איך "נגדיל" חדר שינה קטן?

איך נגרום לחדר השינה הקטן שלנו להראות מרווח ונוח, איך נהפוך את הזמן שלנו בחדר החשוב הזה לאיכותי, נוח ונעים? המומחים שלנו עם כל הטיפים שיעזור לכם לישון בשקט

עיצוב חדר שינה קטן הוא אתגר לא פשוט, כדי ליצור תחושת מרחב ונוחות שנעים את זמן העירות והשינה שלנו בחדר, חשוב לשמור על כמה כללים חשובים. המומחים שלנו עם כל הטיפים והעצות

חדר שינה

חדק קטן אתגר לא פשוט

1-20.jpg
  1. טיפ: מומלץ לשלב בריצוף וחיפוי החדר אריחים על בסיס בטון

בבחירות הריצוף והחיפוי לחדר שינה קטן מומלץ להתמקד בצבעים בהירים שיצרו אשליית גודל לחדר. מומלץ לשלב בריצוף וחיפוי החדר אריחים על בסיס בטון שהוא חומר מאד אופנתי המעניק לחדר מראה מתוחכם ונקי. הטקסטורה האותנטית של אריחי הבטון בצבעי לבן, אפור וחול שעל בסיסם הוטבעו נקודות, חלקן שקועות וחלקן בולטות, תיצור עבורכם חדר שינה קטן בעל עומק אמיתי בגוונים שונים. משטחי הריצוף והחיפוי משלימים אחד את השני ויוצרים דינאמיקה מרתקת המשמשת תפאורה שקטה וגם אופנתית המתאימה לזוג צעיר או לילד מתבגר.

חדר שינה מודרני

שילוב ריצוף בצבעי בטון

2-21.jpg

טיפ: שילוב בין הצד האסתטי לפונקציונלי

בחדר שינה קטן אין את הפריבילגיה של מקום ותנועה כך שכל סנטימטר חשוב. על כן שילוב בין הצד האסטטי לבין הפונקציונאלי יוביל לחדר שינה חדשני, נעים, נוח, וכמובן ישפיע לטובה על תחושת הגודל בחלל; לדוגמה, שילוב בין רהיט נמוך בגובה שידה שמאכלס חפצים אך גם מאפשר ישיבה נוחה עליו, ורצוי בקרבת הקיר כך שלא נגביל את התנועה בחדר.

בנוסף, חשוב לנצל את כל השטחים הריקים והלא מנוצלים שמוגדרים כנישות, ובעזרת מדפים במידה המתאימה תרוויחו עוד כמה סנטימטרים של אחסון. בחלל כזה רצוי לשלוט באופן מוחלט באור הטבעי שחודר פנימה. ככל שתחשפו יותר את החדר לאור כך תתקבל תחושה של ריווח וחום, ובשילוב עם רהיטים בהירים המפגש בין האור לגוונים הרכים יעשיר את החדר ויעצים את האווירה הנעימה.

חדר שינה

שילוב בין הצד האסטטי לבין הפונקציונאלי יוביל לחדר שינה חדשני

3-24.jpg

טיפ: כדי להגדיל ויזואלית את החלל יש לצבוע קיר אחד בפסים אנכיים 

בחדר שינה קטן כדאי לשמור על גוונים רעננים כמו תכלת או ירוק בהיר, הם יעניקו לחדר תחושה של גודל וקלילות. כדי להשיג תחושה של גובה אפשר לצבוע קיר אחד בפסים אנכיים- העין שלנו תתמקד בקיר הזה והוא יגדיל את תחושת המרחב.

חדר שינה

פסים אנכיים יעניקו לחדר תחושה של גודל וקלילות.

4-24.jpg

טיפ: מיטה שממוקמת כשמאחוריה קיר תומך ומלפניה מרחב פתוח ודלת החדר

חדר השינה שלנו משול ללב של הבית מבחינת התפיסה הסינית, זהו המקום החשוב ביותר בביתכם. הגודל לא חשוב, מה שחשוב הוא שהחדר ימוקם על התדר הנכון ויעוצב באופן שתהיה בו תחושה של מרחב זורם, נעים ומחבק. חשוב להקפיד על התאמה של גודל החפצים למרחב, לא להעמיס – תפסת מרובה לא תפסת.

לעיתים אפילו לוותר על ארון, שידת איפור וכו׳, הקפידו על מיטה שממוקמת כשמאוחריה קיר תומך ומלפנים מרחב פתוח וצופה אל הדלת, תאורה רכה, וילונות מחבקים, צבעים בהירים, תמונות שמחות שמבטאות סימבוליקה וזוגית."

חדר שינה

לא להעמיס - תפסת מרובה לא תפסת

5-20.jpg

 

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...