התאחדות קבלני השיפוצים

הינו ארגון המייצג את קבלני השיפוצים בישראל החל מהקבלן היחיד ועד לטיפול בסוגיות רוחב הנוגעות לענף כולו. ההתאחדות נוסדה בשנת 2001 על ידי כמה קבלני שיפוצים שמראשם עמד ערן סיב המשמש כיום כיו”ר ההתאחדות. ההתאחדות מונה היום כ- 20 אלף קבלני שיפוצים רשומים.

|||||
אמיר לוי שרותי צילום והפקת אירועים

במסגרת המפגש המרגש שנערך בבית הנשיא, בנוכחותו של כבוד הנשיא מר הרצוג יחד עם חברי הנהלת התאחדות קבלני השיפוצים, שוחחו הצדדים על בעיות הענף, על ההתקדמות והצעדים המשמעותיים שנעשו בשני העשורים שחלפו למיסוד והסדרת הענף.  במעמד החגיגי, כאות הוקרה לפועלו למען קבלני השיפוצים בישראל,  הוענק שי צנוע לנשיא המדינה.

התאחדות קבלני השיפוצים

התאחדות קבלני השיפוצים

התאחדות קבלני השיפוצים

על התאחדות קבלני השיפוצים

במהלך הפגישה הוצגה בפני הנשיא הרצוג התפתחות הנושא משנת 2005 ועד היום, התפתחות אשר לא הייתה מתרחשת ללא תמיכתו. מגוף לא רצוי שזכה להתעלמות גורפת, הפכה התאחדות קבלני השיפוצים לגוף חשוב ומשפיע המאגד בתוכו למעלה מ-20000 חברים. הנשיא שמע על המבחנים וההכשרות המתבצעות מדי חודש כתנאי לרישום בענף וקבלת תעודות מרשם הקבלנים. בפני הנשיא הוצגה מהות הליווי המקצועי של אלפי קבלני שיפוצים החברים בהתאחדות.

עוד דובר על כך שהתאחדות קבלני השיפוצים שמה לה למטרה לתרום תרומה משמעותית לקהילה, תוך עזרה לאוכלוסיות מוחלשות, זאת באמצעות פרויקטים נפלאים כמו משפצים עתיד ומשפצים קהילה. בפרויקטים אלה  נעשית מתיחת פנים למתחמים המיועדים לנשים קורבנות אלימות, לנערים בסיכון ולאוכלוסיות רווחה.  גם את זה, בין היתר, זקפו לזכותו של מר יצחק הרצוג, נשיא המדינה.

בפגישה המרגשת בין נשיא המדינה לבין חברי הנהלת התאחדות קבלני השיפוצים, הנשיא הביע במילים את הערכתו והכרתו לפעילות חברי ההתאחדות במשך שנים, שבזכות המאמץ שלהם הפכו ענף שסבל מדימוי שלילי לתחום עיסוק מסודר יותר, שנותן את הכבוד הראוי לאלפי בעלי מקצוע שעובדים מסביב לשעון מצפון ועד דרום הארץ. חברי הנהלת ההתאחדות, הודו לנשיא על מאמציו להביא להסכמות נרחבות ועל היותו דמות ממלכתית המחברת בין חלקי העם.

לסכום ערן סיב יו"ר התאחדות קבלני השיפוצים הודה בשמו ובשם חברי ההנהלה לנשיא: "אדוני הנשיא, יש לך חלק משמעותי במיסוד הענף, אני בשמם של אלפי קבלני שיפוצים מודים לך על שנים של חברות ועבודה משותפת יחד".

בודק...