הלב הפועם של המטבח: כיריים אינדוקציה הם הבונוס האמיתי של חידושי הטכנולגיה במטבח

בין כל החידושים במטבח, למכשירי החשמל מקום מרכזי וחשוב. כיריים אינדוקציה –זהו שילוב מנצח של טכנולוגיה עיצוב ונוחות במוצר יוקרתי מדהים.

 
תחום החידושים במוצרי החשמל למטבח אינו נח לרגע ומספק לנו  עיצובים, חידושים טכנולוגים והמצאות חדשות ומגוונות.כל אדם שמבשל, בין אם הוא שף, חובב בישול או סתם מבשל בשגרה, יסכים שכיריים אינדוקציה מביאות את הבשורה האמיתית. הן יעילות, חכמות, חסכוניות, בטיחותיות ומקלות על העבודה והבישול במטבח. 
כירים אינדוקציה
כירים אינדוקציה

מהי אינדוקציה ?

האינדוקציה היא טכנולוגיה המאפשרת היווצרות חום רק במקום בו הוא נחוץ, בתחתית הסיר או המחבת. בהיעדר כלי בישול על המשטח, לא נוצר חום והכיריים בטוחות לשימוש. בשיטת בישול זו, החום הנחוץ מתפתח במהירות רבה מאד, הכיריים צורכות פחות חשמל וחוסכות אנרגיה. האינדוקציה, היא למעשה ניצול מגנטי כלומר, סלילים מגנטיים שממוקמים מתחת למשטח הזכוכית הקראמית ויוצרים אפקט חום מדויק בקוטר תחתית כלי הבישול. למעשה מדובר באנרגיה יעילה ביותר שאינה הולכת לאיבוד. הזרם המגנטי מתרכז בנקודות המגע שבין אזור הבישול לסיר. במידה והתבשיל קטן יותר מכלי הבישול, החיישנים יזהו את גודלו ויתאימו את ייצור החום להיקפו. כמו כן, מיד עם הסרת הסיר אזורי הבישול מתקררים.
כירים אינדוקציה  
כירים אינדוקציה

למה כדאי לרכוש כיריים אינדוקציה?

החידושים בקטגוריית האינדוקציה בולטים מאוד. עם התפתחות עיצוב המטבח והאלמנטים השונים שבו, כיריים אינדוקציה יראו טוב יותר וישתלבו ובצורה הרמונית עם כל מטבח וכל שפה עיצובית. חשיבה עיצובית מתקדמת הביאו לידי פיתוח של כיריים אינדוקציה שמגיעות בגדלים וצורות שונות, בשילוב מספר צורות גאומטריות ביחידה אחת, מאין משחק עיצובי אישי.
השינוי וההתפתחות שחל בתחום כלי המטבח, עם מגוון סירים עשויים יציקת ברזל המתואמים גם הם לשימוש בכיריים אינדוקציה. גם מהבחינה הטכנולוגית יש יתרון לרכישת כיריים אינדוקציה, שכן הן מגיעות עם חדשנות טכנולוגית אשר מאפשרת ניצול מרבי של הכיריים.
טבעות בישול בשיטת האינדוקציה מהירות יותר
האינדוקציה מפתחת את החום הרצוי במהירות הבזק ובכך לקצר את זמני הבישול באופן משמעותי. מאחר שטבעת הבישול עצמה אינה מתחממת, לא נשארים שרידי חום לאורך זמן וכשם שהחימום מהיר, כך גם הקירור .
כיריים אינדוקציה של סימנס בטיחותיות יותר – החום נוצר רק כאשר מונח סיר על טבעות האינדוקציה.בהיעדרו, לא נוצר חום והכיריים בטוחות לשימוש ואין סכנת כוייה.
קלות יותר לניקוי – כיריים בשיטת האינדוקציה קלות מאד לניקוי. שמשטחי הזכוכית הקראמית מתחממים מעט, בשל שאריות החום של תחתיות הסירים. מזון שגלש לא נשרף וסוכר שנשפך לא נחרך, לניקוי מספיק ניגוב קל. מעבר ליתרונות הבישול, לכיריים אלו יתרון אסתטי בולט, שכן הם שומרות על חזות נקייה למטבח.
כירים אינדוקציה

איך יודעים אם הסיר שלכם מתאים?

בפשטות – מקרבים מגנט (של מקרר) לתחתית הסיר או המחבת. היה והמגנט נצמד לתחתית הסיר, אזי מדובר בתחתית סיר מגנטית והוא מתאים לבישול בשיטת האינדוקציה.
 כירים אינדוקציה

פטנטים חדשים בכיריים האינדוקציה שמציגה חברת סימנס:

מערכת inductionAir –

העיקרון של משיכת האדים כלפי מטה מדהים לכשעצמו, אבל זה לא הכל. קולט האדים האינטגרלי החדש כולל כמה מאפיינים שהופכים אותו ליעיל ונוח יותר לשימוש – בכל שימוש. מערכת inductionAir היא רק נקודת הפתיחה לאינסוף אפשרויות.

משטחי בישול גמישים. לבישול גמיש –
הסירים והמחבתות שונים זה מזה ממש כמו המנות שמכינים בהם. עם flexInduction Plus מבית סימנס, ניתן להתאים את משטח העבודה בצורה גמישה לחלוטין. לצד אזור הבישול המסורתי, ישנם אזורי בישול בהשראה מגנטית (אינדוקציה) המסודרים בצורת מלבן, שניתנים לשילוב לאזור אחד גדול. כך ניתן להניח כל כלי בישול היכן שרוצים.
fryingSensor Plus – 
טכנולוגיית fryingSensor Plus מפשטת את תהליך הבישול ומבטיחה שהירקות יישארו מוצקים ושהדגים והבשר יתבשלו בדיוק במידה הנכונה. צריך רק לבחור את התוכנית הרצויה, להמתין לצליל האיתות, לשמן את המחבת – ולטגן בטמפרטורה האידיאלית. טכנולוגיית fryingSensor Plus תופסת פיקוד, ואתם יכולים להירגע. בנוסף, בקרת החום שומרת על הוויטמינים והמינרלים החיוניים שבמזון, ומאריכה את תוחלת החיים של הציפויים העדינים בכלי הבישול.
פיקוד lightSlider –
פיקוד נסתר המואר רק בעת השימוש לשליטה אופטימאלית על הכיריים. הפיקוד מאפשר שליטה נוחה על עוצמת החום הרצויה, אפשרות להפעלת טיימר לכיבוי כל אזורי הבישול בנפרד ויכול לתפקד כשעון עצר נפרד.
כירים אינדוקציה

 

553
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...