ספיישל תאורה: מעצבת תאורה עם תשוקה לאור

היא החלה את לימודיה כמעצבת פנים ובמקביל הבינה שגם השימוש בחומר ומשחקי האור מייצרים בחלל עניין רב. שילוב טבעי בין עולם העיצוב לתחום התאורה הוא הסוד למראה הרמוני ומושלם בכל עבודותיה. מוזמנים להכיר את 'טליה עיצוב פנים ותאורה'

טליה כהן אבוטבול מעצבת פנים מלווה לקוחות בתכנון ועיצוב ביתם מזה 17 שנים, התאהבה בעולם התאורה עוד בהיותה סטודנטית ללימודי עיצוב פנים. ההחלטה לשלב בין שתי האהבות האלה הייתה עבורה טבעית. כך נולד המותג "טליה עיצוב פנים ותאורה".
 
טליה כהן אבוטבול
טליה כהן אבוטבול.  צילום: ריקי איתן בירנבוים
 פינת אוכל מעוצבת בבית
תאורה: טליה גופי תאורה. אדריכלות: מתן נכט אדריכלים.  צילום: בן מזרחי
קמין עם קיר בריקים ותאורה
תאורה: טליה גופי תאורה. אדריכלות: מתן נכט אדריכלים.  צילום: בן מזרחי
מפרויקט גמר ועד האח הגדול

ניצוץ התאורה קרה כאשר חיפשה חומר ייחודי לשלב בפרויקט הגמר שלה במסגרת לימודי העיצוב. באחד מהמדינות בעולם שבהן ביקרה נתקלה בחומר עם טקסטורות תלת ממדיות שמצאה. היא שילבה אותו בפרויקט ולימים החלה לייצר ממנו אהילי תאורה. האמונה בפוטנציאל המדהים של החומר הובילו אותה לעיצוב תאורה לגני אירועים, אולמות, מסעדות, בתי קפה ותוכניות טלוויזיה כמו "מאסטר שף" ו"האח הגדול". עם השנים התוודעה טליה לחומרים ולסגנונות שונים והחלה לעצב, לייצר ולבחור קולקציות נוספות של תאורה.
מטבח מודרני
תאורה: טליה גופי תאורה . אדריכלות: מתן נכט אדריכלים. צילום: בן מזרחי 
 מטבח מודרני עם גופי תאורה כחולים
תאורה: טליה גופי תאורה . עיצוב פנים: מירב שלום. צילום: שגיא מורן
מגוון בהתאמה אישית 

כיום טליה מציגה את גופי התאורה שהיא מעצבת ובוחרת אותם בדיוק רב במחסן תצוגה שפתחה בשדותיו היפהפיים של קיבוץ הראל. קיים מגוון גדול של גופי תאורה חלקם מיובאים, וחלקם מיוצרים בארץ בהתאמה אישית. יש המון גמישות בייצור, בצורה ובצביעה שכן הכול בהזמנה אישית. לתצוגה מגיעים לקוחות מכל רחבי הארץ.
שולחן אוכל עם גופי תאורה כתומים
תאורה: טליה גופי תאורה. עיצוב: שירן אורן. צילום: הילה עידו
מטבח עם גופי תאורה צהובים
תאורה: טליה גופי תאורה. עיצוב פנים: מירב שלום. צילום: שי אפשטיין  
הרמוניה עיצובית

"ההנאה הגדולה ביותר עבורי היא העבודה מול קולגות. ללוות, לייעץ ולעצב יחד את גופי התאורה הנכונים לכל פרויקט, זה מאתגר אותי כל פעם מחדש" לדברי טליה. הפגישות בתצוגה תמיד מתואמות מראש ויכולות לקחת גם כמה שעות וזאת כדי למצוא את הפתרונות הכי נכונים והרמוניים לכל פרויקט, פגישות הייעוץ הן תמיד חוויה נעימה וכיפית ללקוחות, למעצבים ועבורי".
טליה מאמינה כי כאשר חלל מואר בגופי תאורה המתאימים לו בסגנון, בעוצמה ובגוון האור הנכון לו הוא  משתנה מקצה לקצה. "הכיף הגדול עבורי הוא לראות פרויקטים שגופי התאורה שלי שותפים בעיצוב הכולל, זה נחת וסיפוק  גדול". במקביל למחסן התצוגה טליה היא גם בעלת חנות אונליין באתר מרמלדה מרקט 'טליה גופי תאורה'. "האפשרות לרכישת גופי תאורה בלחיצת כפתור וקבלת ייעוץ טלפוני תוך כדי קנייה, ללקוחות שאין באפשרותם להגיע לתצוגה היא נהדרת".  כל שבוע יוצאים משלוחים לכל רחבי הארץ וליישובים מרוחקים מאוד. בקרוב טליה משיקה חנות אונליין נוספת באתר מרמלדה מרקט לפריטי עיצוב.
 מנורות וינטאג'
עיצוב פנים ותאורה: טליה כהן אבוטבול. צילום: גיל דור
גופי תאורה מיוחדים במסעדה
 חומר עם טקסטורה תלת ממדית שבזכותו הכל התחיל. תאורה: טליה גופי תאורה. גן אירועים חוות רונית   
גופי תאורה מיוחדים באולם אירועים
החומר בו טליה התאהבה. גן אירועים חוות רונית
 מנורות מיוחדות WEDDING CLUB אולם אירועים גוף תאורה 189 בקבוקים.תאורה: טליה גופי תאורה. אדריכל: איציק לוי
  

 

553-1
18 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

איזה יופי
תאורה יפיפייה, מוסיפה המון לבית.

טליה, כמה אור וכשרון יש בך!
אלופה תמשיכי בעשייה המבורכת להאיר את כל בתי ישראל.??

טליה
מדהימה!!!

טליה
וואו !!! כמה אור את מפזרת סביבך , תותחית !!!

וואו עיצוב מדהים
מעצבת עם ידי זהב עיצוב מושלם!!!

הרבה יותר ממעצבת
מהכרות אישית עליי לציין שטליה מעבר לכך היותה מעצבת, התייחסותה ללקוחות כחברה נאמנה, נעימת הליכות ומשרה סביבתה ביטחון ולרעיונות מעניינים. מיטב עבודתה בעיצוב נעשית בהתחשבות רבה בנוחיות וצרכי הלקוחות. טליה זריזה ומפנה זמן רב להקשבה שהתוצאה הסופית מושלמת!! טליה בעצמה מאירה בנוכחותה!!! ממליצה בחום לאלו שמהססים לשנות, לראות דברים חדשים להתייעץ עימה ולהשתמש בשירותיה וכמובן לבקר בחנות המדהימה בניהולה בקיבוץ הראל מבטיחה לא תתאכזבו??

אכן מלאת תשוקה
טליה יקירה,כשעובדים מאהבה למקצוע כך זה נראה. את מלאת תשוקה לאור,אסתטיקה ורגש וכשכל אלה נפגשים,יוצא המון טוב. כך אני מכירה אותך וכך נראה כל פרוייקט ופרוייקט שלך. מלאת אור,המשך הצלחה מבורכת. מגיע לך

מוכשרת על
טליה מדהימה ומוכשרת בטירוף!

כל כך יפה !
עיצובים יפהפיים והתאורה משתלבת מושלם.

מדהים!!!!

טליה תאורה ועיצוב פנים
מהממת את טליה , אכן מעצבת פנים ותאורה בחסד עליון , דמות להערצה ????????

טליה המהממת
את ספק שאת השראה לנשים בעלות יוזמה והצלחה בתחומך, אין ספק שאת מעצבת תאורה ופנים בחסד עליון, פשוט מדהימה ומוכשרת :) :) :)

טליה מעצבת מוכשרת ובן אדם מדהים! כל הכבוד

מדהימה ומוכשרת

כמה הרמוניה בכתבה אחת !

מעצבת פנים מהמוכשרות בארץ !

טליה עיצוב תאורה
טליה אישיות מדהימה, רגישה, קשובה, אסטטית ומוכשרת.מלאת אור ושמחת חיים. ממליצה מכל הלב להגיע לסטודיו בהראל. לי הייתה חוויה נהדרת. ענת מאיר

טליה שכולה אור
כתבה מצויינת על אישה שהיא כולה אור, תרתי משמע. יצירתית ואומנית אמיתית של גופים מרהיבים בעיני.

בודק...