ככה דירת קבלן קטנה יכולה להרגיש גדולה

השינוי התחיל בשלב התכנון, חלוקת החלל מחדש, תכנון אינסטלציה, חשמל ותקשורת, סינרים למיזוג ובעיקר פתרונות אסתטיים ופרקטיים שניכרים בעיצוב הדירה

סלון בדירה קטנה
ליאורה שינדלר ליאורה שינדלר
80 מ"ר
ליאורה שינדלר
ליאורה שינדלר

זוג אנשי עסקים רכשו דירת קבלן חדשה לשימוש הילדים. הדירה ברחוב טל ישראל, בתל אביב, בפרויקט החדש של אשטרום, ממוקמת באחת הקומות הגבוהות עם נוף לים. חלוקת הדירה יצרה חדר שינה בממ"ד, שירותי אורחים, שירותים מרכזיים, חדר עבודה ומטבח וסלון פתוחים לכיוון המרפסת. לבעלי הדירה היה חשוב שהדירה תראה מרווחת, עם לוק עכשווי ועם זאת אווירה ביתית ונעימה. לצורך כך אחת מהבחירות הייתה צבע כחול נייבי למטבח שממקום במרכז המרחב החברתי באופן נקי ומדויק.

אי במטבח מודרני

מטבח בצבע כחול נייבי כהה

2

סלון חמים ונעים

בסלון, עוצבה פינת הסבה נוחה ונעימה. הספה הרחבה עם כריות שכל יושב יכול להתאים אותן לנוחיותו הפרטית, נועדה לצפייה בטלוויזיה, קריאה או כל פעילות אחרת שמיועדת לשעות הפנאי. דרך הוויטרינה הגדולה חודר פנימה אור יום ונוף אורבני שנמשך עד קו החוף..

בחלל הסלון, תוכננה עמדת טלויזיה מודולורית המשולבת עם חיפוי קיר, בהמשכה ספריה ודלת כניסה לחדר העבודה. כל האזור חופה בנגרות עץ, צבע בתנור עם שילוב מדפי עץ התואמים את גוון הפרקט. שלבי הביצוע היו לאחר אישור דוגמאות צבע, דוגמאות החירוץ והשילוב עם גוון המטבח.

לכרטיס עסק של מעצבת הפנים ליאורה שינדלר >> לחץ כאן

 

פינת ישיבה בסלון

970X647 תמונה לתוכן הכתבה חדש (6)

קיר כוח רב תכליתי 

מול פינת הישיבה, המעוצבת תוכנן קיר כוח רב תכליתי. מרכזו משמש כעמדת טלוויזיה, סביבו ארונות סגורים למקומות אחסון, וכל המדיה שבד"כ חשופה טמונה פנימה. השילוב המודולרי וההיקפי של חיפוי הקיר יוצר חמימות ואווירת רוגע.

קיר בסלון

עמדת טלוויזיה וחיפוי קיר.

עמדת טלוויזיה בסלון וחיפוי קרי

צבע ייחודי ליצירת אווירה של דירת בוטיק

האלמנט הדוקורטיבי תופס חלק משמעותי באזור המרחב הפתוח של הדירה, והצבע ירוק פיסטוק נבחר כניגודיות למטבח  בגוון כחול נייבי כהה. השילוב בין שיניהם יצרו תחושה של דירת בוטיק, בתהליך העבודה היה קושי רב למצוא משטח  שיש בגוון תואם לארונות המטבח, אך  ההתעקשות השתלמה,  ובסופו של תהליך נמצא המשטח בגוון המדויק שמשלים את מראה המטבח הנקי.

970X647 תמונה לתוכן הכתבה חדש (3)

קרוב לסירים

לצד המטבח, ברחבה שליד הוויטרינה הגדולה דרכה אפשר להשקיף אל הנוף האורבני שמגיע עד קו החוף, עוצבה פינת אוכל עגולה. משטח השיש היחודי, כאשר מעל הקיר בחלקו העליון נבחרה זכוכית צבועה בגוון מט – כחול כהה  ע"מ לא ליצור עומס ע"ג הקירות בחומר השיש.

 

פינת אוכל מוקמה בין המטבח והוויטרינה

970X647 תמונה לתוכן הכתבה חדש (5)

עוד במרחב הבילוי והאירוח

על אף ממדיה הקטנים של הדירה, שולבו בחלוקת החלל לחדרים שני חדרי רחצה, האחד מיועד לאורחים והשני משמש את דיירי הדירה. כמו בכל הבית, גם בשירותי האורחים ניתן להבחין בחשיבה משולבת פרקטיקה ואסתטיקה. עמדת כיור עוצבה כמגירות אחסון גדולות ועליהן משטח שיש בו משולב כיור רחצה גדול רחב ונוח.

 

כיור בשירותי אורחים

כיור בחדר שירותי האורחים

1

רוגע ושלווה בחדר השינה

גוון אבן ואפור, המשרה אווירה רגועה ונעימה ממשיך לחדר השינה. בגב המיטה בה מזרן עבה מונח על בסיס מרופד, עוצב ראש מיטה כשלצידו, חורג מגבולות הרוחב של מיטה פס דקורטיבי אליו מחוברים גופי תאורה ממוקדים המשלימים את התאורה המרכזית.

חדר שינה

חדר שינה מעוצב בגוון פיסטוק מרגיע.

חדר שינה

חדר הרחצה של הדיירים

קרוב לחדר השינה עוצב חדר רחצה המשמש את הדיירים. מעל ומתחת לכיור עוצבו מקומות אחסון ומראה גדולה, האסלה מוסתרת מאחורי הארון התלוי. ובקצה עוצבה מקלחת גדולה ומפנקת עם חיפוי קיר שעולה מהרצפה עד התקרה.

חדר רחצה

חדר רחצה עם כיור, אסלה ומקלחות מרווח

כירו ומקלחת בחדר רחצה

לסיום- דבריה של המעצבת ליאורה שינדלר:

"בשיפוץ דירות קבלן, עלולים להיווצר קשיים בשלבי התכנון, היות והשינויים חייבים להיות מקבילים לקצב התקדמות הבנייה, ותואמים את דרישות התקן של החברה, לצורך קבלת טופס 4. על כן, חלק מהתכנון והיישום נדרש לתכנן לאחר קבלת הדירה בפועל. חובה להתייחס למפרטים הטכניים של חב' הבינוי, לרכז את רשימת הספקים, והאם ניתן להשתמש בהם בהזמנת חומרים שישלימו את תכנית התכנון והעיצוב. חב' הבניה מספקות בד"כ מפרטים מינימליים, על כן כל תוספת ו/או שינוי כרוך בתשלום, לכן חשוב להבין ולרכז את התוספות והעלויות בגין שינויים אלה ולהנגישם ללקוח. מומלץ להשתמש בספקי החברה במידה והם תואמי איכות, וניתן אף לקבל הנחות דיירים ושירות מתאים, האינטרס הוא משולב. ביצוע ויישום של אריחים מיוחדים ויקרים, פרטי ניתוק למיניהם כדאי להביא לאתר ולוודא שאכן ניתנים להתקנה".

4

קרדיטים לספקים:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...