כתוב על הקיר: עיצוב בצבעים וחומרים

עם הכניסה לדירת הגן החדשה, מיד רואים ומריחים שהדיירים אוהבים לבשל, לאפות ולארח. כשממשיכים לחדרי השינה, מגלים מי גר בבית, בזכות העיצוב המיוחד בכל אחד מהחדרים. השוני נוצר בזכות בחירת צבעים וחומרי חיפוי שמצד אחד מתחברים לעיצוב אחד מושלם ומצד שני מעניקים לכל חדר את ייחודו

100+90 גינה מ"ר
נדב פקט
עינבל דניאל

 

גם מבשלים, גם אופים, גם מארחים וגם יפים

הדיירים שרכשו דירת גן חדשה, ידועים כבשלנים חובבים שאוהבים לפנק את עצמם, את בנם החייל שגר עדיין אתם ואת בתם שעזבה כבר את הבית, אבל באה לעיתים קרובות לבקר את ההורים וליהנות מהמעדנים שהם מכינים.

מסיבה זאת היה ברור למעצבת שהמטבח צריך להיות מותאם לפעילויות שלהם, אבל בשל היותו פתוח לסלון ומהווה חלק ממנו, הוא חייב להשלים את מראה הסלון לו נבחרו גוונים בהירים של בז' ואפור. במרכזו של החלל, מול פינת הישיבה והמטבח, בולט לעין קיר כוח במראה של שיש טבעי. הילת האור שמקיפה את הקיר, שנראה כמנותק מהמסגרת שסביבו יוצרת תחושה של קיר מרחף.

סלון קלאסי

מהסלון יוצאים לפינת ישיבה חיצונית

מהסלון יוצאים לפינת ישיבה חיצונית

רוצים להיות קרוב לסירים

כשזוג הדיירים מבשלים כולם אוהבים להיות קרוב אליהם, בכדי שיהיה נוח לכולם, המטבח הפונקציונלי תוכנן עם שפע של מקומות אחסון, שני סוגים כיריים, גז ואינדוקציה, כל מכשירי החשמל הנדרשים, וכמובן אי גדול שמשמש כמשטח עבודה, לצד שולחן אוכל נוח ומרווח שמתאים לכולם. מבחינה עיצובית, על רקע ווילונות הבז' שממשיכים מהסלון, הגוונים וחומרי החיפוי שנבחרו למטבח גם הם בגוונים שונים של בז', בהם שולבו אלמנטים בצבע שחור, הצבע האהוב על הדיירת.

מטבח מודרני

בגופי התאורה שמעל האי הגדול שולבו כל הצבעים שנראים במרחב החברתי

בגופי התאורה שמעל האי הגדול שולבו כל הצבעים שנראים במרחב החברתי

חלומות פז בחדר שינה מלכותי

בחדרי השינה של ההורים ושל הבן, רצפת אריחי הפורצלן הוחלפה ברצפת פרקט, ליצירת ייחודיות ותחושת חמימות. בחדר השינה של ההורים, הקיר בגב המיטה חופה בטפט מוזהב עליו מוטבע הדפס במראה תלת ממדי. עוצמתו של הקיר גדלה בזכות מראה גדולה שמוקמה מולו, על חזית ארון הבגדים. מצעי המיטה וגופי התאורה בגוון מוזהב, מוסיפים לאווירה המלכותית שבחדר.

חדר שינה עם טפט

גוף התאורה המוזהב שליד המיטה הותאם למרקם שמופיע על גבי הטפט

גוף התאורה המוזהב שליד המיטה הותאם למרקם שמופיע על גבי הטפט

בחדר השינה של הבן, נבחר הקיר שנמצא לצד המיטה להיות המשפיע בחדר. בהתאמה לטעמו של הבן, הגוונים וחומרי החיפוי שנבחרו הם על קשת האפורים, מהלבן הבוהק, דרך הקיר האפור ותוספות בשחור.

טפט

הטפט בגוונים שונים של אפור משלים את קשת הגוונים

הטפט בגוונים שונים של אפור משלים את קשת הגוונים

לקירות ולרצפה בחדר רחצה, נבחרו חיפויים עשויים פורצלן במראה אחיד של שיש יוקרתי.

אריחי הפורצלן בחדר הרחצה

אריחי הפורצלן הגדולים והדקים משרים בחדר הרחצה תחושה של ספא

אריחי הפורצלן הגדולים והדקים משרים בחדר הרחצה תחושה של ספא

החוץ ממשיך את פנים הבית

מגמת האירוח והבילוי בשעות הפנאי, ניכרת גם בעיצוב המרחב החברתי החיצוני. שתי פינות ישיבה ייעודיות עוצבו על רקע ריצוף בגוון אפור, כשלקירות מראה של בטון חשוף, כולל חיפוי העמוד שמפריד בין רחבת האירוח לבין הגינה.

גינה במרפסת

הגינה ממשיכה בקו אחד את מפלס המשטח

הגינה ממשיכה בקו אחד את מפלס המשטח

רשימת ספקים חלקית:

מטבח: אביבי

משטח במטבח: למינם

ריהוט: אריק דיזיין, רוזטו

מיטה בחדר הורים: הולנדיה

ארונות בחדרי שינה: דלקוב

תאורה: שופ לייט

ריהוט גן: גרין

שטיח "שטיחי כרמל"

טפטים: גולדשטיין

וילונות: ג'ולס

ארונות אמבטיה: פאביו

 

 

 

בודק...