מהקרנבל בברזיל בקו ישיר אל עיצוב ישראלי מודרני

לגובה התקרה, למרחבים גדולים, לחלל הפתוח לכיוון שקיעות השמש הישראלית ולזוג הדיירים שמחלקים את זמנם בין ביתם בברזיל לבין דירת הפנטהאוז בהרצליה, הותאם במדויק סגנון עיצוב ישראלי מודרני

awards participation badge
120+160 מרפסת מ"ר
עודד סמדר
כרמי בניה ושיפוצים בע"מ
צביה רביד

חגיגה ישראלית עם ניחוח ברזילאי

כשזוג הדיירים תושבי ברזיל מגיעים בזמן ביקור בארץ אל דירתם המעוצבת בסגנון ישראלי מודרני, הם משאירים מאחוריהם את ביתם הברזילאי כשהשוני ביניהם גדול. בהבדלים בין השניים בולטת התייחסות אחרת למיקומו של המטבח. כאן בישראל הוא מהווה חלק מרכזי בסצנות האירוח ובילוי שעות הפנאי ובברזיל הוא מנותק מהמרחב החברתי וכולו מיועד לפעילותם של צוות העובדים בבית. במרחב החברתי הישראלי, עיצוב המטבח בקווים נקיים משתלב עם הסלון ופינת האוכל. בהיבט הפרקטי בכדי שהמטבח תמיד יראה במיטבו, תכננה המעצבת משטח עבודה נשלף, המאפשר להשאיר את האי נקי ופנוי ממכשירי חשמל קטנים להם תוכנן מקום בארונות הגבוהים

מרחב ציבורי

למטבח שברקע הוענק מראה אלגנטי

למטבח שברקע הוענק מראה אלגנטי

אל תפריעו לנוף

מתחת לתקרה הגבוהה שמתמרת לגובה של ארבעה מטרים, בניצב למטבח תוכננה פינת אוכל גדולה. השולחן המרשים עשוי ממשטח זכוכית שחורה, המונח על שתי רגלים מסיביות. מעליו שני גופי תאורה מזכוכית שקופה עשויים בעבודת יד, שקיפותם מתמזגת בעיצוב ונוכחותם לא פוגעת בנוף שנראה מבחוץ.

מגש עץ ענק

מגש עץ ענקי שיובא מברזיל, נמשך לאורכה של הספה

מגש עץ ענקי שיובא מברזיל, נמשך לאורכה של הספה

באור הבוקר ומול השקיעה

וויטרינה גדולה פתוחה לכיוון המרפסת הגדולה שלרגליה פרוס נוף העיר שמגיע עד הים. פרטי ריהוט בודדים מפוזרים במרחב הגדול של המרפסת, מיטת השיזוף שיובאה מברזיל עשויה חבל דייגים בצבע ברונזה, פינת אוכל ודלפק מוגבה ועגול, מיועד לקפה של בוקר ולכוס יין של בין הערביים, בסיומו של יום ובעת צפייה אל השקיעה שבאופק הים.

פרגולה מצלה

פרגולה מצלה ומגינה מפני הגשם עוצבה מעל פינת האוכל

פרגולה מצלה ומגינה מפני הגשם עוצבה מעל פינת האוכל

עיצוב הסלון בשיתוף פעולה מלא

כל הבית עוצב בגוונים שונים של אפורים, מבהיר ועד כמעט שחור, להם הותאמו פריטים עשויים עץ טבעי. בין כל אלה, רק בסלון, שולב אלמנט של צבע בדמות ספה ירוקה של חברת  tacchini האיטלקית. במסע הרכישות היו שותפים הדיירים והמעצבת, שקיבלה מהם יד חופשית לבחור כל מה שנראה לה מתאים, לעומת זאת לרכישות שביצעו הדיירים בברזיל, הם קיבלו את אישורה של המעצבת.

 

עוד סלונים מעוצבים – לחצו כאן >>

סלון בסגנון עיצוב ישראלי מודרני

סלון בסגנון עיצוב ישראלי מודרני יוצר אווירה נעימה ורגועה

סלון בסגנון עיצוב ישראלי מודרני יוצר אווירה נעימה ורגועה

הרבה יותר משירותי אורחים

מה עוד אפשר להכניס לתא יחסית קטן שנועד לשמש את האורחים? תתפלאו. בתקרה של החדרון ששטחו מטר על שני מטר, שולבו חמש מערכות תפעול שונות: מיזוג אוויר, וונטה לשאיבת ריחות ואדים, פס תאורה מגנטי עם גופי תאורה שמדגישים את הקיר היחיד בבית שחופה באריחים עם מרקם מיוחד, רמקולים, ספרינקלר, וגם פתח שרות עבור מערכת המיזוג של חדר העבודה שנמצא מעבר לקיר.

שרותי אורחים בעיצוב מודרני

שרותי אורחים בעיצוב מודרני

שרותי אורחים בעיצוב מודרני

המסדרון זכה לתשומת לב מיוחדת

המעצבת שחילקה את תשומת הלב שלה באופן שווה בין כל אזורי הדירה,  לא פסחה על המסדרון, המעבר מהמרחב החברתי לאזורם הפרטי של זוג הדיירים. בקצהו המרוחק היא שילבה מראה שמוסיפה לו עומק מעניין.  לאורכו של הקיר הימני נתלו שלוש יצירות אומנות תלת ממדיות מעשה ידיה של אומנית ברזילאית,  ובצד שמאל דלתות בגובה 240 עם חיפוי גרניט פורצלן בגוון  כסוף. עבודת העץ המורכבת שנעשתה במסדרון הקצר נועדה בין היתר להסתיר את דלת הזזה בכניסה לממד.

מסדרון

תחושת אין סוף מתקבלת כשמסתכלים מהסלון אל תוך המסדרון שקיבל יחס מיוחד

תחושת אין סוף מתקבלת כשמסתכלים מהסלון אל תוך המסדרון שקיבל יחס מיוחד

חדר עבודה בהתאמה אישית

קצת מנותק מיתר חדרי הבית, אבל עדיין מחובר באמצעות סגנון העיצוב הזהה, הוא חדר העבודה. קטן קומפקטי ומאוד יעיל. השולחן שעוצב על ידי המעצבת הוצב מול החלון, ספריית המשולשים שעולה מהרצפה ומגיעה עד לתקרה מאוד עכשווית ומודרנית וספה נוחה שהופכת למיטה בעת הצורך מוסיפה נקודה של צבע.

סלון ישראלי

כל עבודות הנגרות בבית עוצבו ובוצעו

כל עבודות הנגרות בבית עוצבו ובוצעו

חולמים על הים ומתעוררים למראהו

העיצוב המודרני שחף מפריטים מיותרים בולט בחדר השינה הגדול והמפנק של הזוג. על גבי הרצפה שבכל הבית חופתה באותם אריחי פורצלן דקים, הועמדה המיטה הגדולה שפונה אל מול נוף הים החודר פנימה דרך החלון הגדול שמתחיל בגובה הרצפה.

חדר שינה מודרני

חדר שינה מעוצב באלגנטיות מודרנית

חדר שינה מעוצב באלגנטיות מודרנית

כהמשך ישיר לחדר השינה, דרך פתח רחב נכנסים לחדר הרחצה, לכל אחד מבני הזוג כיור ומראה משלו, המקלחת המרווחת הותאמה לשניהם ובכל חדר הרחצה הושם דגש מיוחד על תאורה בשפע.

 

עוד המון חדרי אמבטיה מעוצבים – לחצו כאן >>

חדר רחצה לזוג

מאחורי המראות התלויות על הקיר לכל אחד מבני הזוג ארון פרטי

מאחורי המראות התלויות על הקיר לכל אחד מבני הזוג ארון פרטי

רשימת ספקים חלקית:

ריצוף, חיפוי ועוד: חזי בנק

פרגולה: סנפיר

מטבח: arclinea

מוצרי חשמל מטבח: פורט ליבינג בע"מ

דלתות: כפיר נילסון ישראל בע"מ

כמין: herbert

חשמל חכם: ויטראה

מקלחונים: מקלחונט

ריהוט (חלקי): ריהוטים

ריהוט (חלקי): חן שי יבוא בע"מ

נגרות מקלחות: זדקה

נגרות מיוחדת: תולי אומנות העץ בע"מ

וילונות: TREO

 

 

 

 

בודק...