מעצבים אמבטיה חדשה? התחילו עם כיור מעוצב לחדר האמבטיה!

אין ספק כי בחירת כיור אינה עניין של מה בכך. כמובן, מדובר בבחירה פונקציונלית - הרי לכיור שנבחר יש חשיבות אדירה בכל הנוגע לשימושים שלנו, אך מעבר לכך - יש כאן גם שיקול אסתטי לא קטן.

FREEPIK

סוגי כיורים שכדאי להכיר

לפני שנבחר כיור מעוצב שיתאים לנו, הרי שעלינו להכיר סוגים שונים של כיורים מהם נוכל לבחור, וכמובן – היום נוכל למצוא מגוון כיורים לאמבטיה במבצע. הנה כמה דוגמאות:

  • כיורי נירוסטה – מיוצרים מנירוסטה, שמוסיפה לכיור לא מעט תכונות ייחודיות. הם נפוצים בעיקר במטבח, אבל הם בהחלט יכולים להתאים גם לאמבטיות. הם ידועים בעיקר בזכות עמידות יוצאת דופן שהופכת אותם לאופציה אמינה. למעשה, כיורי נירוסטה יכולים להחזיק גם לאורך שנים והם עמידים בפני שריטות, כתמים וקילוף.
  • כיורי חרס – ידועים בזכות המראה שלהם, ובהתאם לכך הם יכולים להיות בחירה נהדרת כאשר נחפש כיורים לאמבטיה במבצע עם עיצוב מרהיב. הסגנון האלגנטי והטבעי שלהם יכול להתאים למגוון סוגים שונים של עיצוב, אך במיוחד לאמבטיות בהן נרצה לשלב אווירה כפרית וטבעית.
  • כיורי סיליגרניט – סיליגרניט זהו בעצם חומר המורכב מערבוב של אבן מלח טבעית עם אקריליק מוצק. כיור מעוצב עשוי סיליגרניט ידוע בזכות מראה יוקרתי, לצד עמידות יוצאת דופן. כיורים אלו יהיו עמידים בפני מכות ושריטות – והם יוכלו לשמש אותנו גם לאורך תקופת זמן ממושכת.

מה לגבי התקנה?

כל סוג כיור שבחרנו, החל מכיור נירוסטה ועד  כיור עומד מעוצב יכול להיות מותקן באחת מארבע דרכים שונות:

  • התקנה עליונה – שפת הכיור בעצם עולה על גבי השיש. זו התקנה די קלה, אך חשוב לקחת בחשבון כי היא מקשה על הניקיון.
  • התקנה תחתונה – התקנה פרקטית יותר. באמצעותה נוכל לנקות את הכיור, בטח כאשר מדובר בהתקנת כיור עומד מעוצב. אולם, חשוב לקחת בחשבון כי זו התקנה יקרה ומורכבת יותר.
  • התקנה שטוחה – הכיור בעצם מותקן בגובה של משטח העבודה. בהתאם לכך, קל הרבה יותר לעבוד עם הכיור, וכמובן – קל יותר לגרוף מים לתוכו.
  • התקנת אפס – התקנה אינטגרלית. במסגרת שיטה זו, הכיור מותקן בגובה משטח העבודה תוך כדי הלחמה. זו התקנה יעילה למדי, אך כדאי לדעת כי היא מצריכה החלפה מלאה של השיש והכיור במידה ואחד מהם ניזוק.
לייה סלה 12 באדיבות המעצבת
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...