אורלי חמוי – מעצבת מטבחים ויזמית

אחרי עשר שנים של עבודה בחברות סטארט-אפ כחוקרת בתחומי מדע שונים, אורלי החליטה, לפני יותר מ-5 שנים שנים, לעשות הסבה למקצוע שלפי דבריה עבר אליה בתורשה והוא זה שבחר בה.

רונן קוק איילת גולד אורלי חמוי
רונן קוק, איילת גולד
אורלי חמוי
אורלי חמוי

אורלי חמוי – מעצבת מטבחים ויזמית

בעלת המרכז לעיצוב מטבח ונגרות אישית

אחרי עשר שנים של עבודה בחברות סטארט-אפ כחוקרת בתחומי מדע שונים, אורלי החליטה, לפני יותר מ-5 שנים שנים, לעשות הסבה למקצוע שלפי דבריה עבר אליה בתורשה והוא זה שבחר בה. היא למדה תכנון ועיצוב מטבחים עם התמחות בחומרי גלם. אך לא הסתפקה בכך, יכולות החשיבה המקורית שלה יחד עם אהבתה לאנשים, הובילו אותה ללימודי עיצוב  בחמשת החושים EXPERIANCE DESIGN אצל  Mindshift – ליאת מרום- שם המדע והעיצוב נפגשים תחת קורת גג אחת.

 

 

1

היום, כאישה נשואה באושר ואם לארבעה ילדים, כשבבעלותה המרכז לעיצוב מטבח ונגרות אישית, היא מתכננת ומעצבת מטבחים ופרויקטים מקיפים של נגרות בכול הבית. התכנונים והעיצובים שלה נעשים  מתוך אמונה שעיצוב הרמוני ומותאם אישית, מאזן את נפשם וגופם של הגרים בבית. לצורך כך היא יזמה והקימה בפריסה ארצית את המיזם החדשני : KITCHEN DESIGN IL ובמקביל היא ייסדה את קבוצת הפייסבוק  "מטבחים ונהנים " שם מקבלים מידע ממשי על תכנון , ייעוץ ופרקטיות במטבח

עיצוב מטבח: אורלי חמוי
עיצוב מטבח: אורלי חמוי

בתשובתה של אורלי לשאלה מהו סגנון העיצוב המועדף עליה, הבהירה אורלי שהיות והיא אדם ורסטילי שאוהבת מאוד לחקור את התנהלות הלקוחות, היא יוצרת יחד איתם  את טביעת האצבע הייחודית של  המטבח שלהם, תכנונית ועיצובית. מנעד הסגנונות שלה נע ממטבח מודרני נקי ועד כפרי אנגלי  או נורדי מיוחד.

תשובה וודאית נתנה אורלי לשאלה: אם יש אזור מסוים בבית אותו היא מעדיפה לעצב ?

כמובן שזה המטבח וכל האזורים הקרובים אליו שלעיתים מתחברים למרחב אחד. ממבואת הכניסה, דרך פינת האוכל, הסלון, ועד החלל שמתחת לגרם מדרגות, כל זאת  סביב המטבח, שהוא לב הבית.

3

תשובה מפתיעה קיבלנו לשאלה: מה היית רוצה לעצב שעדיין לא עיצבת עד היום? " הייתי מאוד רוצה לקבל פרויקט  של בניית מספר דירות יוקרה בבניינים, כשבכול הדירות אעצב מטבחים שיחשפו את תוכנו ומהותו של המיזם החדש  שייסדתי ופיתחתי יחד עם שתי המעצבות השותפות והמדהימות שלי, אלינור שחף ומיכל דביר" דברי המעצבת אורלי חמוי

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...