הופכים בטון למוצר מעוצב לבית

רוצים לאבזר את סביבת המגורים במוצרים מעוצבים לבית ? זה הזמן להכיר את קולקציית המוצרים לעיצוב הבית של המותג DARYA

"אנחנו יודעים להפוך חומר גלם ליופי", מספרת לנו דריה תבל, מעצבת ישראלית והבעלים של DARYA, מותג מתפתח בתחום המוצרים לעיצוב הבית. "כאשר מאחורי כל מוצר שלנו עומדת מחשבה עיצובית המהלכת על הקו הדק בין אומנות ועיצוב".

פתרונות ייחודיים לעיצוב הבית

עולם המוצרים לעיצוב הבית של המותג DARYA, משלב בתוכו מגוון רחב של פריטים בקטגוריות מוצר שונות, ביניהן: שלטים לבית , בתי מזוזה מעוצבים, אגרטלים דקורטיביים, מוצרי יודאיקה מרהיבים ביופיים, נברשות מעוצבות, גופי תאורה מעוצבים, מנורות שולחניות מבטון, שעוני קיר מעוצבים, כלי אמבטיה מעוצבים ומוצרים נוספים שכל אחד מהם מתאפיין במראה עיצובי מרשים. "מרבית המוצרים שלנו", משתפת אותנו דריה, "מיוצרים מבטון, כאשר המרקם של הבטון מקנה לכל מוצר יופי ייחודי משלו, כמו ציור מופשט שאפשר להתבונן בו במשך שעות".

תהליך ייצור קפדני

המוצרים המעוצבים לבית של המותג DARYA, מיוצרים במסגרת תהליך ייצור קפדני המשלב בתוכו עבודת יד לצד שימוש בטכנולוגיות חיתוך מדויקות באמצעות מכונת CNC. "תהליך הייצור הקפדני שלנו הוא פועל יוצא של תהליך מקדים במסגרתו אני בוחנת את אפשרויות העיצוב השונות בחומר הגלם. התהליך המקדים מאפשר לי לבחון אפשרויות שונות של יצירה, כאשר התהליך עצמו מהווה עבורי תהליך של תהיות וגילויים חדשים".

ליין מרשים של מוצרים מעוצבים מבטון

ליין המוצרים של המותג DARYA, כולל בתוכו עשרות פריטים מעוצבים לבית, כאשר המכנה המשותף לכולם טמון בעובדה שהם מיוצרים מבטון. "הבטון הוא אחד מחומרי הגלם המיוחדים ביותר" טוענת המעצבת דריה תבל, "בראש ובראשונה מדובר בחומר תעשייתי שאינו מזיק לסביבה. במקביל, חשוב לציין שמדובר בחומר גלם בעל עמידות גבוהה. מעבר לכך מדובר בחומר גלם שאפשר ליצור איתנו מגוון רחב של מוצרים מעוצבים בעלי מראה טבעי היכול להשתלב בכל סביבת מגורים מודרנית ומעוצבת. המראה הטבעי והנקי של הבטון מאפשר יצירה מרהיבה של מוצרים מעוצבים לבית, החל משלט הכניסה, דרך בתי המזוזה ועד למוצרים יומיומיים לחדר הרחצה, לסביבת המטבח ולסלון האירוח".

בין המוצרים הפופולאריים ביותר ב-DARYA, תוכלו למצוא בתי מזוזה המיוצרים מבטון המגיעים בשלושה גוונים עיקריים: שחור, אפור ולבן. "בתי המזוזה שלנו, מעבר לעובדה שמדובר במוצרים מעוצבים, הם בעלי עמידות גבוהה למים ושמש ישירה. לכן, המראה העיצובי והייחודי של בית המזוזה נותר כמו שהוא גם לאחר שנים ממושכות במהלכן הוא חשוף לגשם ישיר או שמש ישירה".

מוצר פופולארי נוסף המיוצר ומשווק ב-DARYA, כולל שלטים לבתים פרטיים ודירות. שלטים אלו מיוצרים מבטון, כאשר ניתן לשלב בהם את שם המשפחה באמצעות חיתוך מדויק ב-.CNC "שלטי הבטון שלנו מעניקים מימד מרשים של עיצוב כבר בחזית הכניסה לבית הפרטי או לדירה".

מוצרי יודאיקה מעוצבים מבטון

בנוסף לבתי המזוזה מבטון, ליין נוסף של מוצרים מבטון המיוצרים ב-DARYA, כולל היצע הולך וגדל של מוצרי יודאיקה וביניהם: מזוזות, חנוכיות, מגשי אירוח לחלות שבת ונרות שבת, פמוטים לשבת, ברכת הבית ומוצרים נוספים היכולים לשמש אתכם באופן אישי או להוות מתנה מקורית ומיוחדת אותה תרצו להעניק לבני משפחה וחברים.

"כל המוצרים שלנו", מספרת לנו דריה תבל, המעצבת העומדת מאחורי המותג ופיתוח המוצרים השונים, "יכולים להוות מתנה אידיאלית וייחודית, כאשר ניתן לבצע הזמנה אישית של כל אחד מהמוצרים המשווקים על ידינו ולהתאים אותו לסיבת המתנה מלכתחילה, חנוכת בית או כל סיבה משמחת אחרת".

אם גם אתם רוצים להבטיח לעצמכם סביבת מגורים מעוצבת המאובזרת במוצרים מעוצבים ומיוחדים, זה הזמן להתרשם מקולקציית המוצרים החדשה של המותג המתפתח DARYA. באתר המכירות החדש של המותג, תוכלו להתרשם מכל עשרות הפריטים בכל קטגוריית מוצר ולבצע רכישה מקוונת וליהנות משירותי משלוח עד הבית. "לאחרונה", מספרת לנו דריה, "הקמנו מועדון לקוחות המאפשר לכל לקוח ולקוחה ליהנות ממגוון רחב של הטבות, וביניהן: עשרה אחוזי הנחה בקנייה הראשונה באתר, צבירת נקודות להטבות עתידיות כבר בקנייה הראשונה, שובר מתנה ביום ההולדת וכמובן עדכונים שוטפים מעת לעת בכל הנוגע לפריטים חדשים. בהחלט שווה להצטרף".

 

 

 

970X647 תמונה לתוכן הכתבה חדש (18)
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...