ספיישל תאורה: מאוספי תאורה אותנטיים ועד לתערוכות עיצוב במילאנו

הם נחשבים למומחים בתחום השחזור, ייצור ועיצוב גופי תאורה. ניתן למצוא אצלם פרטים משווקיי עתיקות באירופה וכן זכוכיות מרהיבות היישר מתערוכות עיצוב במילאנו וצרפת. הכירו את חברת שנדליריה שתשמח לבנות עבורכם גוף תאורה אישי

 שנדליריה, בית מלאכה לעיצוב ויצור גופי תאורה ייחודיים, נוסדה בשנת 1998 והיא ממוצבת כמומחית בתחום העיצוב, היצור ושיחזור גופי תאורה. בבית המלאכה ובגלריה מצויים פרטי תאורה וזכוכיות אוספים אוטנטיות שנבחרו בקפידה והובאו משוקי עתיקות באנגליה, איטליה, צרפת, בלגיה הולנד ועוד. בנוסף גם זכוכיות חדשות ומרהיבות המגיעות היישר מאירופה ומתערוכת עיצוב במילאנו ובצרפת.
מנורות מעוצבות

מנורות מעוצבות

 

שנדליריה קנתה לעצמה שם במגזר הפרטי כמו גם בקרב אדריכלים, מעצבים ובעלי עסקים, כאשר הם מציעים משהו אחר – עיצוב אישי וחם. "הכול מתחיל בשיחות עם הלקוח אנו שומעים את הצרכים ומתאימים את גופי התאורה מבחינה עיצובית ופונקציונאלית. מתחילים בשרטוטים ורישומים שאנו עושים – כמובן בשיטה הישנה והטובה של רישום וציור, לאחר מכן עוברים השרטוטים לבית המלאכה לעבודה והכנה. גופי התאורה נעשים בעבודת יד מהחומרים הטובים ביותר ותוך הקפדה על פרטים. לכל לקוח פרטי/עסקי בהתאמה אישית custom-made אנו יוצרים לכל אחד את גוף התאורה הייחודי לו המתאים לחלל ולאופי שרוצים ליצור .למה להראות כמו כולם שאפשר גם אחרת, אנו מזמינים אתכם לבטא את הייחודיות העיצובית שלכם גם בתחום התאורה".

גופי התאורה שלנו באים לא רק להאיר את החלל אלא ליצור אווירה ייחודית למקום. בשנדלירה ישמחו גם ליצור לכם את האור המיוחד שלכם.

 

מנורות מעוצבות
מנורות מעוצבות
מנורות מעוצבות
מנורות מעוצבות
מנורות מעוצבות
 מנורות מעוצבות
מנורות מעוצבות על קיר
 פינת אוכל
  מטבח מעוצב

חלל בית מרכזי

עיצוב: הדס נור. צילום: ליטל קורציג  
פינת אוכל עץ
מנורה שולחנית

 

 

553
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...