אולם התצוגה החדש מבית ונטה קוצ'ינה כבר כאן !

ונטה קוצ'ינה, המותג האיטלקי המוביל בתעשיית המטבחים העולמית, פותח אולם קונספט חדש בראשון לציון ומזמין אתכם להכיר מקרוב את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בעולם ההופכות את סביבת המטבח הביתי ליצירת אומנות.

ונטה קוצ'ינה מטבחים

ונטה קוצ'ינה היא  חברת מטבחים  איטלקית שהחלה את דרכה בשנת 1967 ובמרוצת השנים ביססה את עצמה כמותג המוביל ביותר בתעשיית המטבחים העולמית. מטבחי החברה כוללים עשרות דגמים של מטבחים ביתיים יוקרתיים המעוצבים בהתאמה אישית מלאה לצרכי הלקוחות ומאפשרים סביבת עבודה יעילה ופונקציונאלית תוך שימוש בחומרי גלם בלעדיים המוגנים בפטנט עולמי ועיצובים חדשניים ופורצי דרך בעולם המטבחים.

אולם תצוגה חדש בראשון לציון

לחברת ונטה קוצ'ינה פריסה של למעלה מ- 1,200 סניפים בכל העולם ובימים אלו משיקה החברה אולם תצוגה חדש בישראל בעיר ראשון לציון. באולם התצוגה תוכלו להתרשם מקולקציית המטבחים החדשה לשנת 2023, קולקציה ייחודית ומרשימה ביופייה המשלבת בתוכה עיצובים חדשים, טכנולוגיות מתקדמות ואת חומרי הגלם האיכותיים ביותר בתעשיית המטבחים העולמית, המתאפיינים בעמידות גבוהה לאורך שנים.

במקביל לפתיחת אולם התצוגה החדש בראשון לציון, ונטה קוצ'ינה הרחיבה לאחרונה את סניף החברה בבאר שבע וזאת לאור ביקוש הולך וגובר למטבחי החברה באזור. בסניף החדש בבאר שבע ניתן להתרשם מקולקציות מטבחים חדשות היישר מתערוכת המטבחים במילאנו, כמו כן, אובזרו המטבחים במשטחי שיש ומוצרי החשמל המובילים ביותר בענף.

בין החומרים של החברה ניתן למצוא מטבחי זכוכית עם חזיתות זכוכית מחוסמת, מסגרת אלומיניום תלת מימד, מטבחי צבע בתנור של DuPont, פניקס נאנו ועוד. חשוב לציין כי משטחי החברה עוברים טיפול אנטי בקטריאלי ייחודי (BBS) אשר הופך את המטבח לנקי מחיידקים ומונע ספיגה של לחות. להשלמת עיצוב המטבח ונטה קוצ'ינה גאה להציג את קולקציית חיפויי קירות המטבח הייחודית הכוללת את מערכות StepSystem ו- Groove: חיפוי קיר דקורטיבי בשילוב מדפים מודולריים נשלפים במגוון דגמים ותאורה נסתרת המאפשרים ליהנות משטחי אחסון נוספים בסביבת המטבח הביתי ומוסיפים חום ויוקרה לחלל.

בשנים האחרונות חיזקה החברה את מעמדה בקרוב אדריכלים ומעצבים כ- One Stop Shop ומאפשרת ללקוחותיה להנות לא רק ממטבחים איטלקיים אלא גם מעיצוב כולל לבית המשתלב באופן הרמוני עם המטבח. בין פתרונות העיצוב הנוספים ניתן למצוא חדרי כביסה, חיפויי קירות, דלתות מעבר נסתרות, ארונות בגדים, שידות לחדרי רחצה ועוד.

מטבח מודרני

מטבח מודרני

מטבח מודרני
עיצוב: עדי שמסיאן

קולקציית מטבחים שאין לאחרים

חומרי הגלם הייחודים, טכנולוגיות הייצור הבלעדיות והעיצובים המוקפדים של מטבחי החברה, הופכים את קולקציית המטבחים החדשה של חברת ונטה קוצ'ינה לקולקציה ייחודית המשלבת בתוכה את כל סגנונות העיצוב האהובים על הקהל הישראלי, החל ממטבחים ביתיים בסגנון כפרי מודרני, דרך מטבחים מודרניים בעלי מראה מינימליסטי ועד למטבחי היי טק פורצי דרך המשלבים בתוכם את כל החידושים הטכנולוגיים האפשריים בסביבת המטבח הביתי.

כל מוצרי החברה עומדים בתקני האיכות הנחשבים ביותר בתעשיית המטבחים העולמית, וביניהם:

תו MADE IN ITALY מטעם מכון התקנים האיטלקי, תו ISO 9001 מטעם מכון הבדיקה הגרמני היוקרתי TUV ועוד.

מטבח מודרני

מטבח מודרני

מטבח מודרני
עיצוב: קמילה קידר

חולמים על מטבח חדש? צוות המעצבים שלנו מחכה גם לכם!

באולמות התצוגה שלנו, ממתינים לכם צוות מנוסה ומקצועי של מעצבי מטבחים, וזאת לצד מחלקת שירות ייעודית לאדריכלים ומעצבי פנים. במסגרת שירותי הייעוץ והתכנון הממתינים לכם באולם התצוגה בראשון לציון ובאולם התצוגה בבאר שבע, תוכלו לתכנן את מטבח החלומות שלכם בהתאמה אישית מלאה לכל צרכי השימוש היומיומיים בסביבת המטבח הביתי, וכל זאת מבלי להתפשר על מאפייני היוקרה והמוטיבים הטכנולוגיים המאפיינים את מטבחי ונטה קוצ'ינה אנו מזמינים גם אתכם לבקר באחד מאולמות התצוגה של המותג המוביל ונטה קוצ'ינה בישראל, להתרשם מכל מה שייחודי ופורץ דרך בתעשיית המטבחים העולמית וליצור לעצמכם את מטבח החלומות שיהפוך את סביבת המטבח הביתי שלכם לכוכב האמיתי של סביבת המגורים.

צוות יועצי ומעצבי החברה ממתין גם לכם בכל אחד מאולמות התצוגה בישראל, בכתובות הבאות:

אולם התצוגה החדש בראשון לציון ממוקם ברחוב ילדי טהרן 8

אולם התצוגה המשופץ והמשודרג בבאר שבע ממוקם ברחוב אליהו נאווי 12

 

בודק...