רגע של נחת: עיצוב ללא פשרות לדירת קבלן בפרויקט יוקרתי בת"א

כל אחד מאתנו מבקש לעצמו רגע של נחת. בפרויקט הנוכחי נבחרו 12 מעצבים מובילים לעצב את רגעי הנחת שלהם בחללי הבית בשילוב הרהיטים של חברת NATUZZI. מעצבת הפנים גלית דיין רביב, קיבלה לידיה דירה בפרויקט מגורים יוקרתי, שהיווה אתגר תכנוני בשל מסדרון ארוך וחלוקה ראשונית סטנדרטית של דירת קבלן

דירה חדשה מקבלן אשר הותאמה לצרכים שהשתנו עם ילדים בוגרים, קיבלה לוק מרשים ויוקרתי. המעצבת גלית דיין רביב עיצבה למשפחה חווית מגורים יוקרתית עם הרהיטים של חברת NATUZZI המשתלבים בצורה הרמונית בחלל. מוזמנים לראות.

דירה מרווחת בגווני אפור לבן

 

הדיירים והסגנון הנבחר:


הדיירים, זוג + 3 ילדים בוגרים, רכשו דירה חדשה מקבלן, עברו מקצה האחד של הרחוב לקצה השני והתחדשו בחלל מגורים גדול יותר עם מרפסת ונוף לים. בני הזוג הגיעו לסטודיו עם סקיצה של הבית לפני תחילת בנייה ועם בקשה לעיצוב על זמני, נקי וחף טרנדים חולפים.

 מרפסת גדולה מול סלון
תיאור וחלוקת החלל: 

דירה מרווחת בת 156 מ"ר ממוקמת בקומפלקס מגורים חדש ויוקרתי ברמת אביב עם מרפסת בת 30 מ"ר. דיין הטיבה לתכנן  את הבית בצורה קוהרנטית בכדי ליצור חווית מגורים נכונה המשלבת חוץ ופנים. הכניסה לדירה מובילה לחלל ציבורי דרך מסדרון ארוך, אשר מצדו האחד נמצאים האזורים הפרטיים ומצדו השני הציבוריים. תקרת המסדרון חולקה ומגדירה את הפונקציות השונות בחלל הפתוח. כך גם גופי התאורה צמודי הקיר אשר תוחמים בסימטריה את פינת האוכל, ומסייעים ביצירת תחושה של רצף ופתיחות. לאורך המסדרון תוכנן ארון מעילים ואחסון המכיל ציוד משותף של בני הבית עם חזית נקייה ואלגנטית. הסלון, פינת האוכל וכמובן המטבח מדברים כולם בשפה אחת ומהווים את מרכז הפעילות ואת ליבו של הבית. הם מאפשרים יצירת תקשורת קלה ונוחה ויוצרים תחושה משפחתית. בקשת בעלי הבית הייתה ליצור מטבח פרקטי השומר על ארגונומיה המותאמת למידותיהם. בהתאם לכך, יצרה דיין רביב במטבח, ציר אחיד תוך שימוש בחזית המשלבת ארון מזווה גבוה בצבע לבן אפוקסי, חיפוי זכוכית ושיש לבן, המאגד את המקרר ושטח אחסון. עיצוב משטח אי העשוי עץ אלון אמריקאי המהווה FOCAL POINT  מרכזי בחלל, ומשמש כנקודת ישיבה מזמינה ונוחה במטבח.
שינויים אדריכליים כללו הזזה של קירות ,תקרות ,כמו גם שינויים תשתיתיים – על ידי שילוב בית חכם, מיזוג אינוונטר ותאורה לינארית לכל אורך המסדרון ובחדר ההורים .
סלון מרווח בגווני אפור
צבעוניות וחומרים: 

בחירת החומרים ופלטת הצבעים האפורה השולטת בבית, הובילו ליצירת תחושה של הרמוניה וזרימה. ניכר כי כל אלמנט בבית מקבל מקום של כבוד ואינו מתיימר להתחרות באחרים. כולם יחדיו יוצרים מראה הרמוני המשדר אסתטיקה מעודנת ומוקפדת.
 השיקולים לבחירת הרהיטים של NATUZZI:

"הבית מאופיין באווירה מפנקת של מלון בוטיק יוקרתי על זמני, הריהוט של נטוצי משתלב ומשקף גם את השקפת תפיסת עולמי ואת צורת עבודתי. שילוב של נוחות פונקציונאליות ועיצוב נקי ועל זמני. המשפחה הכירה את האיכויות של נטוצי מהבית הקודם, כאשר מצאתי עבורם את שולחן הקונסולה עבור פינת האוכל הם מיהרו להגיע ולהשלים את הבית עם שאר רהיטי החברה. נבחרו כיסאות לפינת האוכל כמו גם כורסא מפנקת באפור כהה ,שטיח לבן וכריות" לדברי דיין רביב.
חדר שינה עם חלונות
איזו פינה או חדר בבית מהווה בשבילך רגע של נחת?

 רגע של נחת  עבורי הוא לראות את הדיירים מאושרים וגאים בביתם החדש. כמו כן המשפחה מאוד אוהבת לארח ולכן חשוב להם שהבית החדש יתאים לצורכיהם הפונקציונלים מבלי להתפשר על מראה הדירה " לדברי דיין רביב.
 על המעצבת:

גלית דיין רביב סטודיו לאדריכלות ועיצוב פנים בהרצליה, מתמחה בעיצוב על זמני, אלגנטי, נקי ומוקפד ,אדריכלות פנים של אור מרחב ולייף סטייל.  גלית דיין רביב בעלת עבר עשיר כמנתחת מערכות מידע ומנהלת פרויקטי פיתוח תוכנה בעולם ההייטק הישראלי." אל עולם העיצוב והאדריכלות נחשפתי בעקבות רילוקשיין ומעבר למגורים לזנבה שוויץ בשנים2003 -2010  שם על שפת הנהר התגלה לי עולם חדש של  עיצוב, אדריכלות אמנות ולייף סטייל. מאז 2006 – אני מעצבת בתים פרטיים , וילות, דירות יוקרה, חנויות , משרדים, אולמות תצוגה ובתי עסק  בארץ ובאירופה".

המעצבת גלית דיין רביב

המעצבת גלית דיין רביב

 

 


 

553-1
3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בית יפה אבל....
מה שווה בית כזה כשיושבים על כביש ראשי ואי אפשר לפתוח חלון?

יפה אבל איך מנקים את כל החלונות האלה??

מעניין כמה עלה להם כל השינוי דיירים שהם עשו
אני רכשתי לפני שנה וכל תזוזה של דבר זה אלפי שקלים!!!

בודק...