שדרוג הגינה שלכם על ידי רמקולים חיצוניים מתקדמים לגינה ולחצר

בין אם עברתם לבית חדש ובין אם אתם פשוט רוצים לערוך שינויים בחצר ובמרפסת, הגיע הזמן להתקין גם מערכות שמע איכותיות שישלימו את התמונה.

יוראן סיסטמס

הרי אם יש משהו המאפיין אותנו, את הקהל הישראלי, זה החום הטבעי המשותף לכולנו, הרצון של כל אחד מאיתנו ליצור תחושה של בית ומשפחה, הנטייה הטבעית לקיים קשרים אדוקים עם חברים טובים. לכן, עיצוב מחדש של הגינה או המרפסת והנחה של מערכות שמע מתקדמות, זו הדרך הטובה ביותר להבטיח כי הבית שלכם יזכה לארח את כל החברים הטובים ובני המשפחה, כך שאיש לא ירצה לעזוב. במאמר הבא נפרוס בפניכם את המשנה שלנו. נסביר על המכשירים החדשים בשוק ונעניק הצצה על תהליך העבודה שלנו. נשמע לכם מעניין? מוזמנים להמשיך לקרוא.

כמה מילים על אקוסטיקה ועל מוזיקה

לפני שנוכל לדון בהרחבה על רמקולים לגינה, אנחנו רוצים להקדים ולומר כי אקוסטיקה ואיכות סאונד הם תחומים אשר דורשים מאיתנו להגיע עם ידע טכני והרבה יצירתיות. מדוע? משום שבסוף, כאשר אנחנו מתקינים רמקולים חיצוניים, אנחנו צריכים לזכור כי המוזיקה אותה נקלוט באוזניים, תצא מהמערכת כמובן, אבל היא מושפעת גם מהסביבה עצמה. אנחנו יודעים, זה נשמע קצת מסובך, תנו לנו לפשט את הדברים.

נניח ואתם נמצאים בתוך מערה בלב היער. אם תשמיעו קול, תשמעו את הקול שלכם בצורה אחת, הוא ישמע חזק באוזניים שלכם ומלא יותר. לעומת זאת, אם תנסו לשיר על שפת מצוק, מול האוויר הפתוח, הרי שהקול ישמע הרבה יותר חלש והרבה פחות מלא. זו הדרך הטובה ביותר להבין מה היא אקוסטיקה. כאשר אנשי מקצוע מניחים רמקולים בתוך מועדון הופעות גדול, הם צריכים לקחת בחשבון לא רק את האיכות של הציוד אשר מעבירים את הצלילים לשומעים, אלא, גם את המבנה של המועדון עצמו ואיך זה משפיע על איכות הצליל בסופו של דבר.

מכאן אתם וודאי כבר יכולים להבין כי רמקולים חיצוניים צריכים לעבוד די קשה. הרי המטרה היא ליהנות מסאונד מצויין בחוץ ממש כאילו היינו עכשיו בתוך הבית. אבל משום שהחצר או הגינה, לא עטופים בקירות, אנחנו צריכים לעשות שיעורי בית ולהבין איפה נמקם את המכשירים החדשים, כך שיתנו לנו את התוצאה הכי טובה בהתאם לתנאים בשטח.

רמקולים

רמקולים

רמקולים

חשוב לבחור במוצרים איכותיים של חברות מובילות

כמובן, אם אנחנו רוצים ליהנות מהאזנה דרך רמקולים חיצוניים, ממש כאילו מדובר על רמקולים הממוקמים בבית, אנחנו לא יכולים להתפשר ולבחור במכשירים לא מתאימים. החברות הגדולות בשוק כבר יודעות איך ליצור מכשירים שיצליחו לתת לנו את המענה המדויק, אבל כמובן, התפקיד שלנו, כאן ביוריאן סיסטמס זה לא רק להחזיק במלאי של פריטים מצויינים, אלא, אנחנו צריכים להבין איך אנחנו בוחרים עבורכם את אלו שיצליחו לעמוד באתגרים של תא השטח בו אנחנו מעוניינים להתקין את המערכת החדשה. אנחנו רואים בעבודה שלנו אם כן הרבה יותר מאשר עבודה טכנית. התפקיד שלנו הוא להישאר יצירתיים וללמוד בכל יום עוד משהו, כדי שבסוף, נצליח להגיע לנוסחה המנצחת.

אל דאגה, חשבנו גם על אסתטיקה

אנחנו יודעים, עיצוב הוא חשוב ואנחנו ממש לא שכחנו את העניין הזה. כחלק מהשירות שלנו, תוכלו למצוא מוצרים אשר עוצבו במיוחד כדי להשתלב בכל גינה, חצר או מרפסת בצורה מושלמת. כחלק מתהליך העבודה נעבור אתכם על האופציות השונות ונעשה הכל כדי שהתוצאה תהיה לשביעות רצונכם המלאה. לפרטים ולמידע נוסף, אנחנו ממתינים לכם ממש עכשיו.

בודק...