ועכשיו לתוצאות: מה קורה באמת בבחירות של מערכת "בניין ודיור"

חברי המערכות של קבוצת "בניין ודיור", של המגזין ושל האתר, התכנסו על מנת לבחור את האדריכלים ובמעצבים שהגיעו למקום הראשון בכל אחת מהקטגוריות שנכללו בתחרות עיצוב הדירה היפה

איך זה עובד?

עם סגירת ההצבעה באתר, נקראים כל חברי המערכת להשתתף בהכרעה למי מהמשתתפים בתחרות מגיע התואר: הזוכה במקום הראשון לפי בחירת המערכת. כולם מתקבצים בחדר הישיבות, החום עולה ובמשך שעת הישיבה נזרקים בחלל החדר, שמות, הסברים, נימוקים וניסיונות שכנוע עד הרגע המיוחל שכולם מסכימים על שם אחד של אדריכל או מעצב לו מגיע התואר של הזוכה במקום הראשון.

בתחרות הנוכחית לעיצוב דירה שכידוע חולקה לשלוש קטגוריות, דירה עד 120 מ"ר, דירה מעל 120 מ"ר ודירת דופלקס, אל בחירת המערכת של שלושת הזוכים במקום הראשון הגיעו כל המשתתפים עם דעות אישיות נחרצות והתכוננו לפעולת שכנוע מעמיקות, והופתעו. חברי פאנל המערכת, שעקבו אחרי המשתתפים לאורך כל התחרות , שלפו את רשימת שלושת הזוכים על פי דעתם ושמחו לגלות שדעתם התקבלה פה אחד. אנחנו גאים ושמחים לחשוף ולגלות לכם את שמות הזוכים המאושרים, כן ירבו !.

והזוכה היא/הוא........

1600x1200-1-5.png

הזוכה בקטגורייה: דירות עד 120 מטר: המעצב ריזק פרח

הכתבה: היישר מלונדון: דירה בעיצוב קלאסי ויוקרתי. זיכתה את המעצב ריזק פרח במקום הראשון בקטגוריה של דירות עד 120 מ"ר מהסיבות הבאות: השימוש הממוקד בשפת העיצוב שמאופיינת בתוך הדירה שנראה במבואה, מחבר את הדירה לבניין בו היא נמצאת ומכניס את הבאים לאווירה הנכונה. חלוקת הדירה לשני אזורים, אזור חברתי ואזור פרטי נעשתה בצורה מקוריות עם אלמנטים מעוררי סקרנות. העושר הצורני שנועד לחבר בין עיצוב הדירה בלונדון לדירה בישראל, מיושם במינון מדויק ובחיבור נכון שמאחדים את כל האלמנטים לשפת עיצוב אחידה וברורה.

עושר צורני שמחבר בין הדירה בלונדון לדירה בישראל

2-14-1.png

שילוב של אלמנטים עיצוביים מעוררי סקרנות

1-15-1.png

הזוכה בקטגורייה: דירות מעל 120 מטר: המעצבת הילה אלטר

הכתבה: שיעור בעיצוב: משיכות מכחול של לבן ושחור. זיכתה את המעצבת הילה אלטר במקום הראשון בקטגוריה דירות מעל 120 מ"ר. מהסיבות הבאות: בעיצוב המודרני אורבני ניכרת התאמה מדויקת לגילם הדיירים המבוגרים ובמידה רבה ניתן לנחש את אופיים. בחלוקה מחדש של הדירה היא העניקה להם את תחושת המרחבים שהיו להם בבית הגדול אותו עזבו לטובת דירה עירונית. התאמת הדירה לדיירים שולבה בהתייחסותה של המעצב למיקומה האורבני של הדירה וזה ניכר בסגנון העיצוב, בחירת הגוונים והשילוב הין החומרים. להעצמת שפת העיצוב המובהקת בחרה המעצבת להשתמש באומנות לא כתוספת אלא כגורם משפיע שמשתלב בעיצוב בהרמוניה מושלמת.

ניכרת התאמה מדוייקת לגילם של הדיירים בעיצוב מוקפד

3-14-1.png

סגנון עיצוב ובחירת חומרים המתאימה לסביבה האורבנית של הדירה

5-17.png

הזוכה בקטגורייה: דופלקס: המעצבות מיטל פרינץ וגילי ברסלרמן גבאי

הכתבה: סוד העיצוב המושלם: מתח עדין בין קלאסי למודרני, זיכתה את מיטל פרינץ וגילי ברסלרמן גבאי במקום ראשון בקטגוריה דירות דופלקס מהסיבות הבאות: שילוב אופטימאלי בין מודרניזם מינימליסטי לבין קלאסיקה אירופאית שמתחבר עם אור יום ונוף ישראלי. ניצול הגובה והדגשתו בצורה עדינה ומחושבת מעניקים לדירה מראה עשיר, מאופק, אלגנטי ועם זאת צעיר ועכשווי. בעיצוב המטבח כחלק מהמרחב החברתי, ניכרת חשיבה מקורית שמתחברת לצרכים פונקציונליים מבלי שאחד נעשה על חשבון השני. בשפת העיצוב שנוצרה מהחיבור בין שני סגנונות עיצוב ומומשה באמצעות שילובי גוונים ובעיקר חומרים, האקססוריז שנבחרו משלימים את המראה ולא יוצרים אותו.

שילוב אופטימאלי בין מודרניזם מינימליסטי לבין קלאסיקה אירופאית

7-14.png

חשיבה מקורית שמתחברת לצרכים פונקציונליים

6-16.png
בודק...