ניסור בטון מחירים: מה הם המחירים המומלצים לשירותי ניסור ביטון?

קירות בטון הם בהחלט תוספת נהדרת עבור הסביבה הביתית שלכם, אך מה קורה במצבים בהם תרצו לעבור דרכם על מנת לשנות את הנימה העיצובית בביתכם או לחילופין, תרצו להסתכל דרכם?

ובכן, לשם כך בדיוק הומצא ניסור בטון. בעוד כי מדובר בסוג שירות אשר אנשים רבים זקוקים לו, מרבית המידע בנושא אינו נגיש, עד לכדי מצב בו מרבית האנשים כלל לא יודעים מהו המחיר הממוצע של שירותי ניסור בטון. על כן, בכתבה זו החלטנו להסביר לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על ניסור בטון, מחירי עבודות ניסור בטון וכל היוצא בכך.

אז כמה זה עולה ניסור בטון בפועל?

כאשר אנו מדברים על מחירים של ניסור בטון, ראוי לציין כי אין הדבר מדע מדויק. כלומר, עליכם לקבל הצעת מחיר מפורטת מאת קבלן מקצועי בהתאם לסוג הניסור אשר תבקשו לבצע ולקושי העבודה הכרוכה בדבר.

טווח מחירים של הניסור בטון:

ניסור בטון לצורך פתיחת דלת או חלון בקיר בטון עובי 20 ס"מ: נע בין 1,200 -2,500 ₪.

ניסור בטון לצורך פתיחת דלת או חלון בקיר בטון עובי 30 ס"מ: נע בין 1,800 -3,000 ₪.

ניסור בטון לצורך פתיחת דלת או חלון בקיר בטון עובי 40 ס"מ: נע בין 2,200 -4,000 ₪.

עם זאת, חשוב מאוד לציין כי בממוצע, באשר לקירות שהעובי שלהם הוא 20 ס"מ, מחיר קידוח בקוטר של 3 צול ינוע בין 120 שקלים ל-250 שקלים עבור עבודת הניסור. ייתכן כי אתם שואלים את עצמכם, מהו בדיוק צול? למעשה, מדובר ביחידת אורך נפוצה בקידוחים וכן גם בשירותי אינסטלציה, כאשר צול אחד שווה ערך לאינץ' אחד.

כמו כן, חשוב לציין כי ניתן למצוא מחירים מאוד אטרקטיביים עבור מגוון עבודות של ניסור בטון. כאשר מבררים עם ה- מחירון ניסור בטון של חברת POWER, אשר שמה לה כמטרה לתת את המחירים המשתלמים ביותר ללקוחותיה מבלי שהדבר יהווה פשרה באיכות העבודה והשירות.

1600x1200-3.jpg

על פי מה המחיר ניסור בטון נקבע?

בעת בה אנו מדברים על מחירי ניסור בטון, ראוי לציין כי קודם לכן עליכם להבין על פי מה נקבע המחיר של סוג שירות זה. למעשה, בדרך כלל מחירי שירותי ניסור בטון נקבעים על פי שלושה פרמטרים עיקריים:

עובי הבטון – עובי הבטון הוא אחד הגורמים העיקריים אשר משפיעים על מחיר עבודת ניסור בטון שכן, ככל שהבטון עבה יותר – כך יש צורך ביותר מאמץ עבודה וכן גם בשימוש אינטנסיבי יותר בכלי העבודה על מנת לקדוח אותו. לכן, ככל שעובי הבטון שלכם גדול יותר – כך בהתאם מחיר עבודת הניסור יהיה גדול יותר.

היקף העבודה הכולל – קבלנים רבים נוהגים להציע מחירים אטרקטיביים יותר עבור מכלול רחב של עבודות, זאת בניגוד להזמנות של עבודה אחת בודדה שעבורה במרבית המקרים ידרשו מחיר יקר יותר. על כן, במידה ואתם זקוקים גם לשירותי פתיחת דלתות באזור בו התרחש ניסור הבטון, ייתכן כי תקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית יותר באשר לעבודת הניסור, אם כי במקרים בהם הזמנתם רק עבודת ניסור ייתכן כי תשלמו יותר.
נגישות – כמו כל סוג עבודה אחרת שאתם מזמינים מאת בית עסק אשר נותן שירות, ראוי לציין כי ככל שהעבודה נגישה יותר, כך היא תחשב קלה יותר עבור הקבלן ובהתאם – כך הצעת המחיר שתקבלו תהיה נוחה יותר ונמוכה יותר. על כן, במידה וקיר הבטון אשר אתם מעוניינים לנסר נמצא במקום שאינו רגיש ויכול להביא למאמץ מרובה בעת ביצוע העבודה, עליכם לצפות כי הדבר ישפיע משמעותית על המחיר ויביא להתייקרות מסוימת.

1600x1200-2.jpg

תוספות ושונות למחירים

כאשר אתם מזמינים שירותי ניסור בטון, ראוי לציין כי עבודת הניסור עצמה אינה הדבר היחידי שאתם צריכים לכלול שכן, קיימות מספר עבודות נוספות שיש לבצע בתום עבודת הניסור, אם כי תוכלו לראות את עבודות אלו באופן מפורט לצד עלותן בעת קריאה של המחירון ניסור בטון מאת חברת POWER. חשוב לציין כי בסיום תהליך ניסור בטון, יש לוודא כי הקבלן אשר הזמנתם ממנו את שירותי הניסור מבצע גם פינוי שכן, עבודות ניסור בטון משאירות בסיומן לכלוכים רבים וכן גם שאריות של הבטון אותם תרצו לפנות מהסביבה הביתית שלכם. יתרה מזו, חשוב מאוד לשים לב כי קיים אישור קונסטרוקטור אשר מוודא כי הקיר עדיין יוכל לתמוך בתקרה שכן, ללא אישור בכתב מאת קונסטרוקטור מוכר חוקית לא תוכלו כלל לבצע עבודות ניסור בטון מכל סוג אפשרי. כמו כן, חשוב לציין כי תוכן זה נכתב במסגרת שיתוף פעולה שכן.

המאמר בשיתוף – מגזין בשביל העיצוב

 

בודק...