של חברת NATUZZI. הפרויקט הנוכחי החל בשיפוץ חדר הרחצה והמשיך לשיפוץ מלא של הבית על ידי המעצבים יפית ודדי ראובני

זוג פנסיונרים ביקשו ליצור לעצמם מראה חדש, נקי ומואר ללא עומס יתר של חפצים בחלל. מוזמנים לראות איך זה יצא.

 חלל בית מודרני
הדיירים והסגנון הנבחר:

זוג פנסיונרים, אשר ביקשו לשפץ ולשדרג את חדרי הרחצה בדירתם ולהפוך אותם למרווחים ונוחים יותר. לאחר מחשבה נוספת החליטו בני הזוג לשפץ את הדירה כולה ולהתאים אותה לצורכיהם העכשוויים בדגש על נוחות ופונקציונליות. הסגנון העיצובי הנבחר הינו קלאסי בדגש על ניקיון עיצובי והרבה אור אליו כמהו לאחר שבמשך זמן רב היה החלל עמוס בחפצים .
סלון מרווח וקלאסי
 חדר עבודה קלאסי שחור
תיאור חלוקת החלל:

העיצוב החדש יצר ספייס ותחושה אוורירית בבית, לכן חדר העבודה שהיה ממוקם בכניסה לבית עם קיר אלכסוני הוחלף לקיר עם פרופיל בלגי בקווים ישרים. בעיצוב הנבחר שמו דגש על שימוש בחומרים טבעיים וכל הבית חופה בפרקט בהנחת פיש-בון מה שהקנה אלגנטיות, חום ואחידות בכל החללים. פינת האוכל הוחלפה במקום השולחן המלבני שחסם את החלל, לשולחן עגול מעץ אלון שחור בהברשה ידנית הכולל פתיחה רחבה על מנת שבני הזוג יוכלו לארח את הילדים והנכדים הבאים לביקור. מעליו נתלתה מראה במסגרת תואמת המשלימה את תחושת המרחב הוויזואלית וסביבו כסאות מרופדים ורכים לתחושת נוחות מקסימלית. כמעט כל הריהוט בדירה תוכנן ויוצר במיוחד עבור הלקוחות, אפילו גוף התאורה בפינת האוכל נצבע במיוחד בלבן באיטליה, צבע שונה מהגוונים הקטלוגים הרגילים שלו. גם בחלל המגורים, הדגש היה נוחות הספה של נטוצי כוללת ריקליינרים חשמליים ומאחוריה הודבקה תמונת טפט שמוסגרה בכדי להוסיף טקסטורה ועניין בחלל.
חדר הרחצה של הזוג עוצב באותו הקו כאשר המטרה הייתה לייצר חלל בהיר ורגוע באווירת ספא. בחיפוי החלל נעשה שימוש באריחים גדולים בדמוי אוניקס לבן ושולב בו ארון אמבטיה לבן באורך של 2.5 מטר. הארון יוצר בהתאמה אישית התואמת את הסגנון הקלאסי העדין ומעליו מראה ארוכה לכל אורך החלל לתחושת גודל וניקיון מקסימליים. חדר שינה אובזר במיטה לבנה, שידות צד ושידה נוספת מול המיטה, שיוצרו גם הם בהתאמה אישית עפ"י הגדרת הצרכים של בני הזוג.
חלל מרכזי בבית בעיצוב קלאסי
משרד ביתי בעיצוב קלאסי
משרד ביתי בעיצוב קלאסי שחור
חדר שינה קלאסי מפנק
השיקולים לבחירת הרהיטים של NATUZZI:

הלקוחות ביקשו ספת ריקליינרים נוחה, יוקרתית ופרקטית עם גימור עור. כמו כן בני הזוג לא התפשרו על העיצוב, והספת ה- Diesis  של NATUZZI נתנה להם את המענה המושלם עד הפרט האחרון. לספה גם חברו שתי כורסאות מדגם Aura על מנת לתת איזון חומרי בחלל.
חלל בית בעיצוב קלאסי
איזו פינה או חדר בבית מהווה בשבילך רגע של נחת של שלווה?

בפרויקט הנוכחי חדר הרחצה של ההורים מהווה רגע של נחת. ללא שינוי גודל החלל הצלחנו ליצור חדר רחצה רגוע ויוקרתי. השילוב של האוניקס הלבן על הקירות, הרצפה והנגרות בהתאמה שירדה לפרטים בשילוב תאורה נכונה הביאו לתוצאות נהדרות.
 חדר רחצה לבן קלאסי
חדר שירותים מרווח קלאסי
על המעצבים:

הסטודיו של יפית ודדי ראובני עוסק בעיצוב ותכנון פנים של בתים פרטיים, דירות וחללים מסחריים תוך עבודה צמודה מול הלקוח ותרגום אורך חייו וחלומותיו לעיצוב אישי וייחודי עבורו. "אנחנו מלווים את לקוחותינו משלב התוכניות דרך בחירת חומרים, צבע, טקסטיל, פרטי נגרות ייחודיים, ריהוט ועד אחרון הפרטים מתוך אהבה גדולה ליופי ואסתטיקה ושילובם באופן פרקטי וחדשני בחיינו",  לדיברי יפית ודדי ראובני.
 יפית ודדי ראובני
 יפית ודדי ראובני

 

553
3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאוד אהבתי!
אפשר לדעת מאיפה התמונה של העץ בסלון?

מהמם

יפה לחובבי הז'אנר
אני פחות מתחברת אבל למי שאוהב את הסגנון זה עשוי טוב. שולחן הסלון מוסיף המון והציור מאחורי הספה גם. בזכות הריצוף הבית לא נראה קר ומנוכר. לא נראה בכלל כמו בית של פנסיונרים. נראה של זוג צעיר או רווק/ה אז מהבחינה הזו (אם הסיפור אמיתי) יש פספוס בעיצוב ואי שילוב מזכרות חיים שלמים בעיצוב הנבחר זה רע.

בודק...