טאצ' פטריוטי: 5 טיפים לעיצוב ישראלי

אז מה הופך את העיצוב לעיצוב ישראלי? יום העצמאות ה 75 של מדינה ישראל הוא זמן מצויין לנסות ולהגדיר טיפים שמאפיינים את העיצוב ישראלי. בואו נתחיל

לכבוד החג, החלטנו לחקור ולמצוא עבורכם כמה טיפים עיצוביים שמאפיינים את סגנון העיצוב הישראלי, בהשראת התרבות וההיסטוריה העשירה של המדינה. בין אם אתם מעצבים מקצועיים או סתם מחפשים לפנק את הבית או המשרד שלכם, מצאנו עבורכם 5 טיפים שיכולים לעזור לכם להחדיר קצת סגנון ישראלי לחלל שלכם.

מרפסת ישראלית

אווירה, עיצוב ורוח ישראלית

אווירה, עיצוב ורוח ישראלית

השתמשו בצבעים נועזים

העיצוב הישראלי ידוע בשימוש בצבעים עזים, המשקפים את החיות והאנרגיה של המדינה. מהצהובים והכתומים שטופי השמש של חופי תל אביב ועד הכחולים והירוקים העמוקים של הים התיכון, הפלטה הטבעית של ישראל מלאה בהשראה. נסה לשלב כמה מהצבעים האלה בסכמת העיצוב שלך כדי ליצור חלל מפתיע ומזמין.

סלון צבעוני

שילוב של צבעים נועזים ואביזרים לא שגרתיים בסלון

שילוב של צבעים נועזים ואביזרים לא שגרתיים בסלון

אמצו דוגמאות גיאומטריות

עיצוב ישראלי מרבה לשלב דוגמאות גיאומטריות, בהשראת מוטיבים יהודיים מסורתיים וטקסטיל מזרח תיכוני. ניתן לראות דפוסים גאומטריים כמעט בכל תחום, החל מאריחי קרמיקה לטקסטיל דרך צביעת קירות ועד אלמנטים גיאומטריים אדריכלות.

דפוסים גאומטריים בחדר הרחצה

דפוסים גאומטריים בחדר הרחצה

דפוסים גאומטריים בחדר הרחצה

מערבבים ישן וחדש

ישראל היא מדינה ספוגה בהיסטוריה, אבל היא גם אומה מודרנית עם מחשבה קדימה. כשזה מגיע לעיצוב, זה אומר לערבב אלמנטים מסורתיים עם נגיעות עכשוויות. שקול לשלב שטיח וינטג' עם ריהוט אלגנטי ומודרני, או לשלב פנס מזרח תיכוני מסורתי בחלל מינימליסטי.

שילוב של ריהוט ישן וחדש

שילוב של ריהוט ישן וחדש

שילוב של ריהוט ישן וחדש

שלבו חומרים טבעיים

הנוף של ישראל נשלט על ידי מדבריות טרשיות, יערות וים נוצץ. כדי לשקף את היופי הטבעי הזה בעיצוב שלך, שקול לשלב חומרים טבעיים כמו עץ, אבן וסיבים ארוגים. לא רק שהחומרים האלה יוסיפו מרקם ועומק לחלל שלך, אלא שהם גם יחברו אותך לעולם הטבע שבחוץ.

חומרים טבעיים

חומרים טבעיים לתחושה שורשית וביתית

חומרים טבעיים לתחושה שורשית וביתית

ספר את הסיפור

ישראל היא מדינה עם היסטוריה ותרבות עשירה, מלאה בסיפורים שמחכים לספר. שקול לשלב אלמנטים של היסטוריה ישראלית או מורשת יהודית בעיצוב שלך, בין אם זה באמצעות יצירת אמנות, מפת וינטג' או מורשת משפחתית משמעותית. על ידי החדרת המרחב שלך עם הסיפורים האלה, תיצור מרחב שהוא לא רק יפה אלא גם בעל משמעות עמוקה.

נדנדה ופסתר

עיצוב שמספר סיפור

נדנדה ופסתר

לסיכום, כשאתם חוגגים את יום העצמאות של ישראל, קחו קצת זמן כדי להעריך את רגישות העיצוב הייחודית של המדינה, שמספרת באמצעות צבעים, חומרים ומרקמים את הסיפור והדרך של כולנו.

 

בודק...