חשוב לכם שאדריכלים ומעצבים יגיעו לאולם התצוגה? רוצים להפוך אותם ללקוחות קבועים ואפילו ממליצים? הנה 5 טיפים שבטוח יועילו לכם בקשר עם אדריכלים ומעצבים
אל תשבו ותחכו שהאדריכלים והמעצבים יגיעו לאולם התצוגה שלכם רק בשביל לראות מה התחדש. תגרמו להם לבוא! איך?
תתחדשו ותיידעו אותם. בזמנים קבועים כמו למשל אחת לחודש, פרסמו את נושאי ההתחדשות באמצעי מדיה שונים, מהסוג שמגיעים לעיניהם של אדריכלים ומעצבים.
החידוש יכול להיות חומר חדש או חומר ישן שנמצא לו יישום אחר, עיצוב עם איזה טוויסט חדש, צבעוניות אחרת, או משהו שהתחדש בטכנולוגיה של הייצור או של תפעול מוצר מסוים.
מיד אחרי פרסום ההתחדשות, צרו קשר ישיר עם האדריכלים והמעצבים והזמינו אותם להתרשמות אישית באולם התצוגה.
לוו את ביקורם בהסבר ובמתן תשובות לשאלות שלהם. בתום הפגישה קבלו את אישורם לשלוח להם עדכונים למייל או לכתובת שלהם באחת מהרשתות החברתיות.
בכל פעם שנכנס אדריכל או מעצב לאולם התצוגה שלכם הוא מצפה שיהיה במקום מישהו שמכיר אותו אישית, שמודע לסגנון או הצבעוניות שמועדפים עליו ואופי הפרויקטים שלו
לצורך כך, כדאי ומומלץ שבאופן קבוע יהיה במקום נציג של החברה שיקבל את פני הבאים בקבלת פנים חמה מלווה בתשומת לב מלאה. היחס האישי יגרום לכל אדריכל ומעצב הרגשה טובה שתעודד אותו לחזור ולבוא אליכם גם יחד עם הלקוחות שלו.
תנו לאדריכלים ולמעצבים תחושה שהם לא רק לקוחות מועדפים אלא ממש מיוחדים. תוכלו לעשות זאת באמצעות הקצאת אזור מוגדר רק להם.
בחרו מקום באולם התצוגה, שבו בנוסף לעיצוב נוח ומפנק הם יוכלו להתרשם מתצוגה שמיועדת רק להם. כמו למשל, מוצרים בצבעים מיוחדים, עיצובים במהדורה מוגבלת, פריטי פרימיום יוקרתיים, או כל דבר אחר שיבדיל את התצוגה המיועדת רק להם מהמוצג באולם התצוגה שנועד לכולם.
הרווח יהיה כפול, האדריכלים והמעצבים ישמחו להגיע למקום שמכבד אותם ובכך תעודדו אותם להפוך ללקוחות קבועים, ובנוסף בזכות מעמדם המועדף הם ייהנו לארח באזור המיוחד להם את הלקוחות שלהם ובכך גם הם, קרוב לוודאי, יהפכו ללקוחות שלכם.
החמיאו לאדריכלים ומעצבים שעשו את הבחירות שלהם אצלכם
לא די בכך, גרמו לכך שאת התרשמותכם מהפרויקטים שלהם אתם מתכוונים להביא לידיעתם של רבים. חשיפת הפרויקט שנעשה על ידי מישהו אחר ולא האדריכל או המעצב לעצמו, מלווה בהתרגשות גדולה והכרת תודה שבוודאות יתווספו לסל שיקולי הכדאיות לחזור לרכוש אצלכם את הנדרש להם לפרויקט הבא.
איך עושים את זה? דואגים לצילום מקצועי של הפרויקט המושלם. את הצילומים, להם אפשר לצרף הסברים על דרך הבחירה המקצועית והחכמה, מעלים בערוצי מדיה שונים.
השתמשו באולם התצוגה שלכם למפגשים שיש בהם תוכן.
הפיקו מפגשים שיש בהם תוכן מסקרן ומועיל לאדריכלים ומעצבים, כמו, אירוח מעצב או אדריכל ידוע מהארץ או מהעולם, או הרצאות בנושאים שונים שיכולים להטיב עם אדריכלים ומעצבים, למשל: שיווק, סוגיות משפטיות, תוכנות לתכנון, עיצוב, הדמיה וכדומה.
ארחו אירועים קהילתיים לדוגמה תערוכות עיצוב מוצר ואומנות או תחרויות עיצוב שיש בצידן מגמת תמיכה בקידום מעצבים.
בכל אחד מאירועים האלה הרווח כפול – אתם זוכים בקהל של מבקרים באולם התצוגה שלכם, שיתכן ולחלק מהם זה הביקור הראשון אצלכם, ועצם הפעילות הקהילתית תיתן לכם סיפוק רב, שעשויה גם לזכות אתכם בחשיפה תקשורתית.
לסיכום, הקשר עם האדריכלים והמעצבים לא קורה מעצמו ודורש השקעה. יחס אישי, הכרה ופרגון יכולים להעניק למעצבים והאדריכלים את החיזוק הרצוי וכפועל יוצא, את שיתוף הפעולה המבורך בינכם ואת הבחירה בכם ובמוצרים שלכם לפרוייקטים חדשים, בכל פעם מחדש.
בהצלחה!