קר שם בחוץ: המיטות שלא תרצו לעזוב

אם פעם המיטה שימשה לשינה בלבד, היום היא מתפקדת כרהיט לכל דבר, כזה הנותן את הטון ומשפיע על השפה העיצובית כולה בחלל השינה. המיטות הפונקציונליות והפשוטות כמעט נעלמו ובמקומן נכנסו לחיינו מיטות מפנקות ומעוצבות בקפידה, יצאנו לבדוק אותן

יח"צ
מיטה מפנקת בגווני חום
נטוצי איטליה. צילום: יח"צ
הפרידה ממנה כל בוקר קשה לכם מדי? מוכנים לשלם הון בשביל עוד שעה במיטה? הכתבה הבאה נועדה בדיוק בשבילכם, כן, אתם שמכורים למיטה, שמוכנים לעשות הכל בשביל עוד חמש דקות חמימות מדי בוקר, ואפילו מתייחסים אליה כאל רהיט רב תכליתי שמתפקד גם חדר עבודה, סלון וחדר שינה והכל יחד.
  
מהפך בחדר השינה

אם פעם המיטה שימשה לשינה בלבד, היום היא מתפקדת כרהיט לכל דבר, כזה הנותן את הטון ומשפיע על השפה העיצובית כולה בחלל השינה. המיטות הפונקציונליות והפשוטות כמעט נעלמו ובמקומן נכנסו לחיינו מיטות מפנקות ומעוצבות בקפידה, בהשראות שונות תוך שימוש בחומרים מפתיעים ושיטות עיבוד שונות. "שנת 2016 הביאה עמה תפנית בתפיסה העיצובית של חדרי השינה, וכפועל יוצא יצרה שינוי בקו המנחה של נטוצי העולמית, אשר באה לידי ביטוי בעיצובים חדשים מפתיעים" אומרת ענת אגסי מחברת נטוצי "בתום שנה של מחקר ופיתוח אנחנו מציעים פתרון הרמוני לכל הבית- לא רק סלוני עור אלא מענה עיצובי כולל ואינטגרטיבי לכלל חללי הבית. התחדשנו השנה בקולקציית מיטות מרהיבה אשר עוצבה על ידי מעצבים איטלקיים, הקולקצייה עשתה כולה מתוך התשוקה להפוך חלומות למציאות. היכולת להגשים חלומות, היא המניעה אותנו. את המיטות ניתן להזמין בריפוד עור ובד בעיצוב אישי בהתאם לצרכים ולקונספט העיצובי בו בחרתם." חדרי השינה של נטוצי מציעים מיטות, שידות, מצעים, מראות, תאורה, כורסאות, שטיחים ואבזור, מחיר החל מ 8890 שקלים
מיטה מעוצבת בגווני סגול
מיטה מקולקציית נטוצי איטליה. צילום: יח"צ
חדר שינה מעוצב
הדור הבא של חדרי השינה. נטוצי איטליה. צילום: יח"צ
חולמים באיטלקית

אם אתם מאלה שהמזרן הוא הכל בשבילם, ומחזיקים ברשימת דרישות מדוקדקת על עובי המזרן, צפיפות הבד, הקפיצים והריפוד, תנו לנו לספר לכם על פיתוח ישראלי חדש מבית המותג SIESTA אשר משיק קולקציית מזרנים המיוצרים בטכנולוגיה החדישה והמתקדמת ביותר באירופה. החברה משיקה 5 דגמים, 100% ייצור איטלקי, בטכנולוגית אריזה חדשנית ומתקדמת של מזרנים מגולגלים בוואקום. החברה אף פיתחה את דגמי המזרנים, כולל  טכניקת אריזה חדשנית בה המזרן מגיע מגולגל בתוך ואקום -דבר המאפשר הכנסתו בקלות לכל רכב ללא צורך בקשירות או בגגון. לאחר הפתיחה, יחזור המזרן לצורתו מקורית לאחר 10-15 דקות. את כל הדגמים ניתן להזמין במידות שונות, כמו גם מזרנים המתאימים לילדים.
מזרן מיטה
המזרן החדשני של סיאסטה איטליה. צילום יח"צ
חוויה כוללת

"חדרי השינה החדשים של היום מביאים עימם חווית עיצוב מקיפה, וכוללים אלמנטים נוספים מלבד המיטה עצמה, כמו רהיטים משלימים לצד המיטה, חיפויי קיר ושימוש נרחב בטקסטיל", אומר אופיר דהאן, מעצב ומנהל קשרי מעצבים ARIK DESIGN. "תחום חדרי השינה מציע חידושים נוספים כמו גבי מיטה גדולים ומרשימים המאפשרים לרוב גם מעבר חשמל ושקעים דרכם בצורה מושלמת. יצרנים ומעצבים כיום מושפעים ממגמות עיצוב, טרנדים עולמיים ופיתוחים טכנולוגיים, ולכן חברות רבות מציעות ללקוח ייצור בהזמנה אישית לפי גודל, בד, צבע ותכנון אישי."
מיטה זוגית בעלת פינות מעוגלות
מיטה זוגית בעלת פינות מיטה מעוגלות ומרופדות. ARIK DESIGN. צילום: אופיר דהאן
 
מיטה מעוצבת
מיטה וגב מיטה בצבע אפוקסי . ARIK DESIGN. צילום: אופיר דהאן

553
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...