חומות חימר: הצצה לקולקציה החדשה של מוטינה

חגיגות העשור של חברת Mutina נפתחו עם השקת Numi - קולקציית אריחי גרניט פורצלן המהווה את שיתוף הפעולה הראשון עם מעצב העל קונסטנטין גרצ'יץ'. קבלו טעימה

מותג Mutina האיטלקי חוגג עשור. בזכות העובדה שהם רותמים לשיתופי פעולה את מיטב המעצבים, בהם: טוקוג'ין יושיוקה, פטרישיה אורקיולה, רודולפו דורדוני, אינגה סמפה, האחים בורולק ורבים נוספים, הם קוראים תיגר על כל מה שראינו והכרנו בעולם הריצופים. כעת נוסף שם חדש אל רשימת שיתופי הפעולה, עם קולקציית Numi המציינת את תחילתו של שיתוף הפעולה בין מוטינה לבין המעצב הגרמני קונסטנטין גרצ'יץ.

 

קונסטנטין גרצ'יץהמעצב קונסטנטין גרצ'יץ

 

תוצאת שיתוף הפעולה הראשוני בין מעצב העל הידוע בעיצוביו המקוריים לבין המותג החדשני היא שיחה אמתית על אמנות, מחקר על צבעים, חומרים וצורות, כחלק מהעיסוק הנוכחי של גרצ'יץ' ביחס לקשר בין עיצוב לאמנות עכשווית. גרצ'יץ' מספר שבעיצוב הקולקציה הראשונה עבור מוטינה הוא ביקש לתת במה לחומר הפשוט והעתיק, גוש החימר, אשר הופך באחת לרצפה ולחיפויים. הוא רואה בכך הגשמה של הרעיון הפילוסופי הבסיסי של גשטלט, לפיה השלם גדול מסך חלקיו.

 

קולקציית חימר קולקציית  NUMI מבית MUTINA. בלעדית ב- MODY

 

קולקציית Numi היא סיפור של ניגודים. הקולקציה מורכבת מאריחים מרובעים בגודל 30 × 30 סנטימטר ו- 60 × 60 סנטימטר, בשישה צבעים שונים, הנושאים משחק מאט-מבריק הנוצר מזיגוג מבריק חלקי על גבי אריחי הפורצלן, במבנה גיאומטרי ב- 6 צורות שונות.

לצד אריחים אלו, ניתן למצוא בקולקציה את אריחי Numini, גם הם מרובעים אך קטנים יותר, 5 × 5 סנטימטרים (אריחי מוזאיקה המגיעים בגליונות של 30X 30 סנטימטר) – המבוססים על אותו העיקרון, אבל הפעם במראה מפוסל יותר, המתאפיין בפטרן שנוצר על ידי תבליט ולא על ידי זיגוג. 6 הצורות הגיאומטריות מגולפות על רקע מאט, אשר יחד עם הגימור החלק והגוונים המאובקים של האריחים בקולקציה, מדגישים את האפקט התלת מימדי ואת המראה התנועתי הלינארי.

 

צבעי חימר קולקציית  NUMI מבית MUTINA. בלעדית ב- MODY

 

חומר חום קולקציית NUMI. בלעדית ב- MODY

 

חומר חימר לבן קולקציית  NUMI מבית MUTINA. בלעדית ב- MODY

 

החומר חימר קולקציית  NUMI מבית MUTINA. בלעדית ב- MODY

 

חימרקולקציית  NUMI מבית MUTINA. בלעדית ב- MODY

 

חימר ירוק קולקציית  NUMI מבית MUTINA. בלעדית ב- MODY

 

סוגי חימר בצבעים קולקציית  NUMI מבית MUTINA. בלעדית ב- MODY

 

סוגי חימר קולקציית  NUMI מבית MUTINA. בלעדית ב- MODY

 

 

553
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...