גלו את הסודות שטמונים בשיווק ועיצוב דלתות פנים

דלתות פנים הן פרט עיצובי חשוב שמשפיע על איכות החיים בבית. איך יודעים באיזו דלת לבחור? איך יכולים להיות בטוחים שהיא אכן תבודד רעשים? ואיך מתאימים אותה לעיצוב הפנים? לפניכם כל מה שכדאי לכם לדעת על שיווק ועיצוב דלתות פנים

דלתות אלון|דלתות אלון|דלתות אלון|דלתות אלון|דלתות אלון|דלתות אלון|דלתות אלון|דלתות אלון|דלתות אלון|דלתות אלון|דלתות אלון|דלתות אלון|דלתות אלון|דלתות אלון|דלתות אלון|דלתות אלון|דלתות אלון
לב צימבלר

הידע העשיר שצברו בעלי חברת "דלתות אלון" במשך 30 שנות הפעילות שלהם בתחום הבנייה והשיפוצים, ניכר בחברה שמתמחה בשיווק ובעיצוב דלתות פנים. ההיצע הגדול והידע המקצועי העשיר יכול להועיל לכל מי שחושב, מתכנן או נמצא בתהליך בחירת דלתות פנים.

גם בחללים גדולים ופתוחים הדלתות מוסיפות למראה

5-2-3.jpg
עיצוב: דנית רוטמן

אין כמו מראה עיניים

המגוון הרחב של דלתות פנים איכותיות הקיים בחברת "דלתות אלון", מאפשר לכל אחד מקהל הלקוחות בחירה אישית. אם זה הלקוח הפרטי שבוחר את הדלתות על פי צרכיו וטעמו, ואם הם המעצבים, שמתאימים את הדלתות לעיצוב המיועד לפרויקט, או שבמקרים רבים, בהם הדלת מהווה מקור השראה לעיצוב. לפניכם דוגמה לסדרת דלתות, שבזכות העדפתם של המעצבים, היא הפכה למוצר הדגל של החברה.

מדובר בדלתות יוקרה קו אפס מסדרת ONE LINE, שמעבר לרמת העיצוב שלהן, הן עמידות בפני נזקי מים ומזיקי עץ. עם זאת, מתוך מלאי של יותר מ- 30,000 דלתות המוצגות ב- 18 סניפים הפזורים בכל הארץ. כל אחד יכול למצוא את הדלת הרצויה לו, זו יכולה להיות דלת אסם, דלתות כנפים על ציר, הזזה רגילות, דלתות חבויות בתוך כיס וכאלה הנעות על מסילת אלומיניום, כמו כן, דלתות גבוהות 2.40 מטר, דלתות זכוכית או כל דלת אחרת שמתחברת לסגנון העיצוב שנבחר.

 

דלתות בקו אפס המשקופים משולבים בקיר

4-2-2.jpg
עיצוב: דנית רוטמן

מה כבר יכול להיות שונה בעיצוב דלתות פנים?

ההבדלים המשמעותיים בין דלתות שהן למעשה אלמנט עיצובי פרקטי ומבודד אקוסטי, הם סגנונות העיצוב השונים. ההבדלים בין הדגמים השונים באים לידי ביטוי בצורת הפתיחה והסגירה, אם אלה כנפיים על ציר, או דלתות הזזה גלויות או חבויות מאחורי קיר. גורם נוסף שמשפיע על המראה, הוא חומר הגלם והגימור: עץ, זכוכית או כל חומר אחר. גימור זה יכול להגיע במראה חלק של צבע בתנור, דלתות עם דוגמאות מחורצות, במראה טבעי או מעוטרות בהתאמה לסגנון העיצוב בבית.

בהתאמה לצרכים ולסגנון העיצוב אפשר לשלב בין חומרים, כמו עץ וזכוכית

לקוחה-טובית-לוי.jpg
עיצוב: ימין: הלקוחה | שמאל: טובית לוי

ייצור מקומי בהתאם לדרישות ספציפיות

באמצעות המכשור המתקדם והמקצועיות של צוות הנגרים, מתבצעות בהתאמה מלאה, גם דלתות בהזמנה אישית – custom made. הכנת הדלתות הללו כוללות לקיחת מידות, חריטות, צבע ועוד. ייצור הדלתות הייחודיות מתבצע בחולון, במפעל שמשתרע על שטח של 5000 מ"ר, המפעל מצויד במכונות ובמכשור מהמשוכללים בעולם. הידע המקצועי והמכשור העדכני מאפשר התאמה מדויקת  לדרישות הלקוחות ולביצוע גימור מושלם.

הגורמים שהופכים דלת לאיכותית

הדלתות של חברת "דלתות אלון" מיוצרות מהחומרים המעולים ביותר וביצור מוקפד שמתבצע במפעלים הטובים ביותר באיטליה. בשל כך הן בעלות רמת בידוד אקוסטי גבוהה, עמידות בפני מים ומזיקי עץ ומגיעות בגבהים שונים כולל דלתות גבוהות במידות של 2.40 מטר ואף יותר. יתרונות אלה הופכות את דלתות הפנים של החברה למבוקשות ביותר.

דלת גבוהה משולבת בקו אפס עם הקיר

2-2-3.jpg
עיצוב: יצחקי דקור

הדברים הנוספים שמקלים על בחירת הדלת הנכונה

בשלב בחירת הדלת מתייחסים למראה, להתאמת הדלת לעיצוב, לאיכות ובאותה מידה חשוב השירות והעזרה שמעניקה החברה. בחברת "דלתות אלון" כל לקוח זוכה ליחס אישי. החל מלקוח פרטי, דרך אדריכלים מעצבי פנים ועד לקבלני בניין הגדולים בישראל, כולם נהנים מאותה גישת השרות האישי שמתבצע על ידי יועצים ובעלי מקצוע אשר מלווים את הלקוח מ-א' ועד ת'. כמו כן, לכל דלת ניתנת אחריות של שבע שנים, כולל: משקופים, דלתות הזזה וכנפים. מבין כל הדלתות ראויות לציון הן דלתות הפרמיום מסדרת דולפין שמיובאות בלעדית על ידי חברת "דלתות אלון".

בכל חדר בבית ובעיקר בחדרי שינה לדלת חשיבות של בידוד אקוסטי

דנית-רוטמן-לכתבה.jpg
עיצוב: דנית רוטמן

והמחיר…יתרון נוסף שכלול במוטו של החברה

המוטו של חברת "דלתות אלון" הוא: "על איכות ושירות לא מתפשרים". ואכן המוטו של החברה שמיושם על כל אחד מלקוחות החברה, הופך תהליך ארוך ומייגע של בנייה או שיפוץ לחוויה נעימה עם הרגשה טובה ובטוחה, וזאת לצד מחיר אטרקטיבי, המהווה גורם החלטה משמעותי שכל הלקוחות אוהבים. בזכות המחירים האטרקטיביים, המגוון העצום של דלתות, אספקה מיידית, האיכויות הגבוהות וביצוע הזמנות מיוחדות, מובטח לכל מי שמגיע לאחד מסניפי החברה כי הוא ימצא את מבוקשו, מכל הבחינות, איכות, עיצוב ועמידה בתקציב.

דלת עם חריטה רוחבית משלימה את העיצוב

לכתבה-רותי-אלבז.jpg
עיצוב: רותי אלבז
בודק...