הטרנדים החמים בעולם העיצוב: כל מה שחדש בחדרי הרחצה ל-2018

רוצים לדעת הכל לפני כולם? ריהוט מרחף לאמבטיה, אסלה חכמה משולבת בידה, מערכת מים חכמה המתחבאת מאחורי הקיר, קבלו את כל החידושים לחדרי רחצה לשנה הקרובה!

יח"צ

חדר רחצה שחורחדר הרחצה של GROHE לשנת 2018. צילום: יח"צ

 


 

עולם חדרי הרחצה לא מפסיק להתחדש ולהשתדרג, ומציע לנו חידושים טכנולוגיים, חומרים חדשים, צורות שלא הכרנו, והכל במטרה להביא את חווית הרחצה לשיאים חדשים. הדור הבא של חדרי הרחצה מזכיר פעמים רבות ספא מעוצב, וזה לא סתם, אנחנו עושים הכל כדי להגיע לתחושת הפינוק הנהדרת הזו, גם אצלנו בבית. בשנה הקרובה יגיעו אלינו חידושים רבים נוספים, אשר מבטיחים לקחת את החדר הזה צעד אחד קדימה, החל מברזי אמבט חכמים ועד אסלה שוטפת. קבלו את הטרנדים הכי חמים בעולם הרחצה לשנת 2018.

המילה האחרונה בעולם ריהוט האמבט


מעצבים רבים בוחרים לעשות שימוש בארונות אמבט מרחפים, היות והם המעניקים מראה קליל ונעים לחדר אמבטיה קטן וגדול, ומאפשרים ניקוי קל ונוח. השנה נמשיך לראות שילובים בולטים בין עץ לחומרים נוספים, כמו נירוסטה ושיש, אשר יוצרים ניגודיות מסקרנת. גם השימוש בסרגלי עץ לחיפוי ארון האמבט והשילוב של מספר גוונים, אם גווני עץ או צבע, תופסים מקום נרחב בעולם המודרני של ארונות האמבטיה. מבנה הארונות לרוב מעוצב בחלוקה מינימליסטית של בין 2 ל4  מגירות, כאשר שאר המגירות הינן פנימיות ונסתרות מהעין ונועדו ליצירת מראה נקי וחלק.

 ארון אמבט מרחףארון אמבט מרחף מבית זדקה, אדריכל אמיר פלג. צילום: יח"צ

ארון אמבטמראה מינימליסטי המתאפשר בזכות חלוקה מצומצמת כלפי חוץ. ארון אמבט מבית זדקה. אדריכלים אלעד כהן וניר סוויסה. צילום: יואב פלד

אז נכון, דברים רבים משתנים, חומרים חדשים נכנסים אל עולם העיצוב, טכנולוגיות חדישות מפתיעות אותנו, אבל נראה שהעץ תמיד היה כאן, ותמיד יישאר. חברת סבח מציגה את התחזית שלה לשנה הקרובה בחדרי הרחצה, והיא כוללת שימוש בעץ, אשר משרה אווירה של חום ורוגע, ומשתלב באופן הרמוני עם מבחר גוונים בחדר האמבט.

 ארון אמבטמשחקי צבעים בעץ, ושילוב טקסטורות. קולקציית 2018 לחדר הרחצה מבית סבח. צילום: יח"צ

 ארון אמבט מרחףתחושה חמימה ורגועה המתאפשרת באמצעות השימוש בעץ. חברת סבח. צילום: יח"צ

 המילה האחרונה בעולם האסלות


מה כבר יכול להתחדש באסלה, אתם שואלים, ואנחנו אומרים-המון. דוגמא נהדרת לכך היא אסלה חכמה משולבת בבידה, מוצר נהדר לילדים למשל, המציעה ניקוי טבעי ועדין, באמצעות מים בלבד. ה- Sensia Arena מבית GROHE, מצוידת במגוון מנגנוני התזה, כולל זרוע לשטיפה, ציפוי עמיד בפני חיידקים ולכלוך, להיגיינה מירבית, תאורת לילה נוחה, ואפילו, לחובבי הגאדג'טים- אפשרות לשליטה מרחוק באמצעות הנייד. עוד מוצר המבטיח שטיפה נוחה וקלה הוא אסלת Aqua clean של Geberit מדובר באסלה שוטפת, מוצר ייחודי המשלב בתוכו אסלה ובידה. המוצר ניתן לתכנות ושליטה על זרם השטיפה, הטמפרטורה והמרחק. גם המוצר הזה מצויד באמצעות שליטה מרחוק, הפעם באמצעות שלט, המאפשר תכנות לארבעה משתמשים שונים. המתקן מאובזר גם במערכת לשאיבת ונטרול ריחות. החברה מציעה חידוש נוסף לחדר השירותים- מיכל הדחה עם מערכת טכנולוגית, השואבת ריחות לא נעימים מתוך חדר השירותים. המוצר מיועד לחדרי שירותים בלי חלון או למקומות בהם קיימת בעיית אוורור.

 אסלה חכמהאסלה חכמה משולבת בידה. GROHE. צילום: יח"צ

 

מיכל הדחהמיכל הדחה ריחני מבית Geberit. צילום: יח"צ

 אסלה שוטפתאידיאלי לילדים. אסלה שוטפת מבית Geberit. צילום: יח"צ

המילה האחרונה בתחום הברזים והמקלחונים


מה הופך ברז למוצלח? היכולת שלו להשפיע על האווירה בחדר הרחצה כולו, בין אם מדובר בעיצוב שטרם נראה, או טכנולוגיה חדישה שתקל על חיי היומיום שלנו. בהמשך לקטגוריה האחרונה שנתנו, תמצאו את סדרת ברזיESSENCE  של GROHE . ברזים בקו מינימליסטי בעיצוב מודרני, המגיעים בטכנולוגיה חכמה לחיסכון מירבי במים, שכאילו והומצאו בדיוק עבור מדינתנו. חידוש טכנולוגי נוסף מגיע הישר מתוך חלל המקלחת, מדובר במערכת הsmart control המותקנת מאחורי הקיר לטובת יצירת מראה מינימליסטי ונקי, ופינוי שטח בחלל הרחצה. המערכת תאפשר לכם לבחור את שיטת ההתזה, עוצמת המים והטמפרטורה ואפילו לשמור את ההגדרות כך שבכל פתיחת ברז, המים יהיו בדיוק כמו שאתם אוהבים.

חדר רחצה מנימלסטימראה מינימליסטי בחדר הרחצה. הsmart control של GROHE . צילום: יח"צ

553
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...