האתר שכל איש נדל"ן פשוט חייב להכיר

איש מקצוע בתחום הנדל"ן? מהיום תוכל להיות מקצועי יותר ולספק ללקוחותיך מידע אמין יותר באמצעות מניבים – לוח הנדל"ן המסחרי, ללמוד על עסקאות דומות כדי לספק ללקוחותיך חוות דעת מהימנה יותר ולוודא שהעסקה שמונחת על שולחנכם תואמת את שווי השוק האמיתי של הנכס ולגלות עולם שלם של הזדמנויות עסקיות בתחום הנדל"ן המסחרי.

freepik

לוח מניבים – הדרך שלך לתת ללקוחותיך יותר

כל איש מקצוע בתחום הנדל"ן כבר יודע, הדרך הטובה והיעילה ביותר לזהות הזדמנויות ולהציע ללקוחותיכם השקעות מיטביות עוברת דרך מניבים – לוח הנדל"ן המסחרי, המאפשר לכם לצפות במאות נכסים ומגרשים המיועדים לתעשיה ומסחר מצימרים ובתי מלון ועד משרדים מפוארים בכל רחבי הארץ. לוח מניבים הינו הלוח היחיד בישראל המעניק לכם אפשרות לבדוק עסקאות קודמות שדומות להצעה שמונחת על שולחנכם כדי לוודא שהמחיר שקיבלתם תואם את שווי השוק, הוגן ומשתלם לכם. בדרך זו הייעוץ שלכם ללקוח מקבל גוון מקצועי ואמין במיוחד ועשוי למנוע עוגמת נפש רבה לאחר ביצוע העסקה.

איך להשקיע נכון בנדל"ן מסחרי?

כאנשי מקצוע בתחום הנדל"ן, זוהי בוודאי השאלה שאתם שואלים את עצמכם מדי יום ביומו, איך מוצאים את ההזדמנויות הטובות ביותר, את הנכסים המשתלמים ביותר, את העתיד הכלכלי המבטיח ביותר עבורכם ועבור לקוחותיכם. כשיש לכם כלי עבודה משמעותי כל כך כמו אתר נדל"ן המאפשר לכם לצפות בהצעות בכל רחבי הארץ בתחומים רבים ומגוונים, הסיכוי שתוכלו לאתר את העסקה המשתלמת ביותר גדל, ואיתה גם ההצלחה האישית שלכם.

1600X1200-אורך-18

מדוע דווקא נדל"ן מסחרי?

בדיוק כמו שוק הדירות בישראל, גם הנדל"ן המסחרי סובל מחוסרים גדולים לעומת עודף ביקוש. מצב זה יוצר הזדמנויות עסקיות רבות עבורכם ועבור קהל לקוחותיכם המעוניינים להשקיע את הונם האישי בנכס שיניב יום אחד רווחים נאים עבורם ועבור ילדיהם. מאידך ישנם רבים המחפשים משרד גדול ומרווח יותר עבור בית העסק או קליניקה איכותית יותר, ובאתר תוכלו למצוא בדיוק מה שהם מחפשים בנוחות ובקלות רבה.

אילו הצעות נדל"ן ניתן למצוא באתר?

באתר יש מאות הצעות המתעדכנות באופן תדיר, מנוע חיפוש המאפשר סינון תוצאות יעיל יותר ואיתור נוח וקל יותר של נכס להשקעה. זוהי רשימה חלקית בלבד של הנכסים שתוכלו למצוא:

בתי קפה, מסעדות, צימרים, תחנות דלק, בתי מלון וחדרים לאירוח, משרדים, מחסנים, חנויות, שטחי מסחר, סופרמרקט, מבנים לתעשיה ומסחר, אולמות אירועים.

מניבים – לוח הנדל"ן המסחרי של ישראל

אתר מניבים הינו אתר הבית של כל אנשי מקצועות הנדל"ן בישראל, מאפשר איתור נוח, קל ופשוט של הזדמנויות להשקעה בכל רחבי הארץ של נדל"ן מסחרי בתחומים רבים ומגוונים. האתר הינו היחיד בארץ אשר מספק אפשרות לבדוק נתוני מכירות של עסקאות דומות לעסקה שמונחת על השולחן שלכם כדי לאמת את היתכנות העסקה והאם המחיר שהוצע לכם תואם את שווי הנכס בשוק. כאנשי מקצוע חשוב שתהיה לכם אסמכתא להציג בפני לקוחותיכם כדי שהעסקה שאתם ממליצים עליה אכן תענה על הצרכים והרצונות שלהם ותאפשר להם תשואה מניבה שתבטיח את עתידם ואת עתיד ילדיהם.

 

 

 

בודק...