יום המרשמלו: צבע לבן ביום האהבה היפני

היפנים חוגגים את יום האהבה פעמים, בוולנטין די הנשים מפנקות בשוקולד, וב-14 במרץ הגברים משיבים אהבה עם מרשמלו בצבע לבן ורצוי עם הרבה יותר

שוקולד בוולנטיין דיי 

היפנים' כמו כול העולם המערבי, חוגגים את וולנטין דיh כיום האהבה, אבל, ביום הזה רק הנשים מחלקות לבני הזוג, לחברים, חברות ולבני המשפחה, שוקולד הקיים בשתי רמות: הפשוט, שנקנה בחנות ונקרא: שוקולד חובה או ביפנית: ג'ירי- צ'וקו, מיועד לכולם.  המיוחד, שנקרא "שוקולד אהבת אמת", ביפנית "הונמי צ'וקולטה", הוא בדרך כלל מעשה ידיה של האשה היפנית ואותו היא מקדישה לאהובה או למי שהיא רוצה שיהיה אהובה. מאותו היום בו העניקה את השוקולד, היא מחכה חודש ימים עד לתשובתו של הגבר שלה.

שוקולד עושים באהבה

1

הזדמנות להחזיר אהבה

בתאריך 14 במרץ, לגברים שקיבלו את שוקולד האהבה, יש הזדמנות להשיב אהבה או לסגור חשבון. המסר מתבטא באמצעות מתנה בצבע לבן. זה התחיל עם שוקולד לבן ובעיקר עם מרשמלו לבן. מסורת יום האהבה בלבן התחילה ביפן בשנת 1978 ומאז תפס תנופה. הוא נחגג גם בסין, טייוואן , וייטנאם ודרום קוריאה.

מתנה בצבע לבן

2

שיווק חכם של מרשמלו  עשה מסורת

איש שיווק יפני חכם, שעבד במפעל לייצור מרשמלו, הציע לגברים היפניים שקיבלו שוקולד בוולנטיין דיי, להחזיר לנשים במתנה מרשמלו לבן. כך נולד  השם "יום המרשמלו". יצרנים נוספים, שהבינו כמה רווח טמון בכך, התחילו להציע פריטים לבנים, שונים ומפנקים. כך התקבל השם "היום הלבן". היום, כל מה שלבן ועשוי גם לפנק מקובל. מתנתם של הגברים לנשים נקראת "להחזיר פי שלושה " ביפנית: "סאנבאני גאשי " מי שרוצה יכול להכפיל זאת ביותר.

מרשמלו לבן

3

אהבת נעורים כמו בסרטים

נער שחשקה נפשו בנערה, מנצל את היום הזה להביע את אהבתו. הוא מעניק לבת המועדפת סרט לבן, גם אם הוא לא קיבל ממנה שוקולד בוולנטיין די. אם הבת עונדת את הסרט על שיערה, הזרוע או אפילו קושרת אותו לתיק שלה, סימן שהיא מקבלת את אהבתו של הנער ואף מוכנה להחזיר לו אהבה.

סרט לבן

4

איך אפשר ליהנות מהמתנה בשניים?

שוויה של המתנה שהגבר מחזיר לאישה, צריכה להיות פי שלושה מערך השוקולד שהתקבל בוולנטיין דיי, לכל הפחות. המבחר הוא עצום, מבגדים תחתונים מפנקים, תכשיטים לבנים, ועוד. אבל, בהשקעה נכונה, שני בני הזוג יכולים ליהנות מהמתנה שנועדה לאישה. כמו למשל: ספה לבנה, רכה ומפנקת, כריות נוי, מצעים לבנים מפנקים ועוד היד נטויה. העיקר שזה יינתן באהבה.

מצעים לבנים על מיטה לבנה

5

מצעים לבנים על מיטה לבנה

מצעים לבנים על מיטה לבנה

מצעים לבנים על מיטה לבנה

מצעים לבנים על מיטה לבנה

מצעים לבנים על מיטה לבנה

מצעים לבנים על מיטה לבנה

מצעים לבנים על מיטה לבנה

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...