לא רק לתיירים: חנויות העיצוב הכי שוות בנווה צדק

ממש כמו רחוב הרצל בתל אביב, גם הרחובות של שכונת נווה צדק מלאות בחנויות עיצוב מעניינות. הנה כמה שכדאי לכם להכיר מקרוב

איתור האביזרים הנכונים לבית מצריך שעות של חיפוש ונסיעות בין חנויות ומרכזי עיצוב, לכן מועיל למצוא אזורים בהם מקבץ חנויות שאפשר לשוטט ביניהן ולסגור את כל הפינות במתחם אחד. כזה הוא רחוב הרצל המפורסם בתל אביב, וכזו היא גם שכונת נווה צדק, שקשה להאמין, אבל לפני כמה עשרות שנים תכננו להרוס את רובה ולבנות במקומה שורה של רבי קומות. היום אפשר לומר תודה לתושבים שגילו אותה מחדש, לאמנים ולצעירים שמילאו אותה בגלריות ובעסקים והפיחו בה חיים. גם חנויות העיצוב באזור פורחות, וכדי לא להשאיר אותן לתיירים בלבד, ציירנו לכם מסלול בשכונה הציורית:


SETI


ותק בשכונה: 4 שנים.

הקונספט: בוטיק לעיצוב והלבשת הבית עם קולקציה מתחדשת של פריטים מרחבי אירופה וארצות הברית בסגנונות העבר וההווה, הקלאסיים והעל זמניים. תמצאו שם ריהוט, פריטי נוי ודקורציה, גופי תאורה, טקסטיל, ספרים ואמנות של מותגים כמו Hamilton Conte הצרפתי, עבודות יד בזכוכית SKLO ואביזרים וריהוט מאקריל של המעצבת  Alexandra von Furstenberg.

טווח מחירים: 12,000-35 שקלים.

שווה להתעכב: במחלקת בישום לבית עם יותר מ-40 ריחות שונים ומוצרים משלימים כמו נרות, ספריי לחדר, מכבי נרות, מכסים לנר, עששיות, קלושים ופמוטים.

אלמנט עיצובי בולט בחלל: שימוש בברזל שחור שתוכנן כמדפי קוביות דקיקות ומרחפות בגדלים שונים, המנותקות זו מזו וביחד נראות כפאזל גדול ממדים. האלמנט נישא לגובה רב, כך שנוצרת תחושת שהחנות גדולה יותר מכפי שהיא באמת.

כיוונים ותזמונים: שבזי 25, פתוח ראשון עד חמישי 20:00-10:00, שישי 16:00-10:00.

 צילום: עודד סמדר

טלי'ס


ותק בשכונה: 11 שנים.

הקונספט: שואו רום לעיצוב פנים והום סטיילינג, בו נמכרים כלי בית, שנדלירים מעוצבים, כריות, מנורות קריסטל, מפות, נרות וקריסטלים ריחניים וסבונים. חלל שמשתנה כל הזמן מבחינה עיצובית מבחינת פריטים וצבעים, בהתאם לסגנון העיצובי של המקום.

טווח מחירים: 50,000-189 שקלים.

שווה להתעכב: על ליין הריחות לבית "TALI SEBBAG" המיוצר במקום, עם מוצרים כמו נרות, ספריי רום ודיפיוזר המבוססים על בושם אמיתי.

אלמנט עיצובי בולט בחלל:מבנה משוחזר בעל תקרות גבוהות עם סגנון עיצובי אירופאי-אקלקטי.

כיוונים ותזמונים: אחד העם 8, פתוח ראשון עד חמישי 19:00-10:00, שישי 14:30-10:00.

צילום: יח"צ


ג'ינג'ר  


ותק בשכונה: 6 שנים

הקונספט: מקבץ של מוצרי לייף סטייל ואופנה לבית מכל העולם עם השפעות של פעם, עבודה מסורתית מהכפרים, אקלקטיות וצבעוניות חזקה. מצעי מיטה ושמיכות, מפות, כריות נוי, שטיחים, פריטים לאמבטיה, כלי בית והגשה, כלי אחסון, קישוטים לבית, ריהוט, תיקים וארנקים.

טווח מחירים: 4,900-39 שקלים.

שווה להתעכב: על שטיחי צמרcrewel  הרקומים בעבודת יד בטכניקה מסורתית.

אלמנט עיצובי בולט בחלל: פשטות חומרים כמו OSB שמיועד במקור לאריזה או מידוף אלומיניום תעשייתי נותנים מקום ובמה למוצרים העשירים בטקסטורה ובצבע.

כיוונים ותזמונים: שבזי 27, פתוח ראשון עד חמישי 20:00-10:00, שישי 15:00-9:30.

 צילום: עדי גלעד

חפצים  


ותק בשכונה: 19 שנים.

הקונספט: מפגש של חפצים וחומרים בעלי אותנטיות מהמזרח הקרוב ומארצות אגן הים התיכון, מיובאים או בהזמנה אישית. כורסאות, ספות, אהילים, שטיחים, אריגים, בדים, מנורות , כלים למטבח כמו סכו”ם, סירים מחבתות, קרמיקה, סדינים וציפות לחדר השינה ווילונות.

טווח מחירים: 11,000-5 שקלים.

שווה להתעכב: על ספרייה מסתובבת מיניאטורית בגובה 75 ס"מ אך שימושית ואסתטית. מציבים אותה ליד ספה, כורסה או מיטה ושולחים יד בלי לקום.

אלמנט עיצובי בולט בחלל: החנות שוכנת במבנה ארכיטקטוני עם תקרות גבוהות ועמודי קשתות מ-1920. את שלושת החלונות הגדולים, הפונים לרחוב, מעטרים פרגודים יפניים שמגלים טפח ומכסים טפחיים ומוסיפים צניעות.

כיוונים ותזמונים: שלוש 27, פתוח ראשון עד חמישי 19:00-10:00, שישי 15:00-9:00.

  צילום: יח"צ


גלוריה מונדי


ותק בשכונה: 4 שנים.

הקונספט: חנות גלריה אורבנית לרהיטים ואביזרים לבית בסגנון תעשייתי ואקלקטי עם דגש על חומרים טבעיים, מיחזור ואקולוגיה. שלוש קומות של רהיטים, אביזרים, כלים, גופי תאורה וטקסטילים המיובאים בעיקר מהולנד ודנמרק.

טווח מחירים: 32,000-15 שקלים.

שווה להתעכב: על הספה המפנקת שאי אפשר לקום ממנה, עשויה נוצות ופשתן בלגי מכובס ומיוצרת לפי הזמנה.

אלמנט עיצובי בולט בחלל: מבנה באוהאוס שהופשט כולו בשיפוץ ונותר עם עמודים וקורות מעץ, ברזל ובטון שנצבעו באפור כהה. הקירות פנימיים עם טיח בניין חשוף שהקבלן התבקש לא להוסיף לו שליכטה וצבע.

כיוונים ותזמונים: אחוזת בית 1, פתוח ראשון עד חמישי 18:00-10:00, שישי 14:00-10:00.

 צילום: יח"צ

סוהו


ותק בשכונה: 3 שנים

הקונספט: אוסף מעודכן של מוצרים מעוצבים, מוקד עלייה לרגל לחובבי מותגים בינלאומיים ובמה למעצבי מוצר ישראליים בקטגוריות כמו מוצרים לבית, חפצי נוי, אביזרים למטבח ולאירוח, תיקים, תכשיטים וצעיפים, יודאיקה, מוצרי נייר ומשרד, גאדג'טים מעוצבים, מוצרי ספא ולייף סטייל, פריטים לילדים ועוד.

טווח מחירים: 699-9.90 שקלים.

שווה להתעכב: על קולקציית Hybrid של המותג האיטלקי SELETTI. הכלים עשויים חרסינה ומורכבים משני חצאים שמייצגים סצינות ונושאים תרבותיים מסין ומאירופה.

אלמנט עיצובי בחלל: עיצוב חדשני במבנה אותנטי עתיק עם קורות עץ מרשימות. המבנה עבר שימור לאחר ששימש במקור כחנות מרצפות לצד בית החרושת.

כיוונים ותזמונים: מבנה 12 מתחם התחנה, פתוח ראשון עד חמישי 22:00-10:00, שישי 17:00-10:00, שבת 22:00-11:00.

 צילום: יח"צ

ד"ש מהעבר: החנויות הוותיקות הכי שוות בשוק הפשפשים

גינגר-553-1.jpg
גינגר403-1.jpg
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...