בניחוח של חו"ל: עיצוב דירת קבלן במחיר למשתכן

המעצבת ההוליסטית שנאלצה להתמודד עם רעיונותיו הנועזים של הלקוח, דמיינה את עיצוב דירת קבלן כריקוד בו בכל פעם מישהו מהם מוביל. מחד, היא מיתנה את טעמו של הדייר, ומאידך הוציאה את עצמה מהקופסה. השילוב הזה הביא לתוצאה מושלמת של עיצוב ססגוני והוליסטי

123+ 13 מרפסת מ"ר
מאור מויאל
מירית סוחוב- עיצוב פנים הוליסטי

"מחיר למשתכן" = אתגר למעצבת

במסגרת התוכנית של "מחיר למשתכן", עיצוב הפנים של הדירה יכול להתבצע רק אחרי מסירת המפתח. וגם אז, אם רוצים לשמור על תנאי האחריות של הקבלן, לא מומלץ לעשות שינויים מבניים משמעותיים. בתוך המגבלות האלה הפכה המעצבת מירית סוחוב את דירת הקבלן הפשוטה לקן מגורים מעורר השראה, עליז ומלא באנרגיה חיובית. מיד עם הכניסה הביתה, כשמסתכלים על ארון החשמל שהפך לרהיט אחסון פונקציונלי, עם ספסל ישיבה מובנה וגומחות ובהן יצירות אומנות מהאוסף הפרטי של הדייר, רואים בברור את שפת העיצוב שלה, המחברת בין פרקטיות, אסתטיקה, הוליסטיות וטעמו המיוחד של הדייר.

מבואת כניסה ופינת אוכל

מול המטבח מבואת כניסה גדולה

מול המטבח מבואת כניסה גדולה
ארון החשמל מעוצב

ארון החשמל הפך לרהיט אחסון פונקציונלי עם ספסל ישיבה

ארון החשמל הפך לרהיט אחסון פונקציונלי עם ספסל ישיבה

המטבח יצא מהקופסה

תכנון המטבח חייב את המעצבת לחשוב מחוץ לקופסה. מצד אחד, היא שמרה על הסטנדרט של הקבלן. נקודות האינסטלציה והחשמל נשארו במקומם, כמו כן הריצוף. מצד שני באמצעות העיצוב שמתחבר לארון בכניסה היא יצרה מטבח פתוח, מרווח כשממול לאי המתחבר עם הסלון ופינת האוכל, היא עיצבה קיר חלק ומרשים כשבמרכזו קולט אדים מיוחד.

מטבח מודרני

המקרר והאי יצאו מהגדרת ה"קופסה" שנועדה למטבח

המקרר והאי יצאו מהגדרת ה"קופסה" שנועדה למטבח

שיק בקו אפס

הפסים בשחור ולבן שמתחילים בווילון במטבח, ממשיכים לסלון ונפתחים לאמירה ברורה ומודגשת. הקיר המרכזי בסלון נבחר כאלמנט שיקי, אלגנטי ורגוע שמשרה על כל החלל תחושה של שלווה. לשם כך הוא חופה בחומר המדמה בטון חשוף, במרכזו שולב בקו אפס מסך טלוויזיה דק במיוחד. תעלת מיזוג האוויר שמעל הקיר מתחברת לקרניז הווילונות ויחד יוצרים סוג של מסגרת עיצובית.

סלון קטן

יושבים בכיף על הספה וצופים בטלוויזיה שנראית כחלק מהקיר

יושבים בכיף על הספה וצופים בטלוויזיה שנראית כחלק מהקיר

בדרך לחדרי השינה

את הקיר שמוביל לחדרי השינה, החליטה המעצבת להקדיש לשעון אומנותי בנוי מגלגלי שיניים חלודות, הקיר בתחילת המסדרון ועליו השעון יוצר הפרדה בין המרחב החברתי לבין האזור הפרטי ועם זאת, היות ורואים אותו מכל פינה בבית, הוא מהווה סוג של אלמנט היוצר הרמוניה מושלמת בכל הדירה.

שעון קיר אומנתי

גלגלי הזמן - יצירה אומנותית בכניסה למסדרון

גלגלי הזמן - יצירה אומנותית בכניסה למסדרון

הרמוניה פרטית והוליסטית

שפת העיצוב האחידה בכל הבית והרצון ליצור אווירה הוליסטית שעוברת כחוט השני בכל החדרים, ניכרת גם בחדר השינה. המיטה שנבחרה מזכירה בעיצובה ומרקם החומר ממנה היא עשויה את הספה בסלון. לעומת זאת משחקי השחור לבן הוחלפו והורגעו באמצעות טפט ייחודי שגווניו יוצרים רקע הולם למיטה. ווילונות כבדים ורצפת פרקט עשויה לוחות עץ רחבים יוצרים ביחד חדר אינטימי ורגוע.

קיר כוח בחדר שינה

הווילון שופע הקפלים מוסיפים רכות

הווילון שופע הקפלים מוסיפים רכות

מרחפת- יותר יפה וגם יותר פרקטית

המעצבת לא רצתה לפגוע בקירות המחופים שמסר הקבלן ועל כן ביקשה להכניס סטייל מבלי לפגוע בתשתיות, חיבור למים ולביוב. הבחירה הנייטרלית של חיפויי הקבלן אפשרו לשדרג את חדר הרחצה באמצעות אלמנטים עיצוביים המקפיצים את החלל ומשדרים עדכניות האסלות הוחלפו בכל חדרי הרחצה לאסלות מרחפות שתלויות על הקיר. רצפת המקלחת הותאמה לקיר שמהווה רקע לאסלה ולמראה מעל הכיור נבחרו קווים מעוגלים שמדברים באותה שפת עיצוב.

חדר רחצה כפרי

חדר רחצה כפרי

חדר רחצה כפרי

בחדר רחצה נוסף, אפשר לגלות איך המעצבת התחשבה בטעמו הססגוני של  הדייר. הם בחרו ביחד  ארון כיור בגוון טורקיז לצידו נבחרה אסלה וורודה, על מנת לחבר בין שני הצבעים מהנוגדים וליצור סיפור אחד מושלם, מירית, בחרה באריחי קרמיקה ייחודיים בהם משולבים שני הגוונים.

שילובי צבע לא רגיל של טורקיז וורוד

שילובי צבע לא רגיל של טורקיז וורוד

שילובי צבע לא רגיל של טורקיז וורוד

רשימת ספקים חלקית:

מטבח: אביבי מטבחים

פינת אוכל וחדר שינה: rossetto

ספה ITALSOFA

שזלונג: קיבוץ גבעת השלושה

טפטים וחיפויי קיר סלון: בית הטפט

אריחים מקלחון הורים: טופולסקי רצף

ארונות אמבטיה: FABIO

ארונות: CLOSS

לעוד פרויקטים של המעצבת מירית סוחוב, כנסו >>

בודק...