בסגנון מודרני עשיר: בריכת האינפיניטי מככבת בבית

כמחליטים לעבור מדירת פנטהאוז לבית פרטי, הולכים על זה בגדול. זה בדיוק מה שעשתה משפחה שעברה לאחת מהערים בדרום הארץ. פנים הבית מעוצב בסגנון מודרני עשיר כשגולת הכותרת היא בריכת האינפינטי החיצונית אותה רואים מכל זווית

300 + 180 מרתף מ"ר
800 מ"ר
אלעד גונן
אמנואל מאמו
אמנואל מאמו
קרן בלייש

 

בריכת האינפיניטי – ציר מרכזי של הבית

זוג הורים בשנות הארבעים לחייהם, להם שלושה ילדים מתבגרים, החליטה להחליף את דירת הפנטהאוז שלה בבית צמוד קרקע שמרכזו תהיה בריכת שחייה. תכנון הבית בעל מפלס אחד, שכולו פתוח לעבר בריכת האינפיניטי המשנה את אופייה וצבעה לפי שעות היום והלילה.

בריכת אינפינטי

הבית כולו נבנה סביב בריכת האינפינטי שנמצאת בחצר האחורית הגדולה

הבית כולו נבנה סביב בריכת האינפינטי שנמצאת בחצר האחורית הגדול

עטופים בוויטרינות שקופות

המרחב החברתי, בו מתקיימות כל הפעילויות המשפחתיות ואירוח, פתוח אל החוץ באמצעות וויטרינות זכוכית מרצפה עד תקרה ומקיר לקיר. בכל אחד מאזורים, פינת אוכל, מטבח וסלון, יש תחושה נעימה שמותאמת לדיירים שאוהבים לבלות ביחד ולארח.

בריכה שהיא מרכז הבית

מכל פינה בבית רואים את הבריכה

מכל פינה בבית רואים את הבריכה

רהיטים בטעם אישי וביבוא אישי

משרדו של האדריכל אמנואל מאמו מייצגים בארץ באופן בלעדי את חברת "ENNE" שזו חברה לעיצוב רהיטים שמעסיקה מעצבים איטלקיים. במשך שנים של שיתוף פעולה הדדי, הלקוחות של האדריכל אמנואל מאמו נהנים מהתאמה אישית, מבחר חומרים ושילובים ייחודיים.

 

שטיח מקיר לקיר

גם השטיחים בגדלים מיוחדים יובאו מגלריה של מעצבים

גם השטיחים בגדלים מיוחדים יובאו מגלריה של מעצבים

המטבח כעמדת תצפית

במקביל לסלון ולוויטרינה הענקית שמשקיפה אל הבריכה, ממוקמים  פינת האוכל והמטבח שמהווים חלק בלתי נפרד מהמרחב החברתי, כמו בכל אחת מפינות הבית ובעיקר אלה שנמצאות באזור שעות הפנאי והאירוח, גם מהמטבח אפשר להשקיף אל הבריכה שבחזית האחורית וגם ליהנות מקול פכפכוך המים שעולה מבריכת הנוי בחזית הקדמית.

 

 

איך בוחרים כיריים למטבח? – לחץ כאן >>

 

מטבח מודרני

מטבח מודרני

מטבח מודרני

ככה נכנסים אל הבית

מראה הגינה הגדולה מסביב לבית, שנבנה על שטח של שני מגרשים שאוחדו, מטופח וומרשים כבר בכניסה אל הבית. מפלסי שיש רחבים נראים כמרחפים בזכות התאורה ששולבה ביניהם, ומתחת לארבעת המפלסים שמעלים את הבאים למבואת הכניסה, עוצבה בריכת נוי.

שביל בגינה

שביל עשוי מפלסים טבולים בצמחייה ונוחים להליכה

שביל עשוי מפלסים טבולים בצמחייה ונוחים להליכה

יש לנהוג בהתאם – רואים אתכם

חלון המטבח בחזית הבית, הודגש באמצעות קיר סרגלי עץ אנכיים, שצבעם הטבעי משתלב בהרמוניה מלאה עם חיפוי אריחי פורצלן מדוקק שמקיף את כל מעטפת הבית. החיפוי שמספק לבית מראה נקי ויוקרתי נועד גם לשמר את מראהו של הבית לאורך זמן בהתאמה מיקומו הקרוב לים.

תאורה נסתרת במדרגות הכניסה

תאורה נסתרת במדרגות הכניסה

תאורה נסתרת במדרגות הכניסה

שדרת חדרי השינה

בקצהו המרוחק של הסלון, בצמוד לספרייה, שלוש מדרגות רחבות ונוחות, מובילות למסדרון שלאורכו עוצבו שלושה חדרי שינה לילדים. כל יחידה כוללת אזור שינה וחדר רחצה צמוד. לאורכה של השדרה הפרטית, עוצב גרם מדרגות שמוביל לקומת המרתף, שם תוכנן חדר קולנוע פרטי ומרחב נעים למשחקי שולחן חברתיים. בהמשך עוד וויטרינה שמשקיפה לבריכה ובקצה המרוחק מוקמה יחידת המגורים של ההורים.

מסדרון

דרך הוויטרינה חודר אור יום בהיר ונעים ומציף את המסדרון

דרך הוויטרינה חודר אור יום בהיר ונעים ומציף את המסדרון

פינוק בגישה ישירה

סוויטת ההורים המרווחת וכוללת אזור שינה עם מיטה הפונה לכיוון הבריכה. בעת הצורך ווילונות כהים מסננים את עוצמת האור החודרת פנימה. ארון גדול עובר מאחורי קיר שמפריד את אזור השינה מחדר הרחצה. ההפרדה מתבטאת גם בעיצוב רצפת הפרקט. באזור השינה הרצפה מעוצבת בצורת ריבועים אירופאיים קלאסים, ובמבואת הכניסה לחדר הרחצה, לרצפה צורת אדרת דג.  עוד פינוק שהוענק להורים מתבטא ביציאה ישירה לבריכה.

חדר שינה ועמדת איפור

הקיר בעמדת האיפור מחופה בשיש טבעי

הקיר בעמדת האיפור מחופה בשיש טבעי

קירות המקלחת כמו גם הריצוף מחופים באריחי פורצלן מדוקקים במראה עננים רכים ועדינים עד התקרה. מחיצות זכוכית כהה, שיוצרות אפקט של מראה, מפרידות את תא השירותים והמקלחת ממרכז חדר הרחצה, בו עוצבה עמדת הכיור הגדול מעליו שתי מראות עגולות.

חדר רחצה דרמטי

למחיצות הזכוכית הכהה אפקט של מראה

למחיצות הזכוכית הכהה אפקט של מראה

נאמנות חפה מטרנדים

לדברי האדריכל סוד ההצלחה טמון בנאמנותו של האדריכל לסגנון וטעמו האישי של הלקוח. את רצונותיו, בקשותיו וצרכיו הוא מממש ומשדרג בדרך מקצועית לכדי יצירה מושלמת ומדויקת.  עבודתו אינה משופעת מטרנדים חולפים, אלא מבוססת על התאמות בין אסתטיקה לפונקציונליות , בין חומרים ומרקמים שונים ובעיקר ביצירת הרמוניה מושלמת בין הדיירים לביתם, דבר שבהכרח יוצר ייחודיות מרבית בכל אחד מיצירותיו.

1600x1200-1-3-2.png

רשימת ספקים חלקית:

ריהוט בייבוא אישי: ENNE

ריצופים, חיפויי קיר וכלים סניטריים: קרמיקה אביב:

תאורה: דורי קמחי

דלתות: אפרטו

טפטים ווילונות: פרפקטו הום

אלומיניום: אלום טיב

מטבח: נגריית מורדיס

אדריכלות נוף והקמה: אביעד עזריאל

בודק...