כשיוקרה וטכנולוגיה נפגשים עם ארומה נהדרת: מכונת הקפה שלא תראו בכל בית

מצוינות נמצאת בפרטים הקטנים. מכונת הקפה היוקרתית של GAGGENAU הופכת את הכנת הקפה בבית לחוויה שתצפו לה כל פעם מחדש


אוהבי הקפה יודעים להעריך קפה טוב כאשר הם פוגשים בו ויעשו הכל על מנת ללגום מהמשקה האהוב והאיכותי. החוויה מתחילה בארומה העשירה של פולי קפה טריים וממשיכה בטעם החזק והנעים. לפולי הקפה ישנה השפעה רבה על הטעם ואוהבי הקפה משקיעים זמן רב בבחירה קפדנית בין תערובת הקפה השונות. הבחירה בין פולי ערביקה אורגניים שיובשו בשמש, לבין פולי קפה קלויים מאתיופיה היא קריטית על מנת לקבל את הקפה המושלם. גגנאו ממצה את כל הפוטנציאל הזה לתוך כוס הקפה שלך.
מכונת קפה
כוס קפה תחת אור הזרקורים

התפיסה המאירה של גגנאו נותנת לקפה את הכבוד הראוי לו, הודות למכונת האספרסו החדשה היא שמה את כוס הקפה שלך תחת אור הזרקורים. בזכות הטכנולוגיה המתקדמת, בעלת ממשק ה- TFT ומסך המגע האינטואיטיבי באפשרותך להכין את כוס הקפה המושלמת בפשטות ובקלות. בעת הכנת הקפה מתקבלת תצוגה מדויקת של כמות המים, החלב וכמות פולי הקפה – ואין צורך להגדירם בכל פעם מחדש, כך שכל כוס קפה תהיה מושלמת בדיוק כמו הכוס הראשונה.
 מכונת קפה
ירידה לפרטים הקטנים

מכונת הקפה של גגנאו עושה את מרב המאמצים על מנת שלא תצטרכו לעבוד קשה כדי להכין את כוס הקפה המושלמת עבורכם. זאת בזכות מערכת החלב האוטומטית  המתנקה על ידי קיטור, לאחר כל שימוש במכונה, כדי להבטיח ניקיון מלא ומשקה נקי מטעמי לוואי.
אניני הטעם יודעים שקפה איכותי וטוב מכינים רק מפולי קפה טריים, כך שבעזרת מכונת הקפה החדשה של גגנאו תוכלו להנות מהארומה המועדפת עליכם עם הטעם המיוחד והממכר. מכונת הקפה של גגנאו משלבת מקצועיות לצד קווים נקיים ומרשימים של עיצוב, אשר מתמזגים באופן מושלם במטבח הביתי.
מכונות הקפה המתקדמות מגיעות בשני דגמים : האחת, יחידה במינה, בעלת חיבור קבוע למקור מים וגם חיבור קבוע לניקוז, והשנייה, בעלת מיכל מים נשלף.
מכונת קפה
 GAGGENAU לוקחת את הקפה ברצינות עם מכונת קפה שהיא יצירת אומנות של ממש. מכונת הקפה המתקדמת והאוטומטית מביאה לידי ביטוי ירידה לפרטים הקטנים ביותר, תוך שמירה על תרבות הקפה המקצועית אצלכם בבית. כעת נותר רק לבחור אם אתם מעדיפים קפוצ'ינו, לאטה, מקיאטו או אספרסו איכותי.
553
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...