חיים בוורוד- הטרנד העולמי ! בעקבות ברבי, המשפיענית הותיקה בעולם

סרט וורוד שעולה בקרוב לאקרנים בארץ ובעולם ישפיע על גם על עיצוב הפנים, את הטרנד העולמי מכתיבים ברבי ובן זוגה קן, בסרט שהכנתו נמשכה כעשר שנים, זוג הבובות המפורסם מגולמים על ידי מרגו רובי וראיים גוסלין בבימויה של המועמדת לאוסקר גרטה גרוויג יציפו את העולם בוורוד מתקתק, תזדרזו...הוורוד עומד להעלם מהמלאי.

בחסות KARE

כמה דברים שאולי לא ידעתם על ברבי

את ברבי יצרה רות הנדלר, אמריקאית שחזרה מטיול בשוויץ. הביאה לבתה בובה חטובה תוצרת גרמניה בשם "בילד לילי". הבובה הזאת התחבבה מאוד על בתה ברברה והיוותה מקור השראה להנדלר..בשנת 1959 ביריד צעצועים בניו יורק, רות הנדלר, הציגה לראשונה את בובת הברבי. בהמשך יצרה את בן זוגה קן שנקרא כך על שם בנה קנט.  היא לא  חלמה על הצלחה כזאת. מאז ועד היום במשך 75 שנה הבובה ממשיכה להימכר בכול העולם. במיליארדי דולרים. וסביבה נוצרה תעשייה שלמה.

ברבי וקן על הספה בסלון

ברבי וקן על הספה בסלון

ברבי וקן על הספה בסלון

האחיות קרדישאן מאשרות – ברביקור כבר כאן !

אין צורך להתכונן לקראת הטרנד העולמי הבא, הוא כבר כאן, די אם תעיפו מבט מהיר על הפוסטים של האחיות קרדישאן באינסטגרם ותגלו שגם אתם חייבים להתחיל לחלום על וורוד. ולא רק הן, חברות אופנה ואקססוריס הבינו שלסרט ברבי העולה בקרוב לאקרנים תהיה שפעה גדולה בכל התחומים. קבלו אותה באהבה

אקססוריז

די בצביעת קיר וורוד שישמש כרקע

די בצביעת קיר וורוד שישמש כרקע

More is more ?

גם בעיצוב מינימליסטי שידוע במשפט שמייצג אות :  'less is more'  אפשר  להצטרף למסיבה של ברבי, לא חייבים להפוך את כל החדר לוורוד די ברהיט אחד וורוד שמעוצב בקווים מינימליסטיים אבל בגוונים רגועים יותר, ואתם מצטרפים לחגיגית  הטרנד העולמי.

ספה ורודה

גוונים של וורודים רגועים

גוונים של וורודים רגועים

בתוספת מתיקות מעוררת תיאבון

פופים בגדלים שונים המעוצבים בקווים מעוגלים שמזכירים עוגיות פריכות, מתוקות וטעימות, יכולים להשתלב בעיצובו של כל חדר, מהסלון, דרך חדרי שינה ואפילו בחדרי ארונות או מבואת כניסה

 

הדומים

הדומים

הדומים

למעיזים – חדרי ברבי מושלמים

כולם רוצים חדר שינה כמו סוויטה במלון יוקרה. מהיום אפשר לחלום על סוויטה וורודה. עיקר העיצוב מבוסס על משחקים של גוונים וורודים , להם מוסיפים אלמנטים צבעוניים והנה יש לכם חדר שינה של ברבי כשהתבגרה.

חדר שינה ורוד

בחדר כזה, החלומות הוורדים מגיעים כחלק בלתי נפרד מהעיצוב

בחדר כזה, החלומות הוורדים מגיעים כחלק בלתי נפרד מהעיצוב

קלילות זה שם משחק האקססוריז

נגיעה קלה של קלילות, בסלון, בחדר שינה, בחדרי ילדים תוסיף לאווירה תחושה של ריחוף. השילוב בין  נוצות רכות שמזכירות פליקן וכמובן הצבע הוורוד הם למעשה גוף תאורה דקורטיבי

גוף תאורה נוצה

האור שבוקע בין הנוצות הקלילות יוצר צללים נעימים

האור שבוקע בין הנוצות הקלילות יוצר צללים נעימים

בהשפעת הוורוד – עיצוב חדשני לכורסת אהבה

כורסת אהבה מעוצבת בקווים מעוגלים ומכורבלים, עשויה בד ריפוד מפנק וכמובן בגוונים רגועים של וורוד, יכולה להשתלב בעיצוב חדרים שונים בבית.

כורסה רחבה ורודה

כורסה רחבה ורודה

כורסה רחבה ורודה

ואם כבר מדברים על כורסה או ספה שיכולה להתאים גם לסלון וגם לחדר שינה, אין כמו ספה שמעוצבת בצורת צדפה גדולה.

כורסה בצורת פנינה

כורסה בצורת פנינה ורודה

כורסה בצורת פנינה ורודה

ברבי מוזמנת לארוחה חגיגית

רוצים לצרף את ברבי לארוחה חגיגית? סביב שולחן האוכל הערוך, כקוד הלבוש של כל האורחים הוא וורוד זוהר, תציבו כיסאות נוחים לישיבה כשהם מרופדים בבדים נעימים ובגוונים וורודים

כיסאות ורודות

כיסאות ורודות

כיסאות ורודות

קפיטונאג' וורוד ?!

כן, לה לא? גם סגנון הריפוד עם הכפתורים אותה מרבים לראות ברהיטי עור קלאסיים, נראה נהדר בוורוד, תארו לעצמכם סלון מודרני או קלאסי, או משרד מעוצב עם ספה וורודה ומזמינה, אין ספק שזה ישנה את כל האווירה.

ספה ורודה קפיטונג'

ספה ורודה קפיטונג'

ספה ורודה קפיטונג'

חותמים בנשיקה

ואם עדיין לא השתכנעתם שוורוד משולב בעיצוב הפנים מעורר תחושת אהבה ונועם קבלו רהיט רב תכליתי מעוצב כשפתיים עשוי חומר פלסטי וורוד וזוהר.

ספה הצורת שפתיים

רהיט שימושי אבל בעיקר דקורטיבי

רהיט שימושי אבל בעיקר דקורטיבי

לסיום, תגידו תודה לברבי

באווירה נעימה זו כשבעיצוב לצד הוורוד משולבים גוונים רכים של לבן ובג' בהיר, רגע לפני הקרנת הבכורה של הסרט שישגע את העולם נרפד מברבי הבובה, כשהיא לבושה בצבע המייצג אותה.

ברבי

אל תשכחו להתלבש בבגדים וורודים זוהרים

ברבי

 

 

בודק...