חומות של תשוקה: הגלריה שמעוררת את כל החושים

חללים שחורים ודרמטיים עם תקרה בגובה 6 מטר תיקח אתכם לחוויה נועזת, המעוררת חום, אהבה ותשוקה של חומר וסטייל עם הרבה השראה בגלריית הרהיטים החדשה של זהבי. מוזמנים להתרגש

גלריית הרהיטים של זהבי, החלה דרכה  לפני ארבע עשורים ואת חותמה השאירה כבר במאות בתים מעוצבים ברחבי הארץ. ‏בית המלאכה הוקם ב1967 בשכונת פלורנטין ע״י אב המשפחה, יהודה שאליו חברו הבנים: אבי זהבי, אומן ואחראי על פיתוח הרהיטים, ואילן זהבי, מעצב מוצר. בימים אלו חוגגים בגלריה את חידוש אולם התצוגה.
גלריית רהיטים אפורה
לאילן הבעלים של זהבי רהיטים והיה חשוב להוביל את תהליך הפיתוח של סטודיו Workshop, שעוצב באופן מעורר השראה. המקום עוצב תוך מחשבה ורצון לברוח רחק רב מכל דפוס עיצוב של חללים העוסקים בתחום. בנוסף, מובילים השניים תהליך מיתוגי של המקום, תחת השם החדש Space 26  – ארכיטקטורה שיתווסף לשם הקיים והמוכר זהבי רהיטים.
  גלריית רהיטים
חווית העיצוב הניכרת בחלל ומאופיינת בצבע השחור דרמתי. בסטודיו לא תמצאו גבס מתייפייף עם תאורות לד נסתרות ,ללא צבעוניות מונוכרומטית בפרטי הריהוט ולא סטים של פרטי ריהוט מהודקים כמו נלקחו מסלון כלות. בסטודיו אפשר למצוא חווית חומר וסטייל שמרתקת את כל החושים ונתנה לצבע השחור לנוע בכל החלל על גבי קירות טקסטוריאלים חושניים, כמו עבודות פרסקו בבטון, אינטרפרטציה עכשווית להדפסי קיר שנעשו על ידי שבלונות עם גריד גרפי ביד אמן בגובה תקרה של 6 מטר.
  ספה בגלריית רהיטים
אילן זהבי הבעלים וצביקה חורש המעצב, הובילו את פיתוח הסטודיו מתוך חיפוש ורצון ליצור סדר מרגש, אחר ונועז, מהפך משמעותי בחוויית המקום. כמעצב פנים, לצביקה היה חשוב לאפשר לקולגות בתחום למצוא במקום את מה שחשוב וחיוני למעצב המלווה את הלקוח שלו בבחירת פריטי הריהוט.
גלריית רהיטים
את התשובה לרצון זה הביא לידי ביטוי במגוון המוצרים, חדשנות בעיצוב ואקלקטיות של פריטי העיצוב וכמובן – אמנות כערך תרבותי השזורה בחוויית החלל, כמו גם באזורי עבודה המציגים מגון חומרים להשראה – מגוון סוגי טקסטיל וחיפוים שיכולים לשרת את תהליכי החשיבה, התכנון והפיתוח של כל דירה.
גלריית רהיטים פינת אוכל
גלריית הרהיטים מתכבדת גם באספנות של גופי תאורה ששובצו כמעיין תכשיטים בחלל ומפיצים אור בגווני דבש כתום, ומעבירים את הנכנס בפתח הגלריה מטמורפוזה רגשית של ממש המעוררת אהבה, חום, ורומנטיקה. בואכה במבואת המקום, ניצב בר קלאסי שמארח את הבאים באופן פמיליארי. סביב הבר מתכנס כל תהליך החשיבה באופן נוח ומהנה, כבמעין בילוי של ערב, כשאילן תמיד דואג להגיש את המשקה הנכון בהתאם לשעה ביום ולאווירה.
גלריית רהיטים כורסא
נראה כי הכוונה העליונה שהנחתה את העיצוב במקום הייתה כיצד לעורר מחשבה ,לגעת ולהשפיע על מובילי הדעה בתחום -מעצבים ואדריכלים – להקנות להם ריגוש אחר.
גלריית רהיטים סלון
צביקה ליווה ביחד עם אילן גם עיצוב פרטני של כ-40 פריטי ריהוט חדשים תוך דגש על יצירת חוויות צבע נועזות  ששולבו בבחירת הטקסטילים על מנת להוציא את העיצוב מכל מקום אפשרי שמזוהה עם חווית הסטים השכיחה במקומותינו.
גלריית רהיטים שולחן אוכל
אילן זהבי מספר כי "חיפשתי בידול אמתי בחוויית הגלריה, המקום הזה הוא חלק יסודי בזהות ובחיי המשפחה המורחבת שלי. ידעתי שאם תתקיים ההבטחה שבה אני פותח כל יום בבוקר את המקום ולא מאמין שזה המקום שלי, זו תהיה ההכרה בהצלחת הפרויקט, זה מה שאני מרגיש ועל זה אני מודה. עיצוב טוב יודע לגעת ברגש, כמו שצביקה אומר, עיצוב מוצלח הינו ביטוי מעודן של תשוקה מתפרצת שיכולה לגעת בכולם. ".
 אילן זהבי מעצב
אילן זהבי בעלים ומעצב. צילום: יפעת גולן
גלריית רהיטים שולחן אוכל
צביקה חורש מוסיף – "אילן היה לקוח נמרץ ושותף אמיתי בכל התהליכים הקשורים בפיתוח הפרויקט. כצעיר השבט בעסק המשפחתי, ניכרת הייתה האחריות האדירה שלו, הדבקות במשימה והרצון לחולל את השינוי. אנו עובדים ביחד כבר 8 שנים, וקשרי העבודה הפכו לחברות אמת ולאילן יש זכות גדולה בדבר כמי שליבו ודרכו באהבת אנשים ובעל יחסי אנוש יוצא דופן בעבודה עם אנשים".
גלריית רהיטים מיטה
גלריית זהבי
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...