ניקיון דירה אחרי שיפוץ – כמה מומלץ לפנות לאיש מקצוע?

אם עברתם לאחרונה שיפוץ בבית, אתם יודעים כמה זה יכול להיות מבולגן וכאוטי. אחרי שהקבלנים עזבו והאבק שקע, המשימה הבאה על הפרק היא ניקיון דירה אחרי שיפוץ.

למרות שזה מפתה להתמודד עם העבודה בעצמך, שכירת שירות ניקיון מקצועי יכולה להיות שווה את ההשקעה והחלטנו להבין כמה כדאי לקחת איש מקצוע.

מה ההבדל בין איש מקצוע לאדם פרטי? 

ישנם הבדלים רבים בין אדם פרטי שהוא בעל הדירה לבין איש מקצוע שזו העבודה שלו. אנחנו נרצה לתת לאנשי מקצוע פעמים רבות את השרביט על מנת לבצע את הניקיונות שלאחר השיפוץ מאחר ולא מדובר בעבודה של מה בכך. קודם כל ישנו עניין מאוד גדול שיש לקחת בחשבון והוא שניקוי לאחר שיפוץ הוא אינו ניקוי פשוט ורגיל ואנחנו נזדקק לחומרים שאולי לא היינו משתמשים בהם ביום-יום וזאת על מנת לבצע עבודה יסודית וטובה. לכן, הרבה פעמים יהיה עדיף להשתמש בשירותיו של איש מקצוע מהתחום שידע לעשות את העבודה בצורה הטובה ביותר ועם החומרים המתאימים בדיוק לכל סוגי הלכלוך שנוצרים לאחר שיפוץ.

1600X1200-4-1.jpg

מה עוד יש לקחת בחשבון? 

יש לקחת בחשבון שניקוי הוא לא רק לא פשוט אלא גם דורש מאיתנו הרבה מאוד אנרגיה, מאמץ וכמובן זמן. אנחנו הרבה פעמים לא נרצה לקחת חופש במיוחד על מנת לבצע ניקיון דירה אחרי שיפוץ ונעדיף לשלם לחברת ניקיון שתבצע את העבודה בצורה יותר מהירה וטובה וגם תחסוך את הוצאת האנרגיה והמאמץ הכרוכים בעניין הניקיון הרב שיש לבצע.

1600X1200-5-1.jpg

הערכת העבודה

דבר חשוב שעלינו להבין לפני החלטה בעניין ניקיון הדירה הוא היקף העבודה. יש הרבה מאוד משתנים שאנחנו צריכים לקחת בחשבון ברגע שאנחנו מעוניינים להביא איש מקצוע. כמות העבודה הנדרשת תהיה תלויה בגודל הדירה ובהיקף השיפוץ. האם מדובר בחידוש צבע וריצוף, או שמדובר בשיפוץ רווח היקף של כל הבית? בנוסף, ניקח בחשבון את עלויות חומרי וכלי הניקוי שנידרש לקנות במידה ונרצה לבצע את הניקיון בעצמנו ויתכן שעדיף יהיה להוציא את הכסף על חברת ניקיון שתביא את כל הציוד הנדרש בעצמה ובכך נחסוך קנייה של חומרים וכלי ניקוי שלא נזדקק להם בעתיד עבור ניקיון יום-יומי וגם נחסוך את זמן החיפושים והקנייה.

1600X1200-19.jpg

לסיכום, ההחלטה לקחת איש מקצוע לניקיון דירה אחרי שיפוץ היא החלטה חשובה אבל היא לא גורלית והיא מאוד תשפיע בעיקר על התחושה שלנו בכניסה לבית לאחר השיפוץ. אם אתם לא מעוניינים או לא טובים בניקיונות או שפשוט יש לכם דברים יותר חשובים לעשות בזמן שלכם, מומלץ לבחור לבצע את הניקיון על ידי אנשי מקצוע, שיחסכו אנרגיה, זמן ובעיקר התעסקות מיותרת בדברים שאתם פחות מעדיפים להתעסק בהם.

בודק...